5 Ekim 2013 Cumartesi

Bu mevsimin hüznü başka gönülleri mutlu etmeden, dualara ortak olmadan hafiflemez ki.

 2009 -2010 ile yer değiştirirken biz bir avuç kadın 
örerek, dikerek oyuncaklar hazırlamıştık Lösemili Çocuklar Vakfı- LÖSEV için.


Bulut Gölgesi ni  huzurunuza  sunarken, çok mutlu olduğum o güzel günün içinden gülümsemiştim böyle.
Evet, bugün de bloğumun "Merhaba" deyişine en uygun fotoğraf bu diye düşünüyorum.
Bu yazıyı hazırlamaya başladığımda şaşkınlıkla gördüm ki;
Ne çok şey yapmışız birlikte!
Nasıl çoğalıp, nasıl heyecanlar aktarmışız gönülden gönüle...
Evet, uzun bir yazı bu.
Uzun olmasından çok sevindiğim bir yazı bu.
Çünkü size birlikte yürüdüğümüz güzel yolda şimdiye kadar yaşanan güzelliklerden bir kısmını anlatacak.
Anlatacak ki, mübarek bayramımızın yaklaştığı şu günlerde küçük katkılarla neler yapabildiğimize,
daha nicelerini yapabileceğimize inancınız tazelensin.


İlk olarak 2010'un ilk günlerinde Lösev deyiz.
Hem de bu kadar çok koli = sevinçle.



21/03/2010
Ümitköy Huzur Evi

Daha önce katıldığım ama gidemediğim yaşlılarımız için etkinlikler olmuştu.
Bu benim düzenlediğim ilk huzur evi yardım etkinliği.

Hani, "Yaşlılık Yarınımızdır" Diyerek çıkmıştık yola.
Gözünüzden yaşlar akarken, gönlünüzün mutlu olabileceğini öğrendiğim,
sizin emeklerinizi taşıdığımız ilk ziyaret.




*************

23/04/2010

23 Nisan'da hastanede tedavi gören çocuklarımıza hediyeler götürmüştük.
Biz de bayram sevinci yaşamıştık sayenizde.


29/09/2010
Türk Böbrek Vakfı




Ben size, onlar bana ilettiler teşekkürlerini :)


15/12/2010
LÖSEV-Çocuklarımız Üşüyormuş Etkinliği

Lösev den arayıp "Çocuklarımız hastane birimleri arasında gelip giderken üşüyor. 
Aklımıza siz geldiniz" demişlerdi.
Ne güzeldi böyle gelmek hatıra.
Hepi topu bir düzine atkı, bere, eldivenmiş ihtiyaçları.
Onlarcasını hazırladık. Yanında kitap, oyuncak gönderenleriniz oldu.




21/04/2011

Lösev Oyuncak Etkinliği


Yine bir 23 Nisan bayramı öncesi,
biz yine Lösev deyiz.
Bu denli çok oyuncağı mağazası dışında gören varmı aranızda?
:))
Ben görmedim. 
Bir de pek çoğunun elde tek tek, sevgi ve özenle hazırlandığını düşünün.
Şimdi bile kendimi çok iyi hissetiyor bu bana.




Sonunda sevgili ŞUŞU'nun çizgileri ile teşekkür etmiştik katılan arkadaşlarımıza.

*******************

30/12/2011
"Kalplerinizi Taşıyoruz" 
diyerek yine tutmuşuz yolunu Lösev'in




24/03/2012 Etimesgut Huzur Evi

 "Şimdi Mutlu Etme Zamanı"
yeni slagonumuz olmuş.İlle de bir şey bulucam ya!


Geçen etkinlikte en çok rağbet gören Dilber Hala Beresi.
İstek üzerine burada görünenden çok daha fazlası ile paketlere ilave edilmişti.
100 den fazla çanta hazırlamıştık Nazan ve Dilek le birlikte.
Yine duygu yüklü bir gündü.
Siz yine kalpleriniz, dualarınız ve gönderdiklerinizle yanımızdaydınız.




Dünyanın en güzel görevlerinden biri bitmiş, biz o gönül huzuru ile böyle poz vermiştik :)

*************

27/10/2012  Bir Bayram Günü-Keçiören Güçsüzler Yurdu

Bir kaç ay sonra yine bir huzur evindeydik.
Bu defa bir bayram günüydü.
Annem, babam yerine koyup öptüm ellerini.
Yine gönüller hoş edilmeye çalışıldı, sizden gelen hediyeler dağıtıldı.
Doğrusu bu ya, bu defa daha zor oldu.





*******************
22/12/2013  Serçev- Yeni Bir Yıl Gelirken



Gecenin başında boş olan masalar, 
daha sonra SP li (beyin felçli) çocuklar ve onların fedakar aileleri ile doldu.


Bu fotoğraf size ne demek istediğimi kelimelerimden daha iyi anlatacaktır.
Biz yine birlikte hazırladığımız, 
her biri benim gözümde hazine değerindeki paketlerimizi dağıttık gönül hoşluğuyla.




Ödüllendik, mutlu olduk bir kez daha.

*******************

Bakın ne çok zaman geçmiş son yardım etkinliğimizin üzerinden.
Yok, haksızlık etmeyeyim ne size, ne kendime.

Tüm bu zaman dilimine Mutlu Olalım Derneği'ne, Mavi Kuş'a,,Sarp'ın Umudu'na, Karamanlı Köyü gibi kitap, kırtasiye isteyen köy okullarına, hastane kermeslerine, eski bir karavanı kütüphane yapmaya çalışan İlhan öğretmen gibi çağrısını duyduğumuz herkesin sesini buradan da duyurmuş, dahası katılmışım.

Şimdi "Hadi Artık" diyorum.
Sizce de bir şeyler yapmanın zamanı gelmedi mi?

Tatiller yapıldı, okullar açıldı, yeni düzenler yerine oturdu.

 Hem bu mevsimin hüznü başka gönülleri mutlu etmeden,
dualara ortak olmadan hafiflemez ki.

Ne dersiniz?

Siz bu hafta sonu biraz düşünün. Sonra da bana yazın olur mu?
Benim aklımda bir şey var zaten.
Boşuna değil  elbet bunca fotoğraf, bunca söz ;))

Güzel bir cumartesi-pazar dileğimle.


20 yorum:

  1. Canım arkadaşım. Hem tebessüm ederek, hem de hüzünlenerek okudum. Yürüdüğün yolda hep mutlu gülümsemeler bırakmak mutluluğun, huzurun bi başka tanımı olsa gerek. Öpüyorum seni .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Ben de sana 40 yılın muhabbeti ile sarılıyorum.

      Sil
  2. Ablacığım hadi söyle aklındaki şey neyse. Hemen başlayalım hazırlıklara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Dur bakalım Kuzum! Belki daha güzel öneriler gelir. Yıllardır hep yanımda olduğun için bir kez de buradan teşekkür ediyorum.
      Gönülden sevgilerle.

      Sil
  3. Kocaman yüreklerinize sağlık.harika çalışmalar emeği geçen herkese kalpten sevgiler.

    İzmirde de bir arkadaşımız başlattı nacizane minik birşeyler teslim ettim çorbada birazcık tuzumuz olmasından mutluluk duyuyorum Rabbim hepsine acil şifalar ve kocaman gülücükler nasip etsin.
    iyi varsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hatice. Özlemişim seni :) Yüce Allah hayrını kabul etsin canım.
      Zaten küçük çabalar, kocaman oluyor niyet halisken.
      Sevgiler Ankara dan.

      Sil
  4. Sen bir tanesin!
    İyi ki tanıdım seni,ışığım benim.
    SEHAYDER için yol göstericim sen oldun!
    Seviyorum senin kocaman yüreğini!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vesile olmak ne güzel!
      Çok teşekkür ederim arkadaşım güzel sözlerin için . Senin kadar sabırlı ve fedakar değilim ama ben.

      Sil
  5. Sabır ve tutarlılık, dayanıklılık ve süreklilik ister bu işler Tülin hanım; size içten tebrik ediyor ve kolaylıklar diliyorum. Kendi adıma mesajınız çok açık ve net oldu! Ben notumu aldım :D

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana sorsan, hiçbiri yok bende derim Nurdan :)
      Teşekkür ederim.

      Sil
  6. Tülincim bir önerin varsa paylaşalım hep birlikte bişeyler yapalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz mı? Lakin belki sizden de bir öneri gelir diye bekliyorum canım.

      Sil
  7. Ben bu tip yazıları okuduğum zaman ve dünyada hala iyi, duyarlı insanların varolduğunu gördüğüm zaman çok mutlu oluyorum.Duyurularınızı bekliyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gamze.
      Ben tek başıma yapmıyorum ki tüm bunları, hepsi sizin katkınızla oluşuyor.
      Katılacağını bildirenler, az çok birşeyler gönderenler beni tıpkı senin gibi çok mutlu ediyor.

      Dünya güzel bir yer!

      Sil
  8. Benim aklıma Çocuk Esirgeme geldi TÜlin abla.Daha sonra da Yaşlıllar için yapabiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk Esirgeme ye giden bir tanıdığıma çocuklarla ilgilenmek için gelin, hediyeye gerek yok, demişler Nazan. Bunu duyduğumdan bu yana biraz çekiniyorum açıkcası.
      Bir de Sincan zihinsel engelliler bakım evi var aklımda. Araştırmak lazım.

      Sil
  9. Dün düşünüyordum Bu yıl etkinlik yapacakmı diye biliyorsun her anlamda yardıma hazırım hatta bu yıl orayada gelerek yükünü paylaşabilirim?
    Dün TV de Alzheimer hastalarını işliyorlardı geçmişte yaşadıklarımız geldi aklıma(kayınvalidem) diyorum ki bu geçmişlerini unutan insanların anını renklendirsek?
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serap'cığım, bir araştıralım diyorum. İşin en zor tarfı planlamak, görüşmek zaten.
      Bir çok zaman düşündüğümüz yer olmuyor. Nedenine gelince yönetimdek,ler hediye dağıtımına izin vermiyor. Siz getirin, depoya koyar gerektiğinde çıkarır veririz. Diyorlar. Oysa biz o mutlu anı paylaşalım istiyoruz değil mi? Şimdi bu gibi hastaların bakıldığı bir adres ve oradakilerle görüşme sağlamak lazım.
      Ben Ankara da kilere bir bakayım. Olur mu, olur :)
      Biz her zaman bekleriz canım, sadece bu etkinlikler döneminde değil.

      Sil
  10. Hayırlı bayramlar arkadaşım okudum ne kadar çok güzelliklere imza atmışsınız hep beraber ben daha yolun başındayım teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı bayramlar Leyla! O güzel yolda uzun yıllar yol alman dileğimle.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil