1 Kasım 2013 Cuma

Meleğim Olur musun? Yeni İyilik Hareketi




Bugünlerde hastanede tedavi gören çocuklarımız, huzur evlerinin hüzünlü odalarındaki yaşlılarımız, engelli arkadaşlarımız size iki kelimeden oluşan bu kısacık soruyu soruyorlar.




MELEĞİM OLUR MUSUN?


Kiminizin dostu, kiminizin arkadaşı, bazılarının sadece tanıdığı yada adına, bloğuna aşina olduğu ben;

Yeni bir yılın ayak seslerinin yaklaştığı günlerde sizden gelen bir sevinçle onlarında yüreği, umudu aydınlansın istedim.


Bu defa sadece çocuklara yada sadece yaşlılarımıza değil de,
yetebildiğimiz kadarı ile hepsine sevgi dolu hediyeler verelim diyorum.  
Ne dersiniz?

Hoş, gönül neler neler istemiyor ki... Yetiştirme Yurtlarında çocuklar kalmasın, yaşlılarımız evlerimizin baş köşesinde saygı görüp duaları ile bizlere bereket ve huzur versin. 
Engellilerimiz için hayat bu kadar zor olmasın. Yaşamın içinde hak ettikleri gibi rol alabilsinler. Anneler engelli çocuklarını okullarına sırtlarında taşımak zorunda olmasın.
Böbrek hastaları diyaliz makinaları için sırada beklemesin.
 Hiç kimse ama hiç kimse yoksunluğuna, yoksullukla birlikte katlanmak zorunda kalmasın...

Tüm bunları gerçekleştirmek elbette bizim elimizde değil. Keşke olsaydı ama değil...
Lakin böyle olduğu için niye kendimizi onlara küçücük de olsa bir iyilik yapmaktan alıkoyalım.

Her zaman olduğu gibi
 "Okyanus olamayız belki ama onun  engininde bir damla olabiliriz" diyorum ben.  




Şimdi bir bakın evinize, elinize. 
Kim için, neyiniz var hediye olabilecek? 
Ne gönderebilir, ne alabilir yada ne örüp dikebilirseniz bizim başımızın üzerinde yeri var.

 Bazıları hastanede tedavi gören çocuklarımıza, bazıları huzur evlerindeki yaşlılarımıza, bazıları engelli dostlarımıza hediye edilmek üzere tasnif edilip, paketlenecek.
Hepsi, her adım sizinle burada paylaşılacak.

Kimi sevince, kimi umuda, kimi şifaya dönüşecek hediyelerinizi bana göndermek için 

Duyuyor musunuz, birileri size sesleniyor;

MELEĞİM OLUR MUSUN?



Size şimdiden gülümsettiğiniz her yüz, sevinçle doldurduğunuz her yürek adına size sevgiyle sarılıyorum.


Muhabbetle.


Son olarak küçücük bir not;
Her etkinlikte olduğu gibi yine para kabul etmiyoruz.
Sormak istedikleriniz için e-posta adresimi aramayın, hemen yazayım;
tlnbozkoyunlu66@gmail.com

Küçücük de bir rica;
bu yazıyı sosyal paylaşım sitelerinde, bloğunuzda yada dost sohbetlerinizde paylaşır mısınız?
Ben bir kartopunun, çığa dönüşmesine sayenizde çok şahit oldum.
Siz de ortağı olun lütfen.



121 yorum:

  1. Seve seve, yüreğinize sağlık Tülin hanım.

    YanıtlaSil
  2. Sizinde canım.
    Ayağınızı sürtün mucizem. İlk katılım sizden geldi :)

    YanıtlaSil
  3. bende katılmak isterim bu güzel paylaşıma. bize "melek olma" fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Melek olamam ama bu güzelliğe belkide küçücük bir katkıyla ortak olabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen zaten bir sürü miniğin, senin tabirinle "ceylanlar"ının meleği değil misin Evren?
      Hep yanımızda, aramızdaydın zaten. Teşekkürler.

      Sil
  5. Ben de varım ablacığım. Facebook'ta da yayınlayacağım izninle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzin ne demek Merih, çok sevinirim. Teşekkür ederim bir de :)

      Sil
  6. Tülin ablacım bende elimden geldiğince birşeyler yapmak istiyorum bende Merih abla gibi izninle facebook sayfamda yayınlayacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Paylaşın paylaşın, kocaman bir aile olalım :)

      Sil
  7. Bende katılırım ne yapılabilir konuşuruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sensiz olur mu hiç Serpil ? Konuşuruz arkadaşım.

      Sil
  8. sevgili tulin,,,sen inanilmaz birisin:)
    belkide sen zaten bir meleksin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlahi Cihan! Valla sesli sesli güldürdün beni :)) Senin gönlünde melek olmak ne güzel. Güzel bakan güzel görürmüş. Sağol arkadaşım.

      Sil
  9. oyuncak bebeklerimi verecek çocuk arıyorummmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman çocukları korkutmayacak olanları seç hayatım ;) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  10. Ablacım her zaman yanındayım biliyorsun,takipte ve heyecanla beklemekteydim yeni etkinliği, yine gönüllerimizi bir nebze olsun ferahlatmamıza vesile olacağın için şimdiden çok teşekkürler, bende sosyal paylaşımda bulunurum,hatta okulumda bile duyururum, umarım katılım güzel olur, sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz bi'tanesiniz ya! Yorumları okudukça "keşke bu kadar beklemeseydik" diyorum Seval. Şimdiden kocaman teşekkürlerimle.

      Sil
  11. çabalarınızı zevkle izliyorum yüreğinize sağlık her şehirde çığ gibi büyüsün bu çabalar inş.
    Bizlerde İzmirimizde yılbaşı için hazırlıyoruz bir şeyler mutlu olalım projesi gönüllüleri aracılığıyla aralıkta bir ziyaretimiz olacak inş.Bir gülümsemeye sebep olabilirsek ne mutlu.
    Sevgili Tülin yazının sonundaki para uyarını okuyunca aklıma geldi geçen gün facebook LÖSEV sayfasına da uzun uzun mesaj yazdım çok sıcak sayılır Yaşadığım semtte iki kez oldu birisi benim sokağımda diğeri geçtiğimiz hafta arkadaşımın sokağında kapı zillerini pazarlamacılar gibi uzun uzun basıp gönlünüzden ne koparsa deyip ( azları da 10.00TL ) makbuz da veriyoruz şeklinde paralar topluyorlar arkaşalarda iyi niyetle yardıma!! dahil olmuşlar ben aldıkları makbuzları da o mesajıma ilave ettim ama bana dönen olmadı. Tek istediğim bununla ilgili sık sık yayın yapılması bizlerde paylaşalım insanların merhamet duygularını sömürmesinler.
    benim kapıma gelindiğinde LÖSEVin böyle bir çalışması yok olsa haberim olurdu ben sıkı takipçisiyim dedim gerekli olduğunda biz organize oluyoruz deyince diğer kapılara gitmeden uzaklaştılar. bir de bu son olay olunca üzüldüm.:(((
    makbuzları da karaman eğitim derneği diye basılmış İzmirde para topla karamandan makbuz kes??????
    geçen gün face de Ankaradan bir hanımın yazısını LÖSEV paylaşmış ve altına eklemiş kesinlikle dergi satışı ve para toplama çalışmamız yok diye bu daha da yaygınlaştırılır inş.
    Umarım başını ağrıtmadım hani gelenler okur diye burda paylaşayım istedim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce de Lösev'in tv lerde açıklamaları olmuştu bu konuda. Burada paylaşmanda çok iyi olmuş canım. Ben her ortamda dillendiriyorum zaten. Lösev'in dergileri bile biz gönüllülerin adresine ücretsiz olarak posta yoluyla gelir. Bu suistimallerin önüne geçmek çok zor malesef.

      Sil
  12. elimizden geleni yaparız sevgili tülin.kulüp sınıfımlada böyle bir projemiz var.güçsüzler yurduna.her yıl devam ettirmeye çalışıyoruz.hem bloğumda hem diğer sosyal hesaplarımda yayınlayacağım.yüreğine emeğine sağlık şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Alanay. Geçen yıl Keçiören Güçsüzler Yurduna çok güzel bir etkinliğimiz olmuştu. Her şey fazla fazla gelip kalanları depolarına göndermiştik. Paylaşman çok iyi olacak, sağol.

      Sil
  13. Arkadaşım çok güzel bir düşünce karınca kararınca katılırım adresini yazmamışsın nereye gönderelim..Bende buna benzer bir etkinlik yapıyorum
    https://www.facebook.com/events/161406347399920/?ref_dashboard_filter=calendar

    begonya35

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adresimi isteyenler e-posta gönderirlerse hemen cevap yazıcam Leyla. Burada yayınlamadım her etkinlikte olduğu gibi, bu vesile ile bir "merhaba" deriz birbirimize hem. Senin de bir etkinlik düzenleme çok sevindim. Zaman ayırabilecek herkes bu yolda yürümeli bence. Yolun açık olsun canım.

      Sil
  14. Çok güzel bir etkinlik paylaşmak isterim bloğumda ben de....

    YanıtlaSil
  15. Merhaba, etkinliğinizi Adadeniz'in blogunda gördüm..seve seve katılırım :)

    YanıtlaSil
  16. Tamamdır, sıra bizde öyleyse, memnuniyetle :)
    Sevgiler Tülin hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler Esen Hanım. Yine birlikteyiz, ne güzel!

      Sil
  17. Çok güzel bir proje. Blogumda duyurusunu yaptım. Haftasonu da kendimce yapabileceklerime bakıp sizinle iletişim kuracağım. Böyle güzel bir amaçta buluşmak gurur verici. Size kendi adıma çabalarınız için teşekkür ederim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hepimizin çabası Hayal, Çok teşekkür ederim.

      Sil
  18. Tülinciğim ben de katılırım.Teşekkür ederim vesile olduğun için ,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Habibe. Güzel işlerini merakla bekliyorum canım.

      Sil
  19. Tülinciğim ben de katılırım.Teşekkür ederim vesile olduğun için ,sevgiler.

    YanıtlaSil
  20. Meleğim olurmusun, çok inçe ve hassas düşünülerek konulmuş bir isim. İşte biz duyarlı hassas hobileri olup elinden birşeyler gelen hanımların marifetlerini gösterme zamanları Bençe böyle etkinlikleri Tek çatı altında toplayabilsek yılın belli günleri değil herzaman yardımlarına koşabilsek güzel olmazmı ilgimize ,sevgimize, merhametimize muhtaç malesef okadar çok çoçuk, yaşlı ve hasta varki keşke örgütlenebilsek. Ama o güne kadar böyle bireysel etkinliklere destek olmakla belkide tek çatının temellerini atmış oluruz. Göndereçeğimiz adresi de belirtilseniz BEN DE VARIM diyorum.Ellerinize, yüreğinize sağlık Tülin Hanım sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel yazmışsınız. Yıllar öncesinden bu yana süren birlikteliğimizle biz şimdilik temelleri attık, katları da çıkarız inşAllah göz nuru :)
      Katılımız çok sevindirdi.
      Adresimi e-posta adresinize yollarım olur mu?
      Sevgiler.

      Sil
  21. elimden geleni yapacağım..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  22. Bugün,en geç yarın yola çıkıyor Tülin ablacım. Tekrar teşekkürler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cevap yazana kadar yola çıktılar bile değil mi Ülker?

      Sevgiler.

      Sil
  23. Gecen yilki etkinligi hatirliyorum,yine katilacagim yine duyuracagim insaAllah Tulin hanim buradan ozellikle blog ve face'de cok izleyicisi olan arkadaslara seslenmek istiyorum izninizle..populer olanlarin sesi daha cok duyulacagi icin bloglarinda,sayfalarinda yer versinler hatta bir logo yapalim ben yapmayi isterim bloglarimizin bir kosesinde etkinligin sonuna kadar dursun..bilemiyorum dilerim muvaffak eyler Yaradan..selamunaleykum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasınız! Çok teşekkür ederim. Etkinlik için logo çok iyi olur, çok sevinirim. Daha önceleri bu konuda yardımcı olan bir-iki arkadaşım vardı ama öyle yoğun çalışıyorlar ki, rica edememiştim.
      Kalbimdekini nasıl bildiniz bilmiyorum ama ne iyi ettiniz :) Bu yolda hiç zorluk çekmiyor olmak ne güzel. Sizler hep elimden tutuyor, kapılar açıyorsunuz.
      Mutluluk böyle bişey, bu kadar güzel.

      Sil
    2. Icinde salavat olmayan efendimizin(s.a.s)adi gecmeyen sohbet meclisinde hayir yoktur..insaAllah maille hazirlayip gondereyim..Kolaylastirin zorlastirmayiniz,mujdeleyin nefret ettirmeyiniz (hadis)

      Sil
    3. Merakla bekliyorum, teşekkürler. Sevgiler.

      Sil
    4. Logoyu mailinize gönderdim Tülin hanım dilerim beğenirsiniz,sevgiler.

      Sil
  24. Merhabalar Tülin hanım. Yine çok güzel bir yardım etkinliğine ev sahipliği yapıyorsunuz. Buna vesile olduğunuz için ne kadar teşekkür etsek az kalır. Bu konuda ben elimden geleni yapmaya çalışacağım hiç kuşkunuz olmasın. Sevgilerimi gönderiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknur'cum daha önceki etkinlikte gönderdiklerinin güzelliği hafızamda taptaze.
      Yeniden birlikte olmaksa harika.
      Çok teşekkür ederim.

      Sil
  25. o kadar güzel ve etkili bir etkinlik ki bunu görünce ve sizin gibi insanlar bunu ortaya koyup bizlere de belki küçük bir iyilik birinin yüzünde bir gülücük yaratma şansı vermeniz çok çok güzel inş çok çok daha güzel işlere ön ayak olursunuz diyorum bende elimden geleni yapmak isterim bu uğurda inş birilerini bir faydam dokunur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka faydanız dokunur, inanın. Şimdiden beni çok sevindirdiniz Fatmariko :)

      Sil
  26. Face sayfamda duyurdum

    https://www.facebook.com/esmanur.nur.3/posts/610769828964305

    Allah yolunuzu açık etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Esmanur. Allah hepimizin yolunu açık etsin canım.

      Sil
  27. Ne güzel bir girişim. Tebrik ve teşekkürler. Facebook'da ve Twitter'da paylaşacağım. Ve ne hazırlayacağıma karar vereceğim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel! Çok teşekkürler Nihal Hanım.

      Sil
  28. Sevgili Tülin Hanım ne kadar özel bir etkinliği başlatıyorsunuz sizi gönülden kucaklıyorum. Duyurunuzu bloğumda paylaştım umarım çok fazla yürek bu etkinlikte sizinle olur. Bu güzelliğin içinde ben de olmak istiyorum, detaylar ile ilgili size mail atacağım. Yürekten kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizden de size kocaman sevgiler Azize. Mailinizi beklicem.

      Sil
  29. Bloğumda paylaştım tweette attım umarım dönüşleri çok olan bir paylaşım olur.Teşekkürler.Ben de neler gönderebileceğimiz konusunda bilgi rica ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her türlü giysi, oyuncak, kırtasiye ve her yaş için olabiliyor canım.
      Ben de çok güzel bir etkinlik olacağını umut ediyorum.
      Sevgiler.

      Sil
  30. bloğumda ve face hesabında paylaştım. Kendi adıma ne yapabileceğim konusunda sizinle iletişime geçeceğim. Tebrik ediyorum, şimdiden kolay gelsin. sevgiler, Nilgün
    http://trendyandfriendly.blogspot.com/2013/11/melegim-olur-musun.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel! Harikasınız.Çok teşekkürler NilgünHanım.

      Sil
  31. Şu sıralar o kadar çok bebek örgüsü yaptımki ve tabiki etrafımdaki insanlardan da birşeyler toplayıp elimden geldiğince yardımcı olmak isterim...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman desteğinle yanımda olduğun için bir kez daha teşekkürler Öznur.
      Sevgiler sana ve Kuzey'e.

      Sil
  32. Tülinciğim ben yine geç kaldım bak.
    Bir bakayım ben de ne yapabilirim diye...
    Çok öpüyorum canım seni,kolay gelsin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa.. Ne geç kalması arkadaşım. Tam vakti bence :) Şimdiden teşekkürler, iyi ki varsınız.

      Sil
  33. Ah Tülin yine ne kadar güzel bir hareket başlatmışsı. sağol varol güzel arkadaşım .. buna herkes katılsın hepimöizin başına neler gelebilir bilinmez zor durumda olanlara yardım etmenin manevi hururu hiç ama hiç bir şeyle ölçülemez. bunu tatmayanlar tatsın derim. sokaklarda rastladığım alakasız kişilerin lösev adına topladığı yardım parasınada bende birkaç kez rastladım cevabım hazırdı asılsız para topladıkları için sorduğum sorulara cevap bulamayınca ve de çok tepkili olduğumu görünce resmen kaçıştılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilinçli bağışçı arkadaşım, ne iyi etmişsin. Şimdiden desteğine, dostluğuna kocaman teşekkürler.
      Sevgiler.

      Sil
  34. şahane bayıldım ben de katılmayı çok isterim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramızda olmanıza seviniriz Semoş. Sevgiler.

      Sil
  35. Kuzum arayacağım seni ama uzun uzun konuşacak hale gelmeliyim, bogazım şişti:( bir dolu aksilikle uğraşıyorum döndüğümden beri en geç ctesi veya pazar arayacağım diye haber vereyim dedim ki merak etme, telefonunu görmedim ve duymadım yeni ayırdına vardım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman, sen iyi ol da konuşuruz elbet canım. Benim ki merak sadece. Hem sen Banu ile ilgili benim haber kaynağım oldun son günlerde.Biraz da onu sormak içindi.

      Sil
  36. Tülin hanım yüreğinize sağlık. Ne güzel bir oluşum başlatmışsınız. Sizi tanıdığım için çok mutlu oldum. Ben de bu değerli çalışmayı bloğumda paylaşacağım ve elimden geldiğince destek olmaya çalışacağım. Hazırlayacaklarımı vaktinde göndermeye çalışacağım. Eminim sayenizde bir çok yüz gülecek, bir çok gönül mutlu olacaktır.
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi, her biri sizin sayenizde Juliette. Ben de sizi kazanmaktan dolayı çok mutluyum.
      Teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  37. Tamamdır şekercim, bir duyuru da benden oldu, hediyeleri hazır ediyorum hemen, mailleşiriz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki varsınız, iyi ki beraberiz. Teşekkür ederim arkadaşım.

      Sil
  38. Merhaba tülin hanım, ben etkinliği yeni gördüm uzun süredir blogları gezme imkanı bulamıyordum kısmet bugüneymiş.Öncelikle etkinlik için sizi kutluyorum bereketli bir etkinlik olur inşaAllah.Bende karınca kararınca bişeyler hazırlayıp göndermek istiyorum.
    umarım yetiştirebilirim.Etkinliği logosuyla birlikte blogumda paylaştım umarım yeni katılımcılara vesile olur..adresinizi mailime gönderirseniz çok sevinirim.çorbada benimde tuzum olsun:))

    YanıtlaSil
  39. Elbette gönderirim, çok teşekkürlerimle hem de :)

    YanıtlaSil
  40. Çok memnun oldum bu sayfayı gördüğüme ve hemen bloğumda paylaştım:)) elimden ne geliyorsa yapmaya hazırım. tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim. Harikasınız.

      Sil
    2. Mail attım adresinizi bekliyorum kolay gelsin:)

      Sil
    3. Gelen e- postaların hepsine cevap yazdım mutluluk :) Sevgiler.

      Sil
  41. Öncelikle boyle tarifsiz bir güzelliği düzenlediğiniz için sizi can-ı gönülden kutluyorum.
    Bende elimden geldiğince katkıda bulunmak istiyorum.
    Birazdan, tüm sosyal paylaşım heaaplarimda canim Sevgicigimin logosu ile duyuruyu yapip, hem sitenize hem de mail adresinize yönlendirme yapacağım.
    Tekrar tebrik ediyor ve teşekkür ediyorum şahsım adına böyle güzel bir işi ustlendiginiz için ♥♡♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, katılımınız güç veriyor. Sağolun.

      Sil
  42. Harikasınız hep düşüncemde olupta bir türlu (zamansızlıktan) icraate geçiremediğim mevzuların en başındaki meselemmm... süpper oldu bu ha siz ha ben yada o.. onemli olan baslatilmasi... hep destek, tam destek!!!♡♥♡♥ hemen paylaşıyorum.. muhabbetle...şükran battal (www.evperisi.blogspot.com)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "hep destek, tam destek" harika bir slogan :)
      Çok teşekkür ederim Şükran Hanım.

      Sil
  43. Merhaba Tülin Hanım sizi tebrik ederim böyle güzel bir düşünce için.Blogumda değil de facebook sayfamda paylaştım orada daha çok kişiye ulaşım imkanı olduğu için.Sanırım size yollanacak ürünler.Eğer yollayacaksak mail yoluyla mı adresinizi öğrenebiliriz?
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Tuğba Hanım. Eğer e-postama bir not bırakırsanız, hemen dönmeye çalışırım.
      Desteğiniz için çok teşekkür ederim.

      Sil
  44. En kısa zamanda uğrayacağım tekrar..

    YanıtlaSil
  45. Esen hanımın blogunun takipçisiyim
    bu yeni yıl kampanyası dikkatimi çekti
    bloger değilim ama benimde bi katkım olsun istiyorum
    ne gibi şeyler yapılmak isteniyor çocuklar için bende bir anneyim kendi çocuğum mutlu oluyorsa hepside mutlu olsun istiyorum
    hediyeler nasıl iletilecek bana yardımcı olurmusunuz
    gul_yuzlu_gulum_06@hotmail.com
    iletişime geçersek sevinirim
    küçücük bir hediyeyle gülümseyecek yüzler oluşturmak dileğiyle
    teşekkürler

    (burcu)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılım için blogger olmaya gerek yok Burcu Hanım. Yardımcı, katılımcı olmak isteyen herkes bizimle olabilir.
      Hediyeler benim adresime gönderiliyor, sonra gidecekleri yere göre tasnif ediliyor.
      Adresim e-posta adresinize hemen gidiyor.

      Teşekkürlerimizle.

      Sil
  46. Yaptığınız bu güzellikleri duyurmak beni mutlu eder. Size destek olmak için elimden geleni yaparım. Sadece nasıl hediyeler seçmemiz gerektiği konusunda biraz aydınlatabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  47. Her türlü giysi, oyuncak, kırtasiye ve her yaş için olabiliyor Shemellon.
    Her yaş ve cins için. Çünkü bu defa hem bir yaşlılar yurduna, hem de hasta, engelli çocuklara gidiyoruz inşAllah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam:) Ben hediyelerimi hazırlamaya başlıyayım.
      http://shemellon.blogspot.com/2013/11/melegim-olur-musun-yeni-iyilik-hareketi.html

      Sil
    2. Çok teşekkür ederiz :)

      Sil
    3. Hediyelerim hazır:) Paketlemesi yaparak haftaya yollayacağım..

      Sil
    4. Lütfen tek tek paketlemekle uğraşmayın. Her biri açılıp diğerleri ile birleşecek, sonra sayılarına göre tekrar paketlenecek canım.

      Sil
    5. Tamam, artık size halledersiniz. Ben paket kağıdını içine koyarım süsleriyle.. :)

      Sil
    6. Elbette.
      Her etkinlikte bana cici bici paket kağıtları, süsler de geliyor. Ne güzel :)

      Sil
  48. Tülin'im face de de paylaşım yapıyoruz bir kanat edinelim diye:)) arkadaşlar bana dönüyorlar sana yönlendiriyorum.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin kanatların çoktaaan hazır bile. Diğerlerininki sırada bekliyor. Yetiştiremiyorum bi türlü. Ör, sök, dik... Benimki de can ayol ;)

      Sil
  49. ben de katılmak istiyorum ama bloger değilim, adresim sultankocaer@gmail.com bana adresinizi ulaştırabilir misiniz sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger olmaya gerek yok ki Sulatan Hanım :) Ben adresi gönderiyorum hemen.
      Teşekkürler şimdiden.

      Sil
  50. Merhaba şu an gözyaşlarım klavyenin üzerine akmasın diye çaba sarfediyorum inanın
    bunda by Azra'nın yazdığı şiirin de payı büyük
    onun sayesinde gördüm burayı
    önümüz kış
    ören var öremeyen var
    alan var alamayan var
    örgü örmek elimden geliyorsa
    bende bebek yeleği ceketi örer gönderirim sıcacıkk
    umarım işe yarar

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaramaz olur mu hiç? Çok teşekkür şimdiden.
      Sevgiler.

      Sil
  51. yazınız çok etkiledi beni, tabiki bende katılmak isterim, severek isteyerek canı gönülden küçücükte olsa bir desteğim olabilirse, minicik bir yüzü güldürebilirsem ne mutlu bana. konu çocuklar olunca daha bir duygusal oluyorum. minik bir kızımın olması bunda etkili tabiki, uzun zamandır aktif olmayan blogumda duyurmaya çalışıcam ve yardım etmek için elimden geleni yapmak istiyorum. sevgiler

    YanıtlaSil
  52. Tülin Hanım ben bloğumda paylaşmak ve sizinle irtibata geçmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  53. Tülin hn. Merhaba.
    Yarın kargoya vereceğim bir aksilik olmazsa.

    YanıtlaSil
  54. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  55. Tülin hanım bizim hediyeleri de dün kargoya verdik.Elinize ulaşınca haber verir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün gelmiş onlar canım. Ben yoktum, gece döndüm. Çok özenli, zevkli, zengin kocaman bir kutuydu...Sevgi ve teşekkürlerimle.

      Sil
    2. Çok sevindim geldiğine ve beğendiğinize bir damlada olsa katkıda bulunduysa ne mutlu bize. Teşekkürler:)
      Yazınız
      http://shemellon.blogspot.com/2013/12/iyilik-hareketine-katldk-paketimizi.html

      Sil
    3. tülin hanım size ve gonca hanıma teşekkür borçluyum hep böyle bir şeyler yapmak isterdim ama aktif bir insan olmadığım için nasip olmamaştı öncelikle size teşekkür ediyorum böyle güzel bir projede rehberimiz olduğunuz için goncayada banada bunu duyurduğu için teşekkür ediyorum.evet küçük bi şey belki ama yürekten gelerek yapıldı rabbim bizede sizlerede devamını nasip etsin:)

      Sil
    4. Sevgili Necla Hanım, bu vesileyle sizin gibi birini tanımak inanın beni çok sevindirdi. Bundan sonra da hep yanımızda olacağınızı bilmek çok güzel :)
      Hepiniz harikasınız.
      Sevgiler.

      Sil