30 Ekim 2014 Perşembe

Kanaviçe Mutfak Saati




Aslında biteli çok oldu. Üstelik sahibine gitti bile :)


Renkler, renkler...Uymadı mı? Dert değil, uydur gitsin :))




İşte bu da şablonu. 




Lingo lingo şişeler :)

Düşündüğümden daha zahmetli bir iş oldu. Özellikle Yapraklar...
Kaç ton yeşil kullandım bilmem.

Şimdilik saatlere ara verdim. 
Zaman koşuyor, ben peşinden...Yeter ama değil mi?

Gönlünüzce bir hafta sonu dileğimle,
muhabbetle.



Son olarak ;
Bu güzellik de benden kanaviçe seven, sevdiren tüm dostlara gelsin. Tabii ki internet dünyasından.

28 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, yine çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gamze. Sizler beğenince çok seviniyorum :))

      Sil
  2. Siz kanaviçe dünyasından hiç ayrılmayın ♥

    Bu güzel işleme kime gittiyse çok şanslıymış, güle güle ve güzel günlerde kullansın, Ömürlük ve çok değerli bir hatıra olacaktır.

    İnternetten gelen hediyeyi, kendi adıma sevinçle kabul ettim. Teşekkürler efenim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer işlerim öksüz kaldı Nurdan Hanımcım. Şimdilik böyle...
      Yeni bir deniz fenerine başladım.

      Saat çok sevdiğim bir arkadaşıma doğum günü hediyesi oldu. Montaj ona ait :)
      Çok değer bilir, vefalı, sevgili birine. Hep güzel zamanları göstersin duası ile.

      Övgülere, ziyarete içten teşekkürler.

      Sil
  3. bu yazicagimi kimseler duymasin:)
    renkleri bire bir ayni kuyllanmaktan hic keyif almiyorum..
    ama su aralar islediklerim jj...malesef renkleri yakin kullanmak zorundayim:)
    yoksa bambaska isler cikiyor ortaya.
    anlatamadim galba,,,
    bayildim saatine...bitmis halinide gormek isterim.
    simdi bende daha renkli bir ise basladim,,,
    opuyorum seni ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek dünyada olmasa da, kanaviçe dünyasında beraberiz Cihan :)
      Yeni işini merakla bekliyorum canım.
      Renkli günler, bol işlemeli...

      Sil
  4. çok zevkli ve ,iç açıcı olmuş. gözlerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. çok zevkli ve hoş olmuş emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  6. ne güzel olmuş saat.ellerine sağlık tülinim.son güzelliğe gelince valla dibim düştü.böyle sende ve cihan ablamda gördükçe canım kaneviçe yapmak ister oldu.

    YanıtlaSil
  7. Yap yap...terapinin alası bu iş Dolunaycım. Son güzelliğin bir Rus sitesinde şablonu da var, yapmak isteyene haberin olsun canım.

    YanıtlaSil
  8. güzel olmuş eline sağlık.

    YanıtlaSil
  9. saat çok cici olmuş uğraşlarına değmiş şekerim..

    YanıtlaSil
  10. Duygularımız karşılıklı, el emeğinden daha güzel bir hediye düşünemiyorum Tülin abla..

    YanıtlaSil
  11. Ne diyeyim şimdi bilemedim kiii... Lif örüyorsun, tam ona hevesleniyorum hadi ben de bi lif öreyim bari diyorum, hoğp ertesi gün kanaviçe saat... Başka biri kırkyma yapar, öbürü boyama, bende de bu kıskançlık oldukça hiçbirine yetişemem çatlarım :))))
    Çok güzel çoook, emeğine sağlık, şanslı bir sahibi var :)

    YanıtlaSil
  12. KISKANDIIIIIM😫." Hani bana hani bana" demiş..

    YanıtlaSil
  13. Çok beğendim gerçekten güzel olmuş ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen begendiysen tamamdir canim . Sevgiler.

      Sil
  14. Ellerine sağlık Sultanım bunu da bitirmişsin. Çoook güzel olmuş. Keyifle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitti, bitti canim. Kulubeyi de bitirdim :))

      Sil
  15. sizler sayesinde kaneviceyi sevmeye başladım

    YanıtlaSil