19 Mayıs 2017 Cuma

Düğünleri pek sevmem ama...



Aslında düğünleri pek sevmem. Çok duygulanırım bir kere.
Oyuna, halaya falan da katılmam. Öyle uymaz yakışmaz bir şey olur çıkarım ama bu defa başka.
Geçen hafta sonunda yeğenim evlendi. Düğünün sahibiyim desem yeri var :))

Küçücük bir ailem var zaten.
 Böyle güzel peri kızları ile genişliyor, büyüyor diye nasıl seviniyorum.

 Karmakarışık duygularla gittim Hendek'e. Annem görseydi, babam, abilerim...
Her birinin yerine bir ben vardım nöbetçi memur gibi.



Babalarını kaybettiğimizde Altuğ 2,5 yasında, Hande ise henüz bebekti.
Şimdi kendi yuvalarına uçan iki küçük serçeler benim gözümde.
Ağlamakla ve gülmek arası halim bu yüzden.




İşte benim çocukluğumdan beri bir kumbaraya her gün bir miktar anı atarcasına biriktirdiğim zenginliklerim.
Tanıyorsunuz aslında. Biri Sabiha ; yoncacıkincecik bloğunun sahibi. Annem ona yıllar önce böyle seslenirdi. Bloğuna isim ararken aklına gelmiş :)  Fuşya ceketli olan da Güler. 
Kaçıp kaçıp gelen. Ankara da tiyatro, konser, müze müze gezdiğim.
Kimi zaman uzak şehirlerde, kimi zaman aynı sokaklarda, okul sıralarında birlikte geçen 45 yıl...
Bir bahar günü ben Ankara dan, onlar İzmit den kalktılar, geldiler. 



 Nasıl mutlu oldum :)

Uğurlu, kademli olsun.
Pasta görüntüden ibaret olsa da, onların ağzının tadı hep gerçek olsun inşallah.



30 yorum:

  1. Çok çok çok mutlu olsunlar.

    YanıtlaSil
  2. Mutluluklar dilerim.
    Ne yazık ki aileler artık hep küçülüyor. Aynı yerde hatta ülkede bile kalınmıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat aldiklarinin yerine yenileri veriyor. Yenileniyor ama ne acilar karsiliginda degil mi?
      Tesekkur ederim :)

      Sil
  3. Mutlulukları daim olsun...
    Senin de Tülincim...
    :)

    YanıtlaSil
  4. Çok mutlu olsunlar inşallah💞
    Sen ne güzelsin maşallah , bence daha sık düğünlere gitmelisin , millet güzellik görsün !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tatlisin ama oyle kazulet gibi kaliyorum milletin icinde. Laf aramizda en cok gece boyu bir suru gencin elimi opmesine bayildim. Yok oyle tokalasmak falan opsunler sipalar.
      Aile buyuguyum kac yildir, kolay mi :))

      Sil
  5. Amin canim. Tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hay Allah, iltifatlari duyunca tesekkure doyamamisim. Silmeyim de hepsi kalsin bari :)

      Sil
  6. Bende yukardaki yoruma katiliyorum cok kibar ve zarif bir hanimmissiniz 💕 Allah mutlu etsin insallah.Sizlerede hayrli uzun ömrler versin 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bir Prenses den böyle güzel sözler duymak harika :)

      Sil
  7. Hayırlı olsun canım hep mutlu olsunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Nevcihan. Her genç çıktığı hayırlı yolda mesut bahtiyar olsun.

      Sil
  8. elimize doğan çocuklar büyüyüverdiler, şimdilerde evleniyorlar, eş, dost, arkadaş çocuklarının düğünleri banada garip hüzünlü bir mutluluk veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darisi benimkilerin basina :) kucuk basi cekecek gibi ya.... Dur bakalim !

      Sil
  9. Bir yastıkta kocasınlar,çoook mutlu olsunlar. He bir de boy boy torunlar verip; bıktırana kadar da elinizi öptürsünler İnşallah♥♥♥ :))

    YanıtlaSil
  10. Mutlulukları,artsın ,çoğalsınsın,eksilmesin.
    Senin yüzünde hep gülsün güzel arkadaşım.

    YanıtlaSil
  11. Allah mesut etsin. Bizimkilere de sıra gelsin inşaallah. Pek güzelsin hala hanııııım...

    YanıtlaSil
  12. Tebrik ediyorum, çok çok mutlu olsunlar...

    YanıtlaSil
  13. Ben bunu kaçırmışım, hayırlı olsun Tülin hanım

    YanıtlaSil