17 Ocak 2019 Perşembe

10. YIL


VE


Varsa azıcık vaktiniz, alın çayınızı, kahvenizi gelin arkadaşlar.
Bugün size özel, sizin ortağı olduğunuz zamanlara dair anlatacaklarım var.

Burada hayatımı, anıları, kalbimi ziyaretçilerime açalı bugün tam10 yıl oldu.
Çoğu zaman unuttum yıl dönümlerini. Sonra başka bloglarda rastlayınca, kutlamalar, çekilişler falan, aaa... dedim.... parmak saydım... Benim de şu kadar olmuş! dedim.

Bu defa hazırlıklıyım. 
Bu yazıyı önden önden hazırladım, koydum kenara, 17 Ocak da ekranda olsun diye.

Çünkü,
İlk kez 17/ Ocak /2010 da "Merhaba" deyip, bir fotoğraf paylaşmışım.


Lösev in eski binasında, kucağımda, yanımda el yapımı bebeklerimizle.

O zamanlar Altın Örgü diye bir el işi forumunda üye idim ve orada yazılarımı paylaştığım "bir tatlı huzur" adlı bölümüm vardı. Bir sürü sevgi dolu arkadaşımla sosyal sorumluluk projeleri yürütüyorduk aynı zamanda. Bazıları ile hala görüştüğüm, bazılarını zaman içinde yitirdiğim güzel insanlarla, güzel zamanlardı. Forumdan ayrıldığımda arkadaşlarım bu faaliyetleri başka bir platformda yürütmem için ısrarcı oldular. Uzun zamandır blogları takip ediyor, uzun uzun da yorumlar yazıyordum. Bir gün el yordamı ile bir blog açtım ve arkadaşlarıma dönüp "ben buradayım artık" dedim. İyi de ettim :) Yıllar geçtikçe bunun hayatıma ne kadar çok değer kattığını, beni nasıl zenginleştirdiğini daha iyi anlıyorum.

Bir kaç gün sonra "Neden Bulut Gölgesi" diye bir yazı yazmışım.




Hala en sevdiğim, en özel satırlardır benim için.

Sonra yazdım, çizdim, sevindim, üzüldüm, küstüm kendi kendime, derken barıştım nedensiz...
Hep ama hep paylaştım. Kimselere bakmadan, benzemeye çalışmadan. En çok, her zaman, hep "ben" demeden. Yorumlar yığıldı cevapladım, tek yorum yazılmadı umursamadım. 
Gerçekten umursamadım. Sadece yazdım. Orada olduğunuzu bilerek, içimi dökerek, bazı komik balıklar gibi saydam olmaya çalışarak yazdım.

Yetmedi koleksiyoner yanım ağır bastı, bir blog daha açtım.
Biriktirmenin, bir objeye tutku ile bağlanmanın insanı çoğaltan güzelliğini içime sığdıramadığım için , dünyanın dört bir yanındaki koleksiyoncu arkadaşlarımla buluşmak için ve dünya o kadar da kötü bir yer değil. Demek için 


 Diye bir adresim daha oldu. O da şimdi 8 yaşlarında. 

Yüksük Koleksiyonumun evi, eğlendirmeye, bilgilendirmeye o gün bugün, tüm sevimliliği ile 
devam ediyor :)




Bir 10 Yıl daha yazabilir miyim Allah bilir elbette.
Yine de umudum ve arzum o yönde. 
Bana sorarsanız sizi bırakmaya hiç mi hiç niyetim yok doğrusu.
 Allah izin verdiği sürece, buradan sizlere hep ve daima "ben" olmaya çalışarak, 
"ben" kalarak  yazmak istiyorum.

Paylaşarak çoğalmanın mucizesini tekrar tekrar yaşamak ümidim ve sevgimle.

Nice Yıllara!







59 yorum:

  1. Nice sağlıklı, bol yazılı, harika 10 yılların olsun. Öyle mutluyum ki seni tanıdığım için bak bu da blog vesilesi ile odu :)
    Kocaman kalpli sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni tanımak bir şans Ezgi.
      İyi ki varsın, hayatımdasın.

      Sil
  2. Aynen nice on yıllara.Sizi burada tanımak çok güzel. yüz yüze tanışmasak ta. Yurt dışına çıkınca sizin dikiş yüzüğünüz aklıma gelmişti. Almıştım.Sonra dikiş kursundaki hocaya hediye etmiştim.Ayrıca üreten bir insansınız.Sevgiyle kalın.İyi ki varsınız Tülin Hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne şekersiniz :) Yüksük yerini bulmuş bence.
      Siz de iyi ki varsınız. Sevgiler.

      Sil
  3. Dile kolay 10 yıl... Daha niceleri olması dileğiyle... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlısı ile inşallah.
      Teşekkür ederim.

      Sil
  4. Nice yıllara :) İyi ki yazmaya başlamışsın da seni tanımışım. Hayatıma bir güzel insan daha katılmış oldu bu sayede. Öpüyorum kocaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Gülüşünle hep yanımda ol, olur mu?

      Sil
  5. nice yıllar daha keyifli paylaşımlar yapmanızı dilerim..darısı başıma diyeyim bari..sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı isteyen herkesin başına.
      Sevgiler.

      Sil
  6. Nice güzel yıllara, tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
  7. Daha nice on yıllarınız olsun. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinciyi isterim de.... üçüncüyü bilemicem :))

      Sil
  8. Nice paylaşımlar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu paylaşımlar olsun inşallah Mehtap.

      Sil
  9. Daha nice güzel on yıllara :)

    YanıtlaSil
  10. Kutlu olsuuuun :)
    Daha nice nice yıllarda, sağlıkla yazın.

    YanıtlaSil
  11. Harikasınız nice nice senelere mutlulukla

    YanıtlaSil
  12. Nice nice 10.yıllara ....
    Sağlık ve huzurla güzel yürekli arkadaşım,ellerin ulaşsın hep ulaşılması gereken yerlere.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Ne güzel temenniler bunlar.
      Sevgiler

      Sil
    2. Arkadaşım merhaba,
      telefonumda sorun yaşadım. format attırdım bu seferde çoğu tlf noları silindi.
      İçinde senin ki ve Hatice YAZICI,arkadaşımın gidenler arasında telefonuma bir mesaj atarsan sevineceğim.
      💟💟💟

      Sil
    3. Tamamdır canım :)

      Sil
  13. nice yillara..blog gibisi var mi?

    YanıtlaSil
  14. Nice 10 yıllara Tülinciğim 💖 İyi ki varsın 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.
      Çok özelsin benim için.

      Sil
  15. Muitos parabéns pelos 10 anos de blog e aproveito para desejar um bom fim-de-semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    O prazer dos livros

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muito obrigado. você é muito gentil.
      Desejo-lhe um bom fim de semana.

      Sil
  16. Tebrik ediyorum canım arkadaşım,nice uzun yıllar sağlıkla ve sevgiyle inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hayatım.
      Amin, inşallah!

      Sil
  17. inşallah, daha nice nice yıllara, artık hep güzel şeyler paylaşacağımız günlere inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel olanı görme çabamız da hiç bitmesin Elif.
      Sevgiler

      Sil
  18. sitenizi önceden de takip ediyordum ama İnsanaDavet sitesinde linkinizi görünce yorum atmak istedim sitenizi seviyorum başarılar dilerim :) kendi siteme de beklerim. https://konuloji.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne iyi ettiniz. Teşekkürler.
      Uğrarım elbette bloğunuza. Hayırlı olsun.

      Sil
  19. ne güzel...tebrik ederim tülinim..seninle böylesine tanışmadan önce bloğunu okuduğum günleri hatırladım bende.nedense seni çok merak ederdim.çünki yazdıkların ve yaptıkların beni hep büyülerdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldürdün beni kuzum ya :) Bu yaşıma ve şu ana kadar beni birinin merak edeceği hiç aklıma gelmemiş biliyor musun?
      Umduğun ile bulduğun çok da çelişmemiştir inşallah. Güzel şeyler umduğunu düşündüm nedense. Eh, bu kadar güzel yorumdan sonra şımarayım az biraz.
      Ben de seni ilk gördüğümde çok zarif bulmuştum, iyi hatırlıyorum.
      Aaa... iyice sohbete daldım görüyor musun :))

      Sil
    2. çelişme olur mu .bilakis eksik bile hayal etmişim.hazine sandiği gibisin üstelik hiç dibi görünmeyen bir sandık!

      Sil
    3. Hay Allah! Ne diyeyim ben şimdi :)

      Sil
  20. Merhaba Tülin Hanım. .Ne güzel meziyetleriniz varmış. Kutlarım sizi..Ne yazık ki ben blogunuzu bana bıraktığınız güzel yorumlarla yeni keşfettim..
    Daha nice on yıllar birlikte yazıp paylaşmak dileğiyle ❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Bakalım ne kadar daha yazabileceğim. Ben de meraktayım doğrusu.

      Sil
  21. Blogunu severek okurdum da seni tanıyınca seni de blogunu da (artık bloglara seyr-ü seferlerim seyrekleştiği ,ve seni canlı takip ettiğim için )daha çok sevdiğimi yazıvereyim. :) Nice yıllara kuzum . Baki kalan bu kubbede hoş bir sadâ imiş diyorum .Sesin sadân hiç kesilmeden sürsün kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım.
      Yola birlikte çıktığım her biri çok değerli arkadaşlarımdan birisin. Ne yazık hemen hemen hepsi elini eteğini çekti blog dünyasından. Tanıdığım için ve öğrettikleri ile benim için hep çok kıymetli kalacaklar.
      Sen yazmasan da, nasılsa dinliyorum. Arkadaşlığın, ablalığın çok değerli.
      İyi ki tanıştık, hayatlarımıza katıldık canım.
      Nice yıllara inşallah.

      Sil
  22. Daha niceeeee 10 yıl olsun sevgiyle özlemle kalemine yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gezgin. Çok zarifsin :)

      Sil
  23. 10.yılınızı kutlarım..
    Daha nice güzel paylaşımlara..
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  24. Nice 10 yıllarda güzel paylaşımlar olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  25. Nice yillara Tülin hanim. Varligiyla blog dünyasini zenginlestiren, güzellik katanlardansiniz. Zaten dediklerinize sahip düsüncede olan bloglar uzun soluklu oluyor. Dilerim daha uzun uillar aramizda olursunuz 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısınız gerçekten, sağolun.
      Allah izin verdiği sürece birlikte olalım inşallah Derya. Sizler de yazın, paylaşın çok uzun yıllar.

      Sil
  26. Nice yıllara Tülin Hanım. Eskilere baktım da yine o güzelliklerde iyiliklerde buluşabilmek umuduyla . Seviler .
    Siz hep yazın üretin Allah sağlık sıhhat huzur versin.

    YanıtlaSil