8 Kasım 2011 Salı

Bayram Günü Kurtuluş Parkı

Hep söylemişimdir ,sonbahar çok yakışır Ankara'ya.
Güneşli ama serin,hatta soğuk günler demektir burada sonbahar.


Fotoğrafları bugün çektim.
Uzun uzun yürüdük büyük oğlumla,
bir zamanlar ağaçlarının altında dedesinin ders çalıştığı bu yerde.
Gördüklerim ;
Çiçeklerin,
sarmaşıkların,
ağaçların,
sarıların en güzeli gibi geldi bana.
Mavinin de...
Parkın içinde havuz,havuz da küçük bir ada var.
Köprü başında da hüzünlü bir bekçisi :)


Sokak lambalarını da severim,anlam katarlar bulundukları yerlere.
Bir yerlerde bir şiir vardı onları çok güzel anlatan.??
Üzerinde geceden kalan kırağı henüz çözülmemişti ben fotoğraflarken.

Bakmayın bu sakin,kimsesiz haline parkın.
Diğer günler telaşlı kalabalıklar doldurur her yanını.
Şehrin tam da orta yerinde,fakültelere yakındır zaten.
Eskilerin buluşma mekanı,yenilerin oyun alanıdır çünkü.
Sevdiniz umarım ;)

18 yorum:

  1. son resimdeki gül mü ? bu mevsimde ?

    YanıtlaSil
  2. Evet canım,gül.Yanındakiler solmuşken o inadına dimdik,kıpkırmızı :)

    YanıtlaSil
  3. çok severim sonbaharı...Ankaraya çok yakışmış gerçekten de ama İstanbul'a da çok yakışır...

    YanıtlaSil
  4. aman allahım 2011 lerden aldın beni sene 1982-83 lere götrüdün, sanki bir zaman tünelinde kısa bir yolculuk yaptım :))
    böyle dediğime bakma güzel anılar, Hacettepede okuyor ve sıhhıyedeki yurtta kalıyoruz, hergün sabah 8 kişilik grubumuz gidip kurtuluş parkında koşup sporumuzu yapıyor ve yurtta kalan diğer nöbetçi arkadaşımızın hazırladığı kahvaltıyı yapıp okula gidiyorduk, sanki hala oralarda gibiyim ama aradan nerdeyse 30 yıl geçmiş, saol sayende o günleri yeniden hatırladım :))
    bu arada bizim bahçemizde bu mevsimde güllerle dolu :)) iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  5. sevmezmiyiz :)) çok güzel kareler!

    YanıtlaSil
  6. cok sevdım. sakınken hersey guzel... renklerde oyle

    YanıtlaSil
  7. İstanbul'a ne yakışmaz Lale?Ben yine de boğazın yamaçlarında erguvan zamanını tercih ederim ;)

    Satırlarını okurken ben de seninle o yıllara gittim nokurunçocukları.
    Bana ne oluyorsa?
    Hatırlamak güzeldir değil mi?

    Buket,mutlu bayramlar.Sevdiklerinle :)

    Senin seveceğin başka başka yerler
    de bulurum zevkle Zeynep.

    YanıtlaSil
  8. Ankaranın güzel parklarından biri uzun yılla oldu görmeyeli:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. kangal demi o köpek?
    yirim ben onuuuuuu cok datluuuuu <3

    ben sonbahari sevmem, yapraklarin döküldügü yerden yürümem, korkarim ayagima birsey gelcek diye, böcekler vs.

    YanıtlaSil
  10. Sevgiler örgüçantam.

    Ben senin elini tutarım Hatun,korkmazsın canım :)

    YanıtlaSil
  11. Sonbaharın her halini ve sokak lambalarını ben de çok severim çoook:)
    Fotolar ve geziniz harika olmuş...

    YanıtlaSil
  12. slm bende 4yıldır Ankarada oturuyorum, resimler harika emeğine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  13. Yazık ki bitiyor bu mevsim Nathalie :(Yerini gri ,buz gibi günler alacak diye şimdiden göğsüm sıkışıyor benim.

    Şirin,nerelerdesin sen?

    YanıtlaSil
  14. Tülin beni lise yıllarıma götürdün ne güzeldir gerçektende bu mevsimde oralar.. Ankara da olduğunu bilmiyordum görüşmek, tanışmak isterim. bende çok yakınlardayım ve 1970 den beridir ankaralıyım..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  15. Ben yeni bir yüzyılı karşılarken taşındım Ankara ya Şükran.11 Yıldır Ankara dayım.Buluşuruz bir gün,çok isterim.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  16. Sultanım ne güzel resimler çekmişsin yine yüreğine sağlık.O kadar uzun zamandır gitmemiştim buraya. Bu arada bugün akşam ezanında senin için çoooook dua ettim. Allahım senin güzel yüreğin için inşallah kabul eder.

    YanıtlaSil
  17. cok begendim buralari
    severim sonbahari..
    gecms bayraminizi kutlarim
    bloggua ugurarsaniz sevinirim
    takipcinizim.
    sevgilerimle
    Hatice

    YanıtlaSil
  18. Aminn Dilek'ciğim.

    Ben de bayramınızı kutluyorum,bloğa da hemen gidip bakıyorum .

    YanıtlaSil