16 Temmuz 2015 Perşembe

Küçük Ev de Bayram








Merhaba.
Biz cumartesi akşamından bu yana Küçük Ev deyiz. 

İki yıldır açılmayan kapıdan bana kocaman iş çıktı. Sil, yıka, as, topla, ser...
Bir de nasıl ıncık cıncık taşımış, doldurmuşum anlatamam. Deli miyim, neyim ? Her köşeden bir şey çıkıyor. İnanmazsınız Ev değil, zaman tüneli sanki. 
Şu kadarını anlatayım; misafirim gelir de, küçük çocuğu olur da, kumla oynamak ister diye benimkilerin kum kalıplarını saklamışım. Hani balık, yıldız şeklinde falan. Hayır, bizim koy kum değil ki! Minicik taşlar var. Denizin içi kum. Bebeler boğulacak kumla oynamak isteseler :)  
Yok, yazlık evlerin bir eski eşya deposuna dönüşmesi karşısında savaş açtım arkadaş. Dağıttım ne var ne yok. Oh, bi hafifledim ki sormayın.  Neyse, kalan her şey yerli yerini bulup ev temizlik kokunca içim de hafifledi. Şimdi aranızdan bunları okuyup da " ne diyor bu ya!" Diyeniniz vardır.
Olsun, anlattım rahatladım.
Ne yazayım? Börtü, böcek, deniz, yıldız... Onlara daha zaman var. Çünkü daha denize merhaba demedim. Karşıdan karşıya bakışıyoruz şimdilik. Özleştik onunla elbette ama önce Ramazan bitsin, Bayram geçsin, kalabalıklar gitsin. Vuslat o vakit :)
Şimdi bayrama  Evimiz hazır, ruhumuz da. 

Gelsin bakalım sevinçle, huzurla, sağlıkla inşallah.

Hepimize güzel anılar bıraksın, Hatırlayınca mutlu eden.
Tekrarına erdirsin Rabbim.
Daha mutlu, daha huzurlu olarak.

Ne diyeyim, daha ne dileyeyim bilmem ki...

Sizinle daha sık buluşalım bir de. Olmaz mı?

Yürekten sevgiler.
Bayram sabahları güzelliğnde geçsin tüm günleriniz.

14 yorum:

  1. Oh, ne ferahlamışsındır:-)

    Benim yerime de denize nazır bir çay keyfi yap olur mu:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle istekleri hiç ikiletmem Handan'cım.
      Bak bu gece denize karşı, hem de en sevdiğim çay bahçesinde oğullarla içtik çayı. Bana da bir iyi geldi ki, sorma.

      Var mı başka sipariş ?

      Sevgiler ;)

      Sil
  2. Oh misler gibi ♥ Şimdi, küçük evin verandasında gönlünüzce oturun, gölgeisnde dinlenin, içi kum dışı çakıl olan mavi denizinde yüzün, güneşlenin ve tazelenin.

    Bayramınızı en içten duygularla kutlarım.

    Sevgi ve selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Küçük taşlara çakıl dendiğini yazmasan bilemicem valla.
      Ramazan mı, yorgunluk mu? Ne oluyor bana bilmem ki :)

      Çok sevgiler buralardan her ikinize de.
      Güzel bayramlar.

      Sil
  3. Tülin ablacım ellerine sağlık. Hepimize lazım ara sıra böyle temizlikler, malum bu hobici takımının hastalığı herşeyi saklamak hele saklanacak küçük evler varsa. Ben de yapacağım bayramdan sonra evde bu tarz derin bir toparlanma inşallah. Iyi bayramlar, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni burada görmek ne güzel canım.
      Sana ve eşine Lara ile birlikte nice bayramlar diliyorum.
      Sevgiler :)

      Sil
  4. Sevgili arkadaşım temizlediğin evinde mutlulukla oturun bayramında sevdiklerinle birlikte musmutlu geçsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederm canım. Umarım sen de güzel bir bayram geçirmişsindir. Sevgiler.

      Sil
  5. Geçmiş bayramınız kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Uzun zaman oldu , buralardan kopmuştum... yeniden başlıyorum... sizi de özledim Tülin ablacım. . sevgiler ,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A, merhaba Zeynep'cim ! Çok sevindim uğramana. Ben de çok özledim seni, güzel prensesini....

      Sil