11 Kasım 2015 Çarşamba

Kasım Denince Atatürk


 Kasım denince Atatürk, Atatürk denince Ankara benim gönlümde.
Dün Ankara benim çok sevdiğim güneşli bir sonbahar gününde yine muhteşemdi.
Sevgi, özlem ve minnet duyguları soluduğumuz havayı öyle doldurmuştu ki, neredeyse ellerinizle bile tutabileceğinizi sanırdınız.

Ben İstanbul dan Ata yı ziyarete gelen bir arkadaşıma  kısa bir Ankara turu yaptırdım.

Bugün sizinle 1. ve 2. meclis binalarını bilmem kaçıncı ziyaretimde çektiğim fotoğrafları paylaşmak istedim.










Bunca yıl sonra, bugün meclis de kaç kadın vekil olmalı sizce ?
Bir Cumhuriyet kadını olarak onların karşısında hicap duymamak mümkün değil.
Hangi birinden özür dileyelim dersiniz?





















6 yorum:

  1. Ankara farklı ve mutlaka görülmesi gereken bir şehir. Her şeyden önce başkentimiz. Seviyorum ben Ankara'yı.En son ziyaretimin üzerinden birkaç yıl geçti. Fotoğraflar iyi geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara çok hızlı değişiyor son yıllarda. Kimi iyi, kimi kötü.
      Gelin de birlikte karar verelim iyisi mi :)
      Teşekkürler ziyaret için.

      Sil
  2. Bu özel günün hatırasına paylaştığınız görseller şölen gibi adeta. Teşekkür ederim ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Nurdan Hanımcım.
      Öpüyorum.

      Sil
  3. Başlık harika gerçekten de Kasım "ATATÜRK" demek. Fotoğrafların harika. Ankara'yı çok bilmiyorum ama, Mustafa Kemal ATATÜRK Ankara'da oldukça dünyanın en özel şehri sanırım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara kolay sevdirme kendini canım. sevmek, bağlanmak için iyi bir sebebiniz olmalı. benim vardı. Hala da var :)Burası gerçekten, kim neyi değiştirmeye çalışırsa çalışsın O'nun şehri.
      Bir gün birlikte keşfetmek dileği ile sevgiler.

      Sil