16 Eylül 2020 Çarşamba

Bir Peri Masalı

 



Geçtiğimiz günlerden birinde sevdiklerimiz, sevenlerimizle pembe bir masalın içindeydik biz.
Küçüğüm sevdiceğine, hayatımız yepyeni bir aydınlığa kavuştu.
Işığımız, sevincimiz çoğaldı birden.


Gün öğlene varmadan çaldık kapıyı.


Gelin hanımı almak için bayağı güçlü bir ekiple (!) gittik.






Davulla, zurnayla aldık güzel gelini.
Biraz da ağlattık galiba.

Bana kalsa "Üzülme annesi. Gözü gibi bakar kızınıza Ankara bebesi"
 yazdıracaktım gelin arabası arkasına :)) 


                        Çocukluk arkadaşımla mutlu mesut yola koyulduk  sonra.

İyi ki dediğim, yemyeşil bahçemize gittik. Çınar Kasrı İncek'de çok güzel, bu pandemi döneminde tüm kuralları uygulayan, çalışanların en küçük detay için bile p ervane olduğu bir mekan. İlk gittiğimizde Ocak ayı idi ve  ayaklarımız bileğe kadar kara gömülüyordu.O halinde bile çok beğenmiştik burayı. 


Evde zaten birlikte olduklarımızla böyle,


aylar sonra görüştüklerimizle böyle olduk.




Bir nikah da burada kıyıldı. Etti 3!


İlk dans, mekana adını veren sevgili çınar ağacı altındaydı.






Bu tabloda yılların emeği, sevgisi ve fedakarlığı var.
Çünkü çocuklar bugünü 12 yıldır oya gibi işledikleri aşkları ile inşa ettiler.
Anadolu lisesinin ilk yılında başlayan arkadaşlıkları okullar bitirilip her ikisinin kamu görevlisi olması ile evlilik yoluna girdi. 
Her şey ile kendileri ilgilenip bize çok da iş bırakmadılar. 
Gören doğum günü partisi düzenliyorlar sanacak. diyordum hep :)
Bana ömrümün en güzel, en mutlu gecelerinden birini yaşattıkları için onlara müteşekkirim gerçekten.




Bu resim için ne çok beklediler.

*********************





Zor bir yaz geçirdik. Normalde zaten sıkıntılı bir süreç olan düğün öncesi, sürekli değişen kararlar ve kısıtlamalarla organizasyon değişip durdu. Sonunda hepimizin çok içine sinen, çok mutlu olduğumuz bir gün ve gece yaşadık şükür.
Biz "en gençler" saatler sonra diğerlerinden ayrılıp geceyi çorbacıda sonlandırdık.


Ertesi gün çocukları yolcu etmeden pasta bile kestik.
Bal böcekleri küçük evde tatil yapıyorlar şimdi.
Her gün Assos dan, Cunda dan, Ayvalık dan kısaca en sevdiğim yerlerden bana gülen fotoğraflar gönderiyorlar.


Varsa sizin de sabırla beklediğiniz mutlu sonlar, dilerim hemen gelip sizi bulsunlar.

Mutlu olmaya bugün dünden daha çok ihtiyacımız var çünkü.





50 yorum:

  1. merhaba sevginin saygının emeğin toplamının fotolarını gördüm yaşamınız hep böyle sürsün tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Ne güzel bir tespit. Bir evlat yetiştirmek emek ve sevgiden başka nedir ki...
      Teşekkürler

      Sil
  2. Kutluyorum; dopdolu bir mevsim ve yaşanmışlıklar..

    YanıtlaSil
  3. Allah mesut etsin. bir oğlum var evlenmeye hiç niyeti yok. o kadar özeniyorum ki böyle resimleri gördükçe. hayırlı olsun. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülmeyin Hülya hanım. Bizde de küçük evlendi, büyüğün niyeti yok. Erkekler için evlilik, ona bunu düşündürecek kadını bulunca gerçekleşiyor çünkü.İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Sevgiler

      Sil
  4. Ne kadar güzel , ne kadar heyecanlı anlar. Okurken fotoğraflara bakarken ben de heyecanlandım . Çok çok Mutluluklar dilerim gençlere , her şey gönüllerince olsun 💖

    YanıtlaSil
  5. Harika bir gece olmuş. Hep mutlu olsunlar, hep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel arkadaşım.

      Sil
  6. Bir ömür boyu mutlu olsunlar inşallah ♥

    YanıtlaSil
  7. Tülin ne güzel çok tatlı birde kızın oldu. Yeni velilere mutlu bir beraberlik dilerim. Şansızlık pandemi ye denk gelmesi. Bir şekilde çözümlenmiş. Tatlı yorgunluklar. Kızımı almaya geldiklerinde takma tırnakla uğraşıyorum. Bugün o halime gülerek bakıyorum. Birde beyaz erkek gömleği krizi vardı. Eşimin gömleğini ütüleyenler oje yapmışlar ne yapacağız derdine düşmüşler. Onun dışında başka sorun yokta. Tekrar bir ömür boyu mutluluklar. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben değil takma tırnak, saç ve makyaj için kuaföre bile gitmedim.
      İstanbul dan uzun zamandır görmediğim akrabalarım gelince ve onlar kuaföre gelmek istemeyince ben de bırakıp gitmedim :)) Toplayıverdim şöyle bir. Bir göz kalemi, bir ruj.. Oldu bitti. Şimdi iyi ki onca zamanı misafirlerimle geçirmişim diyorum. İyi dileklerin için çok teşekkür ederim arkadaşım. Sevgiler.

      Sil
  8. Ne kadar da yakışmışlar birbirlerine. Allah bir ömür boyu mesut, bahtiyar etsin.

    Tülin Hanım öykü kitabıma ilgili olarak bugün bıraktığınız mesaj üzerine mail adresimi aşağıya bırakıyorum. İlginize çok teşekkür ederim. Sevgi ve selamlarımla

    "tenyzen.6152@gmail.com"


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yazıyorum hemen :)

      Sil
    2. mail adresiniz doğru mu? İletilemiyor :(

      Sil
    3. tneyzen.6152@gmail.com

      Çok özür dilerim. Doğrusu yukarıda Tülin Hanım :))

      Sil
  9. merhaba tülin hanım,

    Allah uzun ömürler ve sağlıklı günler versin İnşallah.

    Saygılarımla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Hem tebrik, hem de ziyaretiniz için.

      Sil
  10. Ne güzel, çok sevindim sizin adınıza.Allah mutluluklarını daim etsin, nazarlardan korusun aşklarını.
    Tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Tülin,
    Gözünüz aydın olsun, çocuklarınızın mutlulukları daim olsun!
    Ne güzel, iki oğuldan sonra bir kız evlat geldi ailenize. Bir kızınız daha olması dileğiyle, sevgiler iletiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım. İnşallah hayırlısı ile 🙏

      Sil
  12. Tebrik ediyorum Tülin abla, Allah bir ömür boyu mutluluk nasip etsin.

    YanıtlaSil
  13. Ömür boyu mutluluklar diliyorum ☺️

    YanıtlaSil
  14. hayırlı uğurlu olsun ömür boyu mutlu olsunlar

    YanıtlaSil
  15. Hayırlı olsun Tülincim, mutlulukları, sevinçleri bir ömür sürsün.
    (Ekimde kızım için biz de bu anları yaşıyor olacağız... Tabii koşullar değişmediği sürece.... Ah Ankara, Ah korona!... Endişe, mutluluk, heyecan.... Doğrusu aklıma getirdikçe çeşit çeşit duygular içindeyim. :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden hayırlı olsun tatlı arkadaşım. Su gibi akıp geçsin inşallah.
      Ben çok mutluydum o gece. Sen de ol. Ne güzel böyle aşkla çoğalmak.

      Sil
  16. Hayırlı olsun.. Bir ömür mutluluklar diliyorumm.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İnşallah diyorum.sevgiler

      Sil
  17. oh oh maşallah her şey çok güzel, gelin de maşallah güzel amaa, 12 yıl he, masal gibi yaniii, her şey çok güzel mutlu sevimliymiş yaaa, çok duygulu bi de tabii :)

    YanıtlaSil
  18. kutluyorum ben de, birlikte nice güzel günleri olsun.

    YanıtlaSil
  19. Hayırlı olsun, mutlulukları daim olsun.🙏💐

    Not: daha önce uzun uzun yazdım ama geldimi gelmedimi. Anlıyamadım./ bazen takıntı oluyor) :99

    YanıtlaSil
  20. Merhaba Tülin hanım ne mutlu size , genç çifti tebrik ediyorum .Bir ömür boyu mutluluklar dilerim. Sevgilerimle ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Nuray hanım, çok teşekkür ediyorum. Sevgiler

      Sil
  21. Uzun bir süredir bloglardan uzaktım. Şimdi görüyorum. Maşallah birbirlerine çok yakışmışlar. Tebrik ediyor, ömür boyu mutluluklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de elim varıp yazamıyorum nicedir. Ülke gündemi bir türlü izin vermiyor hayatım. Güzel dileklerin için çok teşekkür ediyor, sevgiler yolluyorum.

      Sil
  22. Allah mesut etsin Tülin.. ne güzel peri masalı gibi ... hayatları boyunca evlerinden sevgi saygı eksilmesin... yüzleri hep gülsün... neşeyle yaşlansınlar..

    YanıtlaSil