30 Kasım 2020 Pazartesi

Çocuklar için

 






Merhaba dostlarım :)


Haftalar oldu buradan sizlerle yeni bir şey paylaşmayalı.  En son öyle güzel bir rüyaya ortak etmişim ki sizi. Onun tılsımı kalmış sanki sayfada :)
 
Şimdi ise  kış geldi. Her kıştan farklı bu kış üstelik. Tüm dünya kaygılı, yorgun, küskün son bir yıldır yaşananlara.  Ben de çoğu zaman sanki tüm güzel şeyler bir büyücünün kalesinin karanlık mahzeninde kilitli kalmış gibi hissediyorum :(


Oysa çocuklar var, savaşçı yürekli, her biri kahraman çocuklarımız. 
LÖSEV çocukları bu yıl da hediye beklerler mutlaka. Küçücük şeylere kocaman tebessüm eden meleklerimiz onlar. Hem bizim de paylaşmanın mutluluğunu kalbimizin ta içinde hissetmeye bugünlerde daha çok ihtiyacımız yok mu ?
                                         
 
  "Kimse kendisine ışık tutamaz,güneş bile"   

Elbette ancak çevremizi aydınlattığımız zaman ışık içinde olabiliriz.

Hani hep daha çok aydınlık istiyoruz, hani gün be gün kararan umutlarımız için ışık arıyoruz ya.
Bir kez daha ışığımızla başka kalpleri aydınlatmaya ne dersiniz?

Bana yazın lütfen.
Eğer  çocuklarımız için gönderileriniz olabilecekse

Hediyelerinizi kargoya vereceğiniz son tarih  15 Aralık 2020 olsun.

Bu satırları okuyunca gülümseyen hepinizde adresim var zaten.Olmayanlar bana e-posta yazabilirler.

tlnbozkoyunlu66@gmail.com.tr

Bakalım bu defa kimlerle el ele yürüyeceğiz.
Ben şimdiden çok heyecanlıyım :



Son bir şey;
Çocuklarımız için yeni yıl kartpostalları hazırla mısınız?
Hazır kart da olur. Yeter ki içine, arkasına sizin elinizden bir kutlama yazılmış olsun.
 

Son ikinci şey :))
Lösev ile görüştüm, yepyeni, sevgi ile hazırlanmış hediyelerimizi memnuniyetle kabul edeceklerini söylediler.


22 yorum:

  1. hımmm bunu da duyurayııım :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir hareket bu! :) katılmaya çalışacağım.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika :) katılamasanız da duyurmamıza yardımcı olur musunuz? O da çok sevindirir .

      Sil
  3. 🥰 kesinlikle çok ihtiyacımız var!! Çok mutlu oldum Tülinciğim , çok çok teşekkür ediyorum 🌹💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin bu coşkun benim için öyle değerli ki... Hep yanımdasın ❤️

      Sil
  4. Maşallah Tülin Hanım,
    Bir geldiniz pir geldiniz. Çocuklarımız göz bebeklerimiz, yarınlarımız. Herşey onar için. Yüreğinizden öpüyorum. Sevgiler, selamlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Size bir e-posta gönderdim dün gece. Mahçup sevgilerimle :))

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım. Buradan katılım az da olsa yine bereketleniyor bizim paketler 🙏

      Sil
  6. harika fikir elimden geleni yapacağım vesile olduğunuz için çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. Harikasınız... Umarım sevindirebiliriz çocukları:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Epey bir şeyler toparladık çok şükür :)

      Sil
  8. Elimden geldiğince paylaştım Tülin hanımcığım. Yurtdışında yaşamasam daha çok katkı vermek isterdim 💞

    YanıtlaSil
  9. kış beraberinde hastalığıda getirdi ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle de, sizce bu bize engel oluyor mu? Pabuç bırakmıyoruz ki biz :))

      Sil
  10. So beautiful!
    Happy new year, my friend (without viru)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you sweety :)
      I hope everythings will be better than last year.
      Kiss and friendly hugs.

      Sil