2 Mart 2011 Çarşamba

23 Nisan-Lösev Oyuncak Etkinliği




Merhaba.

23 Nisan ı Lösev çocuklarının el yapımı oyuncaklarla kutlamasını istediğimizden
yeni bir etkinlik başlattık.
16 Nisan Cumartesi günü hazırladıklarımızı
LösevHalkla İlişkiler Birimine teslim etmek istiyoruz.



Sizin de sıcaklığınızı,sevginizi taşıyan bir oyuncağın lösemili çocuklarımızdan birine arkadaş olmasını istiyorsanız iletişim adresi burada.
16 Nisan Cumartesi günü Ankara da veya yakınlardaysanız,ya da o gün Ankara ya gelebilecekseniz
LÖSEV de sizinle birlikte olmakdan mutluluk duyarız.
*******
Amigurumi Forum ve Ravelry-Cici Kızlar grubu adına .

Fotoğraflar geçen yıl bu etkinlikte birlikte olduğumuz
Altın Örgü forum üyelerinin el emekleridir.






50 yorum:

  1. İlk soru benden arkadaşım:) illa örgü mü olması gerekiyor?

    YanıtlaSil
  2. Yok hayatım,el yapımı olsun da,bez bebek de olur.bkz.ilk fotoğraf duvardaki posterin altındaki pembe bebek.

    YanıtlaSil
  3. Oyuncak olsun da..El yapımı da şart değil ya.Öyle yazmışım işte .

    YanıtlaSil
  4. ablacım bende yayınladım blog sayfamda, karınca kararınca bişiler yapıp sana yollamayı düşünüyorum,adresin mailimde vardı eğer silmedimse, sildiysem senden isterim yine, sana son gönderme tarihimiz ne zaman olucak? ona göre hareket edeyim...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim narish.16 Nisan da Lösev de olmak istiyorum.Otarihe kadar yollayabilirsin bana.
    Adresimi de yollarım yeniden istersen.

    YanıtlaSil
  6. 16 nisan a çok var canım iyi oldu böyle önceden haber vermen ben de yaparım. öremem ama dikerim pekala :))

    YanıtlaSil
  7. bu etkinlikte bende olmak istiyorum bana adresinizi yollarmısınız..necla7909@hotmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Adresimi mail adresinize gönderdim Necla Hanım.
    Teşekkürler ilginiz için.

    YanıtlaSil
  9. varım varımmm...:)

    http://oyuncagim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ediyoruz fatoş :))

    YanıtlaSil
  11. Tülin Hanım adresinizi bildirirseniz çorbada benim de tuzum olsun isterim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Çok sevinerek bildiririm hem de Selma :))

    YanıtlaSil
  13. Uzun bir aradan sonra merhaba:) ben de bir bebek tasarlayıp katılacağım.. belki o güne kadar da fırsat yaratıp görüşürüz
    çok sevgiler
    pino:)

    YanıtlaSil
  14. Buluşalım Pino'cuğum.
    Özledim ben seni.

    YanıtlaSil
  15. Bebegimi hazirlayip sizi arayacagim.. blogumda da duyuracagim en kisa zamanda.. ben de ozledim sizi.. iyi ki yakiniz, yuruyus mesafesindeyiz birbirimize:D

    YanıtlaSil
  16. Kurumunun adı öyle ciddi ki Pino...Her gün önünden 2 defa geçtiğim halde uğrayamıyorum bir türlü.
    Bak suçluyu buldum hemen ;)

    YanıtlaSil
  17. Olmaz elbette,nasıl olsun?

    YanıtlaSil
  18. :))) korkmayin, ben sizi giristen alır arka koridordan ofise çıkarırım:D

    YanıtlaSil
  19. Hımmm,bayılırım maceraya.
    Oldu bu iş .

    YanıtlaSil
  20. Bir bebek de ben yaptım Tülin Hanım, 16 sında gelmek istiyorum ama eğer katılamazsam Şuşu ya da Bilgenin Annesi aracılığıyla gönderirim. Önayak olduğunuz için yüreğinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. Merhaba Tülin Hanım,
    ben de gelmek istiyorum
    örmek ya da dikmek gibi bir becerim yok maalesef ama uygun olursa satın alarak bir bebekle katılacağım
    gelememe ihtimaline karşı adresinizi mail olarak yollayabilir misiniz
    aaynur.aaynur@hotmail.com

    çok teşekkür ederim, yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  22. Keşke gelebilseniz Leylak Dalı.Tanışmak beni mutlu eder.
    Sevgiler.

    Uygun olmazmı hiç Küçük Hala?Siz yeter ki bizimle olmak isteyin.
    Adresim hemen geliyor.
    Teşekkürlerle.

    YanıtlaSil
  23. Merhabalar..Bende bu anlamlı ve güzel etkinliğe katılmak arzusundayım..Belki el becerim olmayabilir ama bir bebek satın alarak katılmayı çok isterim..Sizden ayrıntılar hakkında mail rica edebilirmiyim..

    Sevgilerimle

    Kolay Gelsin..

    Mail: HayatinPayi@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Sevgili Hayatın Süs Payı,etkinliklerimiz el becerisi değil,gönül becerisi gerektiriyor zaten :))
    Bloğunuzdaki yorumlardayım.
    Teşekkürler ilginiz için.

    YanıtlaSil
  25. Tülin hanımcığım sayenizde minik yürekleri sevindireceğimi bilmek beni inanılmaz mutlu ediyor:)Diktiğim ördek,baykuş ve kedicik sabırsızlıkla sahiplerine gitmeyi bekliyorlar:)

    Kocaman sevgiler:)
    ŞuŞu...

    YanıtlaSil
  26. Ördek,baykuş,kedicik çok sevilecekler bence.Ellerinize,güzel gönlünnüze sağlık Sevgili ŞuŞu.

    YanıtlaSil
  27. tülin hn. ben becerikli biri değilim, dikiş falan bilmiyorum,ama evde pek çok peluş oyuncağım ve oğlumun artık oynamadığı oyuncakları var.eğer bu kampanyaya uyarsa ben de onlardan göndermek istiyorum.nereye göndereceğiz acaba?

    YanıtlaSil
  28. elimden gelseydi ben de katkıda
    bulunurdum:)

    YanıtlaSil
  29. Sevgili Kara Kitap,becerikli olup olmadığınızı bilemem ama iyi bir yüreğiniz olduğu kesin :)
    Oyuncaklarınızı isterseniz Lösev'e isterseniz bana gönderebilirsiniz.
    Tercih sizin.Teşekkürlerimizle.

    YanıtlaSil
  30. Elinizden bir şey gelmediğini nereden çıkardınız Tolga.
    Keşke ben ne yapabilirim? diye sorsaydınız.Emin olun size uygun bir şey bulabilirdim ;)

    YanıtlaSil
  31. ben löseve göndermke istiyorum kesin ellerine ulaşır değilmi 16sına kadar 2.örmek istiyorum 1tanesi bitti ama adresinizi söylerseniz size kargoylada göndere bilirim yanlız şunu söylemek istiyorum hiçbir elişini bukadar zevkli örmemiştim ben eczanede çalışıyorum akşam eve gitti ğimde hemen elime alıyorum çok sevindim böyle bir işe benimde katkım olmasına keşke amugurimi örebilseydim onlar daha güzel ama elimden geldiği kadar bişey yapabildim ve burdan amugurimi ören blogcu arkadaşlarda yapsa çok sevinicem sayfalarına bakıyorum başkalrına hediye ettikleri yazıyor acaba böyle kampanyadan haberlerimi yok onlarda örse teşekkürler

    YanıtlaSil
  32. Merhaba ben de ankaradayım. El becerim yoktur ama oğlumun bir kez oynamadığı peluş oyuncakları var bir kenara kaldırdığım onlarla ve oyuncak alarak katılabilirim. Oyuncak almaktan kastım aslında bedelini ödesem ve yine orada kalsa olur mu.

    Cumartesi günleri 20.00 a kadar çalışıyorum orada olmak isterdim aslında ama çok mümkün görünmüyor.

    nehirida@gmail.com adresim buradan haberleşebilir miyiz?
    Sayfama başlık da açıyorum

    YanıtlaSil
  33. Ellerine ulaşacağınızdan şüpheniz olmasın.Temiz kalbinizin yansıması satırlarınızı okurken çok duygulandım.Onlar için yaptığım her iş çokzevli benim için de.Teşekkürler.

    Sevgili Nehir İda,samimi yaklaşımız için sağolun.Mail kutunuza bilgi bırakıcam,sevinerek.

    YanıtlaSil
  34. Tülin hanım merhaba.
    Malum erkek olarak el işi felan bilmiyorum, ama minyatür yapan acizane bir kişiyim..:)
    Bloğumada beklerim.
    Dediğim gibi örgü felan bilmediğim için böyle bir etkinliğede kesinlikle katılmak istiyorum
    Canım yavrularımıza sizin aracılığınızla hediyeler göndermek istiyorum.Ve bu katkınızdan dolayı sizide tebrik ediyorum.
    Lütfen mail ve kargo adresinizi gönderin.
    Saygılarımla.

    www.ozdenceyhan.blogspot.com
    ozdenceyhan58@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. MERHABA ÖZDEN BEY,
    ADRES BİLGİLERİM POSTA KUTUNUZDA.

    YanıtlaSil
  36. Tülin Hanım merhaba;
    Miniklerin hediyelerini bugün kargoladım yarın veya engeç birgün elinizde olur umarım.
    Lütfen kargonun elinize geçtiğinden emin olmam için geri bilgi verirseniz sevinirim.
    Ayrıca az evvel kendi bloğumdada bu etkinliğinizi duyurdum Sanırım bazı izleyici arkadaşlarım sizinle iletişime geçeceklerdir.:))
    Saygılarımla...

    YanıtlaSil
  37. Teşekkürler Özden Bey,mutlaka sizi bilgilendiririm kargo elime geçince.
    Duyarlı arkadaşlarım arttıkça nasıl seviniyorum .

    YanıtlaSil
  38. Merhabalar Tülin Hanım,
    Etkinliğinizden yeni haberim oldu ama öyle örgü örmeyi falan çok beceremiyorum ne yazık ki:( Keçeden kukla gibi şeyler yapıp yollasam olur mu?Sevgiler...

    YanıtlaSil
  39. Merhaba Yeni Gelin,ben sizi 10marifet den tanıyorum galiba :)

    Kukla yollamanız daha da iyi olur,çünkü hiç kuklamız yok bu gelenler arasında.
    Ne iyi düşünmüşsünüz.Sevgi ve teşekkürlerimizle.

    YanıtlaSil
  40. Tülin hanım merhaba
    Korgoyu aldığınızı bloğuma yazmışsınız.
    Minik yavrulara kuçak dolusu sevgilerimle...:)))

    YanıtlaSil
  41. Teşekkürler Özden Bey.

    YanıtlaSil
  42. Tamam ben de kukla yaparım o zaman sevgiler :) bu arada evet on marifetteki yeni gelin benim :D

    YanıtlaSil
  43. Tülin Hanım Merhaba, biz amigurumi forum olarak oyuncak ördük, zannedersem sizinle bir iletişim sorunu var herkes oyuncakları nereye göndereceğini soruyor, formda açtığınız sayfaya bir uğrarasanız seviniriz.

    YanıtlaSil
  44. Haklısınız Necla Hanım,forumu ihmal ettim bu aralar.Özür :(

    Hemen gidiyorum.

    YanıtlaSil
  45. ee peki bu etkinliğe mutlaka yeni yada örgü oyuncaklarla mı katılınabiliyor. Benim 2 çocuğum var o kadar çok oyuncakları var ki her yıl iyi bir temizlik yapıp ayırıyorum mahalledeki çocuklara veriyorum. eger toplu oyun alanları var ise lösemili çocuklarımızın, orada kullanılabilecek oyuncalklardan ayırıp bende katılmak isterim. Yada yenide alabilrim aslında veya yiyecek birşeyler yapıpda katılabilirim ne dersiniz?Yaşlılar haftası ile ilgili etkinliği kaçırdığıma çok üzüldüm halbuki çocukları alıp gelmek isterdim.

    YanıtlaSil
  46. Şİmdi farkettim biz 2012 deyiz değilmi... yaşlılar haftasını kaçırmakla kalmamış 23 nisan etkinliğini daha önceden kaçırmışım. neyse Takipteyim bundan sonraki projelerinize destek vermek ve elimnden geleni yapmak için sabırsızlanıyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  47. cemile bebek çok hoşuma gitti . Bir kanser hastam var ona bu bebekle süpriz yapmak isterdim. Çokda benziyor. bebek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangisiydi acaba?
      Yardımcı olmak isterim.

      Sil