13 Mart 2011 Pazar

Koleksiyon


En sonunda Baykuşlarvediğerleri Koleksiyon Evi nde
ne zamandır gözüme kestirdiğim dikiş yüksüğü, evime taşındı.
Doğrusu Koleksiyon Evi'nin sahibi biraz zor ayrıldı sevimli baykuşundan .






Benim ait olduğum kuşak iyi bilir Ajda'nın
''Temmuz,ağustos,eylül.Her mevsimde durma gül''
Diye başlayan şarkısını.
Aylar tutmasada,şarkı dilimde bunlara bakınca.
''Hayat inan çok kısa.
Belki çıkmayız yaza'' Diye.



Gümüş tepsi eşimin büyük dedesinden bir hatıra.
Beni gülümseten bir de anısı var.

Eşimin ailesi istemeye gelirlerken eşim hoşlanacağımı bildiğinden,
madlenlerimi bu antika tepsi içine hazırlatmış,ben de çok duygulanmıştım.
Gelgelelim annem kutlamaya gelenlere ''Bu eski tepside sunulmaz,ayıp''. Diyerek değiştirmişti :))






19 yorum:

  1. Minnak minnak ne çok yüksüğün olmuş yaaa, bayıldım hepsi bir arada çok güzeller

    YanıtlaSil
  2. bunların hepsi yüksükmü şimdi?
    vayyyyyyyy be hayranlıkla bir aşağı bir yukarı gidip gelip baktım.çok güzeller.tepsiye annanizin bakış acısına da çok güldüm:)

    YanıtlaSil
  3. Yeni bir koleksiyon sayılır aslında
    Şule.Ben de çoğaldıkça seviniyorum çocuk gibi.

    Ah,bir de annemin söylediklerinin tamamını duysanız onun ağzından ...
    :))

    YanıtlaSil
  4. Yeni gelene hemen yer açmışlar,çok yakışmış aralarına !İyi günlere tanıklık etsinler...
    Gümüş tepsi hikayen beni duygulandırdı;bende de benzer bir anı var.Yüzük takmaya gelirken kayınvalidem bana da eski bir gümüş tabakta getirmişti çikolatayı,ben de tam 28 yıl sonra aynı tabağa çikolata hazırlatıp oğluma söz kesmeye gittim :)Ben yıllarca korudum umarım gelinim de korur ve torunuma kız isterken aynı tabağı kullanır.

    YanıtlaSil
  5. Baykuşlu yüksük harika ama koleksiyonunuzun diğer parçaları da çok zevkli:)iyi haftalar...

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler tiryaki.

    Baykuşgözüyle,sizin için bir not bıraktım bloğunuza ;=) ve teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Sevgili colette,umarım ben de tepsimi aynı güzel olay için kullanabilecek kadar yaşarım.Yaşamlarımızdaki bu benzerlikler her defasında beni şaşırtıyor.

    YanıtlaSil
  8. "yüksük":)başlı başına antika bir kelime zaten..ve böyle bir koleksiyon meraklısı için pek çok şeye bedeldir..pek yakında ben de rahmetli babaannemin 70 küsur yıllık dikiş kutusuna ve yüksüğüne kavuşacağım,istanbul'a gidersem bu yakınlarda.bu yüksükler o kutuya çok yakışırdı :))

    sevgilerimle.

    Deniz

    YanıtlaSil
  9. çok beğendim koleksiyonunuzu,çok sevimliler.Daha çoğalır inşallah

    YanıtlaSil
  10. Yakında ben gidicem İstanbul'a şeker şey.Adresi alayım ;))

    Teşekkür ederim eskiden-yeniye.
    Zamanla diyelim.

    YanıtlaSil
  11. http://www.thimbles-n-bitz.co.uk/Various4.htm

    http://www.silverthimblegifts.com

    simons silver serisine bakmanı tavsiye ederim hepsi çok güzelde
    koleksiyon yamıyorum ama seninkilerde harika ,güle güle kullan

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederim.
    Ben de geçenlerde bir Türk hanımın koleksiyonuna bayılmıştım.

    Evet,oltudan da harika olur :)

    YanıtlaSil
  13. hım .merak ettim varmıdır sitesi?

    YanıtlaSil
  14. Tülin hanım koleksiyonunuza da bloğunuza da bayıldım. Herşeyden önce şiirsel yazım tarzınız, gönüllü yardım çalışmalarınız ve hayata yaklaşımınızı çok beğendim ve takdir ettim. Ben Türk kadının ne kadar üretken, efektif,çalışkan ve paylaşımcı olduğunu sizin kanadınızla bir kez daha görmüş oldum. Hayatınızdaki herseyin o güzel gönlünüzce olması dileğiyle...

    YanıtlaSil
  15. Çok teşekkür ederim.Bunca güzel söz...mahcup hisettiriyor.
    Sağolun.

    YanıtlaSil
  16. Çok güzeller:) bayıldım. Ben de biriktiririm ama formunu beğendiğim ne görsem sahip olabiliyorsam hiç kaçırmam:) Seyretmek bile keyif:)))

    YanıtlaSil
  17. Şimdi daha çoklar.Hem sayıca,hem de hayranları açısından :)

    YanıtlaSil
  18. Çaydanlık yüksüğe bayıldım. Hem de Türkiye'denmiş. Nerden acaba? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilerde yüksüklerimin sayısı ikiye katlandı.
      O çaydanlık Sheraton Ankara daki turistik eşya satan mağazaların birinden alındı.

      Sil