21 Mart 2011 Pazartesi

Hasret


7 yorum:

  1. Ne güzel bir düzenleme olmuş, bayılıyorum senin şu fotoğraflarına...İsmi de pek bir anlamlıi hasret mi çekiyoruz ne?

    YanıtlaSil
  2. Nedense bu hasret Altınoluk ile bağlantılı gibi..Bu günlerde denizi bende çoook özledim..

    YanıtlaSil
  3. Kıyamam sana... fotoğraf süper,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Yakındır rüyalarıma girer deniz Şule :(

    Nazan birlikte gideriz belki canım,belli mi olur?

    Teşekkür ederim Sevda.Deniz kabuklarını koklar oldum iyot kokuyor diye .

    YanıtlaSil
  5. Bu aralar ne çok şeye hasret kalmışız :(
    Fotoğraf çekimlerin gerçekten çok güzel, düzenleme de çok zevkli :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de çok özledim ablacığım. Fakat bu sene denizle vuslatımız Allah nasip ederse Eylül'de. Hasret çok bu sene :) Fotoğraf ve düzenleme muhteşem.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Banu.SEN BAHARA HASRET,BEN DENİZE :))

    Belli mi olur Yeşim?Bir bakarsın değişivermiş planlar,her şeyin hayırlısı elbette canım.

    YanıtlaSil