28 Mart 2011 Pazartesi

Haftasonu Sergi-Fuar-Sergi

Gergin geçen bir haftanın ardından ,

cumartesi günü Avrasya El Sanatları Fuarına gittim.

Cıvıltılılar,renkler bezginliğime iyi geldi.

İşte; Çin den pinokyo ve karnaval maskeleri.

Kenya dan doğal lifler kullanılarak hazırlanmış biblolar. St.Petersburg dan ünlü Rus bebekleri.

Burada koleksiyonum için matruşka dikiş yüksüğü buldum :) Güney Afrika dan boynuz kullanılarak yapılan baykuşlar.

Türkiye Sakatlar Derneği Samsun Şubesinin ekolojik oyuncakları.


Sırada geçen yıllardan daha sakin Kitap Fuarı var.
Ve,

Yaşlılar Haftası nedeni ile Ankara Huzur Evlerinde kalan yaşlılarımızın eserlerinin
Metro Sanat Galerisindeki sergisi.

Bunu çok sevdim.

Bıraktığım şehrin tepelerindeki sokaklara benzediğinden galiba :(



3 yorum:

  1. Bir duygusallık var üzerinizde anladım ama çok renkli bir gün olmuş.Objeler çok güzel,onların renkleri ve neşeleri umarım size yansımıştır.Keyfiniz yerine gelsin:)
    İyi haftalar...

    YanıtlaSil
  2. Tülin Ablacığım kitap fuarı o kadar kalabalıktı ki, ordan çıkınca yanıbaşımızdaki sergiye gitmeyi gözümüz yemedi. Ama bak senin fotoğraflarınla görmüş kadar oldum, öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. İyi dileklerine teşekkürlerimle Nathalie.Kendime terapi uyguluyorum,bu hafta İstanbul dayım inş.Hiçbişeyciğim kalmaz,ilaç olur bana doğduğum yer.

    Sevda cumartesi çok sakindi kitap fuarı,iyi ki pazara bırakmamışım.
    Yalnız olunca hiç keyfi yok ama :(

    YanıtlaSil