12 Kasım 2012 Pazartesi

İmza : Kızın



Yitik Ülke Yayınları/Anlatı Dizisi


Bu kitabın sayfalarında 100 den fazla kadının babalarına yazdıkları mektuplar var.
Kimi ekranlardan tanıdığınız bir babanın kızı, kimi kariyer sahibi, kimi anne, kimi tanıdık bir yüz, kimi şu, kimi bu....
Biri ben!

Geliri 21.Yüzyıl Eğitim Ve Kültür Vakfı (YEKÜV) tarafından ihtiyaç sahibi kız çocuklarının eğitimi için harcanacak olan bu kitapta  tüm bu kadınların kristal kalplerinin bir köşesini göreceksiniz.
Üzerinde bin bir ışıltı ile ''Baba'' yazıyor.



(Kitap 24 Kasım'da Tüyap Kitap Fuarında Yitik Ülke Standında görücüye çıkıyor.Bu tarihten sonra kitapevlerine dağıtımı olacakmış.
İdefix ön siparişleri 15 Kasım itibarı ile  % 15 indirimli fiyat üzerinden kabul ediyor.

İmza.Kızın'nı büyük bir sabır ve özveri ile hayata geçiren
Sevgili Banu, Selgin ve Esra Hanımlara şahsım ve oğullarım adına çok teşekkür ederim.

*******


Buraya saklayayım da, hiç kaybolmasın :)
Neyi mi?
İşte bunu.Sayfanın üzerindeki tanıtım yazım basında   :O

42 yorum:

  1. Çok merak ettim, umarım okuyabilirim..

    YanıtlaSil
  2. Umarım Zeynep.
    Ben de diğer mektupları merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Okurken kesin ağlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendi yazdığımı aylar sonra okuyup ağladıysam,siz haydi haydi Nilhan :)

      Sil
  4. Ne güzel oldu değil mi Tülin Abla, bende merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım,sağol.
      Bu arada bize gönderilecek kitaplar ellerine geçmiş.E-posta aldın mı?

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Ağlamayana parası iade.Dermişim :)Ben de diğer mektupları merak ediyorum.

      Sil
  6. Ablacığım yüreğim nasıl dayanır okumaya bilmem ama ben de edinmek isterim bu kitabı. İdefix e bakıyorum hemen. Senin de emeği geçen herkesin de yüreklerinize, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kitapta bir çok tanıdık isim göreceksiniz Merih.
      Ben de liste var ama ne yazdıkları bence de meçhul.Hadi merak edelim kısacık bir süre daha :)

      Sil
  7. kadınların babalarına yazdıkları mektuplar ha?
    çok ilginç olmalı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyumlar Öyle Figen.Ben de henüz okumadım.Bekliyorum.

      Sil
  8. Mutlaka alınıp okunacak!
    Her kız babasının kızıdır çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım.Bizler de öyleydik değil mi?

      Sil
  9. Mutlaka alıp okumak isterim emeği geçenlere teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz için ben teşekkür ederim Mehtap Hanım.

      Sil
  10. Çok merak ettim ben de, okurken bol bol da ağlayacağız desene Tülin abla. Hayırlı olsun, bol kazanç getirsin. Ben de duyurayım blogumda. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevinirim Ülker.Kitabı hazırlayanlar,tüm kız babalarının okuması gerek.Demişlerdi.
      Bence senin taze babaya hediye et :)

      Sil
  11. Tülinciğim, zarif arkadaşım, armağanlarının hepsine ayrı bayıldım. Ellerine, emeğine sağlık. Çooook teşekkür ediyor, Londra ellerinden sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aybige'm merak etmeye başlamıştım seni.Hani sesin soluğun çıkmayınca.Soramadım da, ayıp olur şimdi.Dedim.
      Neyse haber aldım senden,oh..İçim rahatladı.Çok küçücük şeylerdi,teşekküre değmez inan.
      Benden de selam sisler diyarına.

      Sil
  12. adı bile beni çok etkiledi oğluşa bir iki kitap adı vermiştim bunu da ekleyeyim. sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adı gerçekten güzel. Oğluş alsın bunu da canım, sevgiler.

      Sil
  13. Cok güzel bir proje.. Tebrik ederim.. Babalarin ve baba adaylarinin okumasi gerek böyle bir kitabi.. Merakla bekliyorum yayinlanmasini.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. ne kadar güzel.tebrik ederim.devamı da gelir umarım:)

    YanıtlaSil
  15. Evet,devamı yolda.Yeni proje için bir mektup daha yazdık :)

    YanıtlaSil
  16. Tebrik ederim, harika bir proje, iznin olursa ben de blogda duyurmak isterim. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Elif. Ne demek izin? Çok sevinirim.

      Sil
  17. Çok güzel ve anlamlı bir çalışma.Okumak için sabırsızlanıyorum.Bloğumda duyuruyorum .Sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. Evet duyurular bitmiyor derken haklıymışsınız, çok güzel bir çalışma olmuştur eminim, okunması gereken önemli bir çalışma olmuş bence... ben de çok merak ettim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. Ben zaten oldum bittim severim mektuplardan oluşan kitapları.Yolda,izde çok iyi gider.Okuyun ve yorumlayın lütfen.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  20. Eminim çok güzel bir kitaptır Tülin'ciğim.İçinde sen de varmışsın ne güzel :)
    Yorumlara baktım da birçok kişide ağlama isteği uyandırdığını gördüm,yalnız değilmişim!Bende kapağı görür görmez gözlerimi kapatıp canım babama yazmaya başlamıştım yutkunarak,sonra yanaklarımdan süzülüverdi damlacıklar...Ne kadar özlediğimi bir kez taaa içimde hissettim.
    Çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum,çok da güzel bir amaca hizmet ediyor,okuyamasam da alacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağlasan da oku bence Gülden.Ben öyle yaparım herhalde.Ben de yazarken çok duygulanmıştım.Yazdım ve hemen yolladım zaten.Yoksa değiştirirdim bazı satırlarını belki.
      Evet,bu proje de yer almak çok güzeldi.Sanki ben değil de babam okuyup, mutlu olacakmış gibi geliyor.

      Sevgiler.

      Sil
  21. Yüreğine sağlık, ben şimdiden başladım ağlamaya babama yazamadığımı tüm mektupları düşünüp, kitabı okurken ne yapacağım bakalım? Ama okuyacağım ve mutlaka bir kaç tane alacağım, arkadaşlarıma da hediyelik olarak...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,tam hediyelik oldu bu kitap Elif.
      Çok güzel olur.Benim için de çok değerlidir kitaplar. 15. yaş günümde hediye edilen kitap var kütüphanem de .Daha eskiler de var elbette ama,onlar ya aileden yada benim aldıklarım.
      A..Bir de ilk okul 3.sınıfta başarı armağanı olarak almıştım
      bir kitap "Dede Korkut Masalları" ciltli falan.Hala saklarım.
      İşte böyleyken böyle.

      Sil
  22. Severek takip ettiğim tüm blogger'lar bu kitaptaymış, hem bu yüzden hem de hayrından dolayı en kısa zamanda alınacak:))
    Tebrik eder, hayırlı olmasını dilerim Tülincim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Alırsın biliyorum :)
      Sonra yaz ama,tamam mı?

      Sil
  23. Geç de olsa ben de mini bir tanıtım yaptım kitaplarla ilgili Tülin Hanım, tebrik etmiştim ancak. Yayınlamam biraz zaman aldı, ara vererek yayınlamak belki daha iyi olmuştur. Ara vererek unutanlar varsa hatırlatmış olunur belki de.. Sevgi ve selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika! Ben zaten yayınlamasını tica ettiğim arkadaşlarıma biraz bekleyim, diyordum.
      Hatta yılbaşına yakın tekrar gündeme getirelim. Hediye için bir seçenek diye.
      Çok teşekkür ederim.

      Sil