15 Aralık 2016 Perşembe

Gelin Gelin ! Çok Eğleneceksiniz :)


Bizim ev de yine şenlik var arkadaşlar :)


Serçev, Lösev ve Huzurevi için hediyeler gönderen melekler bizim evi böyle panayır yerine çevirdiler.
Her birinin fotoğrafını çekip paylaşmak isterdim ama gün itibarı ile paketlemeye başladım. 
Henüz listedekilerin yarısı bile değil ama ne çoklar, ne güzeller değil mi?







Bir genç kızımızı sevindirebilmek için küçük şeyler bir arada giriyorlar pakete.


Oyuncaklarımız, balonlarımız.. Her şeyimiz var. Öyle ise.. Parti zamanı !!!!



Yaşlılarımız için harika şallar, diz battaniyeleri, yemeniler, patikler, lifler... 


Sıcacık şallara eşlik eden tespihler, seccadeler





Tamamı burada görünmeseler de yaşlı beyler için pijamalar, iç çamaşırları, bereler, atkılar var.



Bunlar da son anda gelenler.
Dayanamadım yapan elleri aradım. Çantaların içine koyduğu kartların sahibi küçük kızına 
teşekkür etmeyi unutmuşum.
-Eda' cığım yılbaşı kartlarına bayıldım. Hele benimki, en güzeli! Çok teşekkür ederim canım.






Ve her biri bir kalbi aydınlatacak dileklerle dolu el yapımı kartpostallarımız.



 Yaratıcı, sevimli, samimi... ne derseniz işte tekmili birden burada  :)



Mesela, şu zürafanın arkasına ,
Bu yıl o kadar çok süt iç ki, boyun zürafalarla yarışsın. Diye yazmış sevgili Arzu.

( keşke bana da biri böyle söyleseymiş bir zamanlar )


Ellerinize, gözlerinize, gönlünüze sağlık dostlar.

Teşekkürüm yine benim sevdiğim bir şarkı ile olsun mu? Olsun !





22 yorum:

  1. Ne şahane şeyler... Ne mutlu size, emeklerinize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Yaşasın, nefis olmuş yine :)

    YanıtlaSil
  3. Dahası da olacak inşallah. Yoldalar :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi harika, ne çok çocuğu sevindirecek, ne çok yaşlıyı duygulandıracaklar kimbilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her biri sahibinin kucağına bırakılıncaya kadar, kalbim pır pır :)

      Sil
  5. Gelip de oynamak istedim...O kaaa yani...Harika şeyler gelmiş .Allah razı olsun. Ne güzel işlere vesile oluyorsun. Yorulduğunu biliyorum ama nasıl mutlu olduğunu da görüyorum. Ekip arkadaşlarına candan teşekkürler....

    YanıtlaSil
  6. Şahaneeee işte bu görüntüleri seviyorum her zaman artarak çoğalarak ilerlesin inş. ne mutlu hadi bakalım noel anne şimdi sıra sende:)
    Yorgunluğun uğraşılarının karşılığı sağlık ve güzellikler olarak dönsün sana güzel arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler Hatice. Yormuyor ki bu isler, aksine ruha bedene iyi geliyor :)

      Sil
  7. Bir daha ki sefere bende eşlik ederim inşallah.gönlüm sizinle.

    YanıtlaSil
  8. Hepiniz harikasınız , şuan yüzümde tebessüm içimde huzur. Daha ne olsun ki . İyilik meleğim Tülin hanım iyi ki sizi tanımışım .Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika olan sizsiniz Turkan Hanim. Sizlerle oluyor hepsi.

      Sil
  9. Benim Mary Poppins'im herkesin "Gökten İnen Meleği" olunca çoğalarak güzelleşiyor.DÜNYA İyiler ve İyilikler varoldukça DÖNSÜN.

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel şeyler var. Fikir oldular, seneye daha tedarikli katılırım inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 23 Nisan var sırada Sezer Hanım'cığım ;)

      Sil
  11. Kaç gündür nete girip bakamadım neler olmuş bitmiş diye. Şimdi gördüm, ne güzel hazırlanmış herşey, ben şuan sizin yerinizede ağlıyorum Tülin hanım. Ne güzel bir şeye vesile oluyorsunuz, Allah gönlünüze göre versin herşeyi, ve emeği geçen herkesinde 🤗😇🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağlamayın n'olur. Bıraz sonra çok güzel fotoğraflar yayımlayacağım. Bakın ve mutlu olun diye. Benim gibi :)

      Sil
  12. Tülin hanim,sizinle tanismak ve o güzel sesinizle muhabbet etmek çok güzeldi. İnanin aramaniza o kadar sasirdim, bi o kadarda mutlu oldum. Yureginizdeki sevgi yazilariniza yansiyordu, inanin sesinize de yansimis.Boyle güzel bir şey yaparken bizleride buna dahil etmenize çok mutlu oldum.Edam dört yasinda,beraber çok severek yaptik herşeyi,umarim cocuklarimizda çok mutlu olurlar.Size ve emeği gecen herkese çok teşekkür ederim. Kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun :) Bakın çocuklarımızın ne denli mutlu olduklarını paylaştım bile.
      Çok sevgiler, Eda ya öpücükler.

      Sil