29 Aralık 2016 Perşembe

Güzel Bir Gün



Son yıllarda adet edindiğimiz üzere yılbaşı için hazırladığımız hediyelerin bir kısmı ile dün yine Lösev'e gittik.
Yine Macide Hanım karşıladı beni kollarını kocaman açarak.
Hani geçen 23 Nisan da hepimize duygu dolu teşekkür mesajları gönderen o zarif kızımız.

Tam zamanında gitmişiz. Onlarda hazırlık yapıyorlarmış ve hediyeler eksik kalmış. 
Depoya haber göndereceklermiş. Bizi görünce, gerek kalmadı yaşasın!  dediler :)


 Fotoğraflarda tam çıkmamış ama ben söyleyeyim, siz de sevinin:
50 den fazla çocuğumuz hatırlandığını bilerek gülümseyecek sayenizde.


**************




Bir kahveyi hak ettim diye düşünürken, tam da burayı seçmişken 
 Türkiye Emekliler Derneği'ne gitmem gerekti.
Son bir yıldır onlarca tekerlekli sandalyenin bir kısmını
 bu derneğin korosunun konserlerinde dağıttık. 
Koronun üyeleri de maddi, manevi yardımda bulundular, sandalyeler bağışladılar.


Son zamanlarda göre göre beni korist sanan İsmail Hocama çok güldüm ama. 
Anında unutuyor, unutmadığı tek şey müzik sanıyorum.

Tutturmaz mı, haftaya da geleceksiniz  diye :)) 
Neredeyse bana solo verecek arkadaşlar, öyle böyle değil !

Bir ara kendimi Nadide Hayat'ın kahramanı gibi hissettim :)
Neyse bizim toplantı saati geldi de, kaçtım.

************


Akşam yine Ankara Opera Binası'nda kendime ayırdığım rüya gibi iki saat vardı.
Amadeus'un ilk sunumu, tek kelime ile rüya gibiydi.
W. A. Mozart'ın herkesce bilinen besteleri eşliğinde iki perdelik bale gösterisi.
Müzikler, koreografi, hele dansçılar müthişti.  Hiç bitsin istemiyor insan inanın.

Bu sayfalarda size çoğunlukla sergilerden, müzelerden, konserlerden söz ettim.
Bu yıl galiba benim çok sevdiğim bale sanatından, güzel örneklerinden sıklıkla bahis ediyorum.

Çünkü ben tedavimi yine "sanat" ile yapıyorum. Hala acıyan yaralarıma, gündemin getirdiği sıkıntılara iyi geliyor,  benim reçetem bu.
Sizin ki nedir bilemem elbet.  Belki denersiniz diye paylaşıyorum sadece.


( elbette seyir esnasında fotoğraf çekmedim :) bu net. den alıntıdır. 
Ben sadece "selam" da çekiyorum. alttaki gibi)



************


Çıktığımızda, Ankara simsiyah geceye tül hafifliğinde beyaz bir şal sarmıştı.
Kulaklarımda hala o müthiş dahinin müzikleri, elif elif yağıyordu kar.


Hava buz gibi, parklar, bahçeler başka bir ülke sanki.
Hani yaz başında, gül mevsiminde gittiğim ;) Anladınız siz onu.


Gece geç saatte, günün notları, yapılanlar, yarım kalanlar, yarına sarkanlar...
Yeni bir kitaba başlamanın zevki ve bir fincan sıcak çikolata...
Ha, evet ! bir de huzurlu bir kalp.

Daha ne olsun!



20 yorum:

  1. Gerçekten de çok güzel bir gün olmuş, darısı diğer günlerin başına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Handan'cığım.

      Sil
    2. Ha, bugünde Hacettepe Çocuk Onkolojisi'nde idik. Yazısı yarına :)

      Sil
  2. Nasıl güzel şeyler yapmışsınız. O çocukların yüzündeki gülümsemeyi görmek paha biçilemezdi eminim :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler, ziyaretiniz için teşekkürler :)

      Sil
  3. Sanat paylaşımlarına, tavsiyelerine her zaman varım. Kesinlikle çok faydalı oluyorlar çünkü.
    İyi yıllar, sevgiler Tülin Hanım...

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel dolu dolu bir gün... İyi senler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün de aynen böyleydi Persephone. Bugün son bir adresimiz var, hava musade ederse :)
      Sevgiler, mutlu yıllar.

      Sil
  5. Kalbinden huzur hiç eksilmesin yeni yılda da, güzel kalpli kadın..Sevgiler kucak dolusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Elif'ciğim o huzura tün ülke nasıl da ihtiyaç duyuyoruz. İnşallah canım. Huzurlu bir yıl olsun hepimiz için.

      Sil
  6. Ne güzel bir gün olmuş gerçekten...Daha nicelerinde birlikte olmak dileğiyle...
    ve yeni yılda böyle dopdolu ve güzel günlerin olması dileğiyle Mutlu Yıllar Tülinciğim...

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten harika bir gün geçirmişsiniz, ne mutlu size :) Ahh! Tiyatro, bale... Ne kadar uzak kaldım hepsinden... Ama bana ihtiyacı olanlar var. Bu nedenle evden bu kadar uzun soluklu ayrılamıyorum. Olsun... Ben de sizin yazdıklarınızla mutlu oluyorum :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel arkadaşım, sizin şimdi yaşadıklarınızı ben de yaşadım. Hem de uzun yıllar boyunca. Şimdi de kendime daha çok vakit ayırabildiğim bir dönemdeyim. Yarın ne olur bilmem... Her şey bizler için.
      Canınızı sıkmayın, elinizdekilerle mutlu olmayı başaran birisiniz zaten :) Sevgiler, Mutlu Yıllar!

      Sil
  8. Dolu dolu harika bir gün olmuş. Allah minik kuzuların yardımcısı olsun...

    YanıtlaSil
  9. Seyirlerin hep böyle güzelliklerle dolsun.Sefan olsun .
    Güzellik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzelliksenin guzel bakan gozlerinde arkadasim.

      Sil
  10. Aaa ben bu postu görmemiştim. Ellerinize sağlık Tülin hanım , fazlasıyla hak ediyorsunuz . Kahve , opera ... sefanız bol olsun.

    YanıtlaSil