18 Aralık 2016 Pazar

Paylaşmak Belki İyi Gelir




 Bize son gelenler... Belki paylaşmak birazcık da olsa iyi gelir dedim. 

Derdini tasasını ilmeklere, boyalara, iğneye ipliğe döken çok arkadaşım var. 
Belki onlara bir fikir olur diye..






Küçücük eller yeni yıl kartları hazırlamışlar bana.
Öperim, sever koklarım o yumuk ellerin her birini.



Boşa kaygılanmışım gördüğünüz gibi.
Çoğaldı, kocaman bir dağ oldu sevginiz.


Her biri ayrı elden, ayrı evden, hatta birbirlerine çok uzak illerden.
Rize nere? Ankara nere?  Ya İstanbul ?...  Bir güzel renkte buluşmuşlar.


 Ancak yumuşacık, merhamet dolu bir kalp bunca emek verdiği bir şeyi başkası için uzatıp verir.
Hem de yanında onlarca paketle birlikte. 
O kendini biliyor ya, bilmediği onu ne çok sevdiğim.


 Rengarenk çoraplar, cici bici çamaşırlar, okul çantaları, bereler, balıklar, el emeği kardanadamlar...


 Hele bu araba kalemlere bakın. Sürüyorsun, gidiyor. E, araba değil mi, gidecek elbet!
Buna şaşacak ne var ! Ben de kafa kalmadı ki.


Ahşap Yo-yolar.
 Benim güzel kardeşim nereden, nasıl bulmuşsa çok sevecekler bunları.


 Her hediye paketi için inanın çok özendim. 
Açtıklarında güzel yüzleri gülsün, emekleriniz hora geçsin istedim.
Şimdilik 50 paket çocuklarımıza, 85 paket yaşlılarımız için hazırladım.


Mesela bu; Kartın üzerindeki dilek doğrulusunda pembe bir paket oldu. 
İçinde bir pembe elbise yok ama onu tamamlayacaklar hazır.

Büyüklerimizin paketleri içine de yeni yıl kartları yazdım.
Biliyorum kimi odasının bir köşesinde, kimi çekmecelerinden birinde saklayacak.



Serçev in bu yıl geçen seferkilere oranla çok küçük çaplı bir organizasyonu var.

Yarın akşam (19/12/2016 saat 19:00 da)    Çankaya- Blue Inn Reisen Otel de.
  
İçimdeki karanlık ve kaygılardan azade Serebral Palsi'li çocuklarımızla 
birlikte olacağız.

Bekleriz efendim!



22 yorum:

  1. Ellerine, yüreğine, emeğine sağlık Tülincim :)

    Neyse üzerime düşmüş olanı yerine getirmenin huzuruyla bir dahaki sefere yine ayak sürürüm ben diyerek gidip mutfağımı topliim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin uğurunu tescillemişti, katmerli tescil oldu şimdi Handan. Ne demek? deme, uydurdum işte.

      Sil
  2. İçim ısındı yine kelimelerin fotoğrafların ne güzel ne içten... Yine böyle suratlarımızın düştüğü tebessüm etmekte zorlandığım bir dönemde....Benim MELEĞİM sensin Tülinciğim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne diyeyim ki simdi...... .? Melek olmak bu kadar kolay olmasa gerek Evren'cigim. Ama sen de yine. Mutlu oluyor insan ;=)

      Sil
  3. Ne cici şeyler gelmiş... Emeğinize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canim. Paylasmak gonulden olunca, hersey, hepsi guzel.
      Sevgiler.

      Sil
  4. Çok sevgili Tülin ablam , yüreğinin sıcaklığını taaa buralardan hissediyorum.Gönderilerin içerisinde küçük bir çocuğun kendi oyuncakları da vardı. Annesi durumu anlatınca o minik kalbinden oyuncaklarını göndermek geçmiş. Kalplerden kalplere giden görünmez yolda rehberimiz olduğun için çok teşekkürler. Ellerine , emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel kardesim, gonderdigin koliden paketler ayri ayri cikinca ve uzerlerinden ,ogrencilerim, arkadaslarim ... Diye yazdiklarini tek tek okuyunca zaten cok duygulandim. Hele ogrencilerinin paketinden cikan orgu isler. .. Iste dedim. Bir genci hayata hazirlamak trigonometri ile bitmiyor. Ya da ne bileyim aruz vezni ile falan. Simdi o kucuk cocugu dusunuyorum. Gozumun onune geliyor ellerinde oyuncaklarini uzattigi. Ne hikayeler, ne siirler yazdirir insana sadece bu bile .
      Sonra durup dusunuyorum.
      Sahi, biz simdi kime hediye veriyor, kimi mutlu ediyoruz? Kendimizi. En cok kendimizi :)
      Tesekkurler, milyon kere. En cogu arkadasinin ogluna :)

      Sil
  5. Emeğine yüreğinevsağlık ablam. Gönderen gönderemeyen herkesten allah razı olsun. Az veren candan denmez mi
    . Küçük küçük birikip dağ olmak ne güzel. Hepinizi çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan Nagihancığım, tüm paketler, hacmi, ağırlığı ne olursa olsun kocaman bizim için. Dopdolu. Hangi para satın alabilir bu gönülden verilen hediyeleri? Maddi anlamda karşılığı yok hiç birinin.

      Sil
  6. Tülin Hanım merhaba.
    Size mail atmıştım ama gelmedi yada görmediniz sanırım.
    Şimdi tekrar gönderdim.
    Bana adres iletirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, güzel kardeşim tüm maillere mutlaka dönüyorum. Sizin ki gelmedi. Siz mail adresinizi buraya yazın lütfen, ben bulsaydım size yazacaktım.
      benim gereksizleri, spam olarak algılananları tek tek taradım.
      yeniden yazayım.
      tlnbozkoyunlu66@gmail.com

      Sil
    2. tlnbozkoyunlu66@gmail.com.tr evet bu benim attığım mail adresi
      :(
      ben mail adresimi yazıyım haklısınız
      sebnematalan@hotmail.com
      Etkinliği kaçırdım galiba ama olsun, ben yine de gönderiyim. Siz mutlaka ulaştıracak bir çocuk bulursunuz eminim

      Sil
    3. Gönderdim :)
      Bu arada geç kalmadınız. Daha Lösev vaar, 23 Nisan var. Merak etmeyin her parça yerini bulur. Teşekkürler tekrar.

      Sil
  7. Yüreğinize ve emeğinize sağlık Tülin Hanım. İyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel şeyler toplanmış.Kuzucuklar ve yaşlılarımız hep mutlu olsun.

    YanıtlaSil
  9. Ve ben yine kaçırdım :((
    Valla Tülin hanım, bu defa hazırlayıp o süreci beklemeden size kargolayacağım paketimi. Yok, böyle olmadı,takipleşemedik bir türlü :((

    YanıtlaSil
  10. Kacirmadini, kacirmadiniz... Uzulmeyin haftaya Losev'e ve29 aralikda bir huzurevine gidecegimkismetse. Olmadi 23 Nisan var :)

    YanıtlaSil
  11. Emeginize saglik. Ben yurtdisinda yasiyorum ama etkinliklerinizi elimden geldigince duyuracagim.

    YanıtlaSil