10 Aralık 2016 Cumartesi

Yeni Yıl Etkinliği için Önemli Duyuru




Serçev için vaktimiz biraz azaldı arkadaşlar.
Balo 19/ Aralık-Pazartesi günü gerçekleşecekmiş.
Bu sebepten hazırlık yapan arkadaşlarımızın en geç 16 Aralık Cuma günü hediyelerini kargoya vermeleri gerekiyor.  Biliyorsunuz son tarih olarak 20 Aralık demiştik. 
Süreyi dört gün kadar öne çekmek zorunda kaldım :(

Kusura bakmayın, bana hep son bir iki gün kala haber gelir. Ben de önceki senelere bakar, ortalama bir gün belirlerim. Onlar da haklı. Salon için, ikramlar için sponsor bulmak, olmadı tüm bunları finanse etmek zor iş. Hele sadece gönüllülerin çabaları ve bağışlarla ayakta durmaya çalışan bir dernekseniz.

Bu defa içime doğmuş, ben aradım. Hiç bu kadar erken olmamıştı.

*********

Elime ulaşanların listesine bakınca, daha bir çok melek bizim işle uğraşıp duruyor diyorum.

  • Yonca
  • Handan
  • Nazan
  • Dilek
  • Güneş
  • Hatice
  • Persophone Füsun
  • Arzu
  • Nalan
  • Serpil
  • Saydinay
  • Oytunla Hayat
  • Türkan
  • Nilgün Komar
  • Feride-hobiskoo
  • Elif Aksoy
  • Nehri Marifet
  • Elift
  • Edda
  • Gökçe
  • Evren
  • Deneyimli Anne
  • Merih Baytok
  • Semyıl
  • Nejla
  • Mine
  • Tuğba
  • Nagihan
  • Seval
  • Canan
  • Zülal
  • Tülin



Beni bir heyecan bastı arkadaşlar. Haydi bir gayret!
 Sonra dönüp bakınca çok sevineceğiz, çok iyi hissedeceğiz biliyorum.

Bu tarih sonrası elime ulaşanları da Lösev de tedavisi süren çocuklarımıza götürelim diyorum.

Ne dersiniz?


8 yorum:

  1. Tülin abla emeğine sağlık. Ben bu sene bişi gönderemedim ama yeni sene de inşallah benim de faydam dokunur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmet hayatım, üzme kendini :) İnşallah 23 Nisan da gönderirsin.
      Olmadı başka, sefer sıkıntı yok.

      Hayırlı Kandiller diliyorum canım.

      Sil
  2. Canım gayet güzel bir düşünce önemli olan bir gülümsemeye sebep olabilmek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizler "tamam" deyince daha bir huzurlu oluyorum Hatice :)

      Sil
  3. Merhaba, bende çok üç parça hazırlayabildim ama cumaya kadar inşallah bir iki bişey daha ekleyebilirim. Allah razı olsun sizden ve destek veren herkesten, bu etkinlikler çok önemli, heleki çocuklarımız söz konusuysa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amacımız bir kalbi sevindirirken, yaşadığımız toplumda küçücük de olsa bir farkındalık yaratmak Irmak Hanım.
      Bu sebepten, gönderdiklerinizin az ya da çok olması hep ikinci planda. Müsterih olun :)

      Sil
  4. Güzel işler ülke gündeminin sıcaklığı nedeniyle aksıyor muhtemelen. Olsun sen son dakka göllerine karşı da her zaman hazırlıklısın ya ,bu kez de şaşırtmadılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi gider çok şükür arkadaşım, iyi :)

      Sil