23 Mart 2017 Perşembe

Sevgi Battaniyesi - Burada Olmadığım Günlerde Çok Çalıştım






Çok çalıştım, ördüm, diktim, yapıştırdım ve de gezdim :)
Önce ürettiklerim dedim, bu fotoğrafları buldum. Bazen yaptıklarımı fotoğraflamayı unutuyorum da.

Kapı çelenkleri yaptım böyle. Keçe dolgulu figürleri Merih'im yollamıştı Afyon dan.
Kapı çelenkleri kermesler için yapıldı lakin buradan görüp beğenenin de adresine gönderebilirim. Haberiniz olsun dostlar!

( yazışmak için; tlnbozkoyunlu66@gmail.com )

Bu ürettiklerimin geliri sadece tekerlekli sandalyeler için kullanılıyor.

Bu yıl da epey bir tekerlekli sandalye aldık doğrusu :))
Zaten aldıklarımız akülü olanlardan değil. Bunlar için bile dernekte uzun süre sıra bekleyenler olduğunu düşünürsek, listedekilerin gerçek ihtiyaç sahipleri oldukları kesin.

Sandalyelerimiz yine Türkiye Engelliler Derneği aracılığı ile sahiplerini buluyor.

Anlaşmamız üzere her defasında en az 5 er adet sipariş verip, biriktiriyoruz
Arada düzenlenen gecelerde derneğe teslim ediyoruz.
Ayni gecenin sonunda salon boşaldığında sahipleri gelip yetkililerden teslim alıyor.



Bu sevimli penguen yeni doğacak bir kız bebek için yola çıktı bile :)






Hangi kuzunun evinin kapısında gelenlere "mee" diyecek bakalım?





 **********




Karlı İstanbul günlerinde yapmıştım bu motifleri
Promosyon bir şalın tam arka ortasındaki reklam yazısını kapatmak için.
Şimdi daha sıcak tutacak :)


*******


 Bir parça otantik dokumaya biraz dantel... Örtü oldu masama.

 *********


Bu ciciler sevgili Sultan, Bahar ve iş yerindeki arkadaşlarından gelmişti.
Nasıl güzel şeyler görseniz! Nasıl özenle hazırlamışlar tek tek.
Buradan kocaman sarılıyorum her birine, öpüyorum gül yanaklardan.
 Bana yaptığım işin nasıl güzel bir şey olduğunu tekrar hatırlattıkları için minnet duydum.


Sevgi Battaniyesi ni bilmeyen kaldı mı, bilmem.
Ben burada uzun uzun anlatmayayım da, bilmeyen bir baksın sayfalarına.
Ankara lı harıka kadınların, inanılmaz çabası ile yürüyen bir sosyal sorumluluk projesi.
İlkeleri;
Yeni doğan hiç bir bebek hastaneden annesinin şalvarına ya da çarşafa sarılıp çıkmasın.

Çıkmasın bence de !



Geçenlerde yenidoğan şapkaları istemişlerdi.
Ben de bu minikleri ördüm.


Yeleklerin içinde yılbaşı etkinliğimizde gelen de var, 90 yaşındaki Rüveyde Teyzemin ördükleri de.


Mini mini pijama takımları, tulumlar, patikler.



 Şimdi hepsi Sevgi Battaniyesi'nde.

Geçen yıl da iki kez gönderi yapmış sizinle bir türlü paylaşamamıştım.
Galiba birini fotoğraflamamış, diğerininki de bulamamıştım.

Şimdi sayfalarından bulurum belki, bugün sabahımı Bulut Gölgesi'ne ayırdım nasılsa.
Ben buraya gelmeyince boynunu büküyor sanki :(


Buldum :))
Benim, Güler'in, Güneş'in, Dilek'in ve Nazan'ın küçük çabaları,
böyle kocaman sevgi dolu bir paket olmuştu

******

Son bir şey:

Bir önceki paylaşımıma gelen değerli yorumlarımıza cevap yazmadım, yazamadım.

Yazılabilecek ne varsa, saklanmış bir yerlere ben bulamadım.

Gönlünüzce ve hayırlı bir gün dileğimle, sevgimle.





26 yorum:

  1. Oh oh oh, marifetli hatunlar bir de altın kalbe sahip olunca bambaşka güzelleşiyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Liste başımdan gelince bu iltifat, daha mı makbul ne?

      Sil
  2. Asıl ben senin o sevgi dolu yüreğinden öperim. Blogspota akıllı telefondan yazamıyorum aynı adla wordprestteyim beklerim canım 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayak izleri takip etmek hayatıma renk getiriyor canım. Gelirim, gelmem mi? Sizin eve doğru çokca sevgi, öpücük yolladım. Paylaştırın kendi aranızda. Keşkül'e biraz torpil yapabilirsiniz ;)

      Sil
  3. Ablacığım ellerine sağlık harika olmuş herbiri. Ben biliyordum en güzel şekilde değerlendireceğini. Secgili Dilek Yılmaz'ın da ellerine sağlık bu keçe figürleri o yapmış ve pakete eklemiştik.Sevgiyle yapılan her iş güzel. Yüreğine sağlık.
    Öpüyorum hasretle, sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşin içinde sizin varlığınız olunca, kötü olma şansı yok ki! Ben bu avantajı kullanıyorum sadece güzel kardeşim :)

      Sil
  4. altın kalpli arkadaşım... azmin hiç eksilmesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim zarif arkadaşım ;=)

      Sil
  5. Daha ne olsun canım benim ellerinize sağlık gittikleri yerlerde sağlık ve mutluluk içinde kullanılsınlar.

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize emeklerinize ,gönüllerinize sağlık olsun canım benim.Yaşam sana fazlasıyla cömert olsun kanatsız meleğim.
    Bir önceki yazını fazla okuyamadım erken yaşta babasını uğurlayan biri olarak ,yılların hiç bir hükmü yok hala içimde aynı yere dokunuyor.:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Güzel gözlünü öpüyorum, seni de :)

      Sil
  7. eline gönlüne sağlık ablam.. harikasın ♥

    YanıtlaSil
  8. Emeği geçen herkesin eline, yüreğine sağlık. Hepsi çok güzel, amaç daha da güzel :) Size kolaylıklar diliyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Maşallah size Tülin hanım,her yere yetişiyorsunuz. Hepsi birbirinden güzel, herkesin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Size de maşALLAH canım. Onca koşturmanın arasında yaptıklarınız için.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık Tüklin Abla. Hep diyorum keşke senden bu dünyada daha fazla olsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim bir tanecik daha olsa o da bana yakın yaşasa:))
      Bencilce biliyorum ama ne güzel olurdu..
      Herşey çok güzel bu yayını kaçırdığım için de üzgünüm ayrıca.

      Sil
    2. E, şımarırım şimdi hemen. Haber vereyim bakın! demedi demeyin sonra :)

      Çok teşekkür ederim. Fiziken olmasa da, kalben yakınız. Biliyorum.
      Bu mübarek günde, hayırlı dualarınız kabul, ibadetleriniz makbul olsun. Sevgiler.

      Sil
  12. :)) Bazen ben de diyorum. Yani işlerime yetişemeyince koyun Dolly gibi kopyalasalar diye :) Seninkinin analamı çok güzel, teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  13. Oooo bir yayına koca bir dünya sığmış. Başta siz olmak üzere, emeği geçen herkesin Allah gönlüne göre ve dilediği her şeyi versin ki daha fazla hayata dokunabilesiniz ♥♥

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, bu günlerde duaya ne çok ihtiyacım var, bilseniz... Çok teşekkür ederim. Çok sevgiler.

      Sil