16 Ekim 2018 Salı

Geldim, Geldim de Ne oldu?


Hani romanlarda falan olur;
 " yüzünde acı bir tebessüm ile duygularını gizliyordu" diye tabir edilir durum. İşte bu halim o duygunun görüntüye dönüşmüş şeklidir arkadaşlar.



Gitmeye gidemez, dönmeye dönemez bir halim var benim son yıllarda.
Yine de sayılı günler geçip gidince, ben de denize, 


bahçemize,


taşlara, kuşlara, Kaz Dağlarına, zeytin, çam ağaçlarına, deniz canlılarına,


hatta cansızlarına


bir sabah veda ettik.


Ankara nemli gözlerle karşıladı beni diyebilirdim ama doğrusu üşüttü hemen güneşe alışkın bünyeyi.


Ev boş sanıyordum ama bakın beni bekleyen biri varmış.
Hoş buldum :)


Sabah uyanıp penceren bakınca, bozkırın bizim siteye düşen payını buldum bahçede.
Her ay külliyetli miktarda ödediğimiz aidatlar ne oluyor ? demek için yönetimin yoluna düşesim geldi, gözlerim yaz boyu bunca yeşile alıştıktan sonra.


Gitmedim....Kızgınlığın verdiği o enerji ile Küçüğün odasını temizledim,


Sadece bir gün sonra kendimi Milli Kütüphane de buldum.


Yazlığa gitmeden yarım bıraktığım kitabımdan okudum bir bölüm.
Yara-Mehmet Rauf
Neredeyse tamamı diyaloglardan oluştuğundan mıdır, nedir?  Sonunda radyo tiyatrosu kıvamında bir şey çıkacak ortaya sanırım.



Sonra bir toplantı, bir koşturma... Yok yok TBMM de değil.
Kağıt çanta ile hava falan da olmaz ki. Denk gelmiş :) 


Yine akşamın çabuk olduğu, karanlığın ve serinliğin hemen düştüğü günlere geldik.

Kim icat ettiyse iyi etmiş şu kahve makinesini.


Ne yapıyorsun? diye soran arkadaşım için çekmiştim bu halimi.
Hasta mısın? diye sorunca, acile böyle pespembe giden ben yaşta birini hangi doktor ciddiye alır acaba? demiştim.

İşte arkadaşlar, geldim.
Geldim ve yokluğumda buraya yazamayışımın acısını kendimden çıkarıyorum.
Yani;
Saçma sapan, akılıma gelen gelmeyen, fotoğraf niyetine çektiğim ne var ne yok hepsini paylaşarak.

Ohh... Biraz rahatladım mı ne?





24 yorum:

  1. Merhaba!
    Ne iyi ettiniz yazıp içinizi döktünüz.Yazmak ne
    kadar rahatlatıcı değil mi. aCİLE gitmenizin nedeni inşllh çok önemli değildir. Allah şifa versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen yazamıyor, bazen de yazınca durmak bilmiyorum böyle :)
      Evet, yazmak terapi benim için. Bazen randevuları ertelesem, kaçırsam, unutsam da böyle.
      Acile bir türlü aynı rakamlarda duramayan tansiyonum için gittim. Eh ne diyeyim, mal sahibine çekermiş gibi bir şey bu da :))


      Zarif yorum ve ziyaret için teşekkürler canım.
      Sevgiler

      Sil
  2. Ama güzel insan nazar değmiş olmasın sana..ben seni seviyorum merak ediyorum yazma şekline ayrı bir sevgi besliyorum,biraz Kur'an oku kendine şifa niyetine ziya niyetine o gözlere ışık ve hayat yakışıyor çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana sizin sevginiz ziya zaten tatlım. İyiyim iyiyim merak etmeyin. Bu halin üzerine ne işler yaptık, ne işler.
      Bayılacaksınız :)
      Ben çocukları, kendimi, evi barkı...hep okurum. Bir de ağzı dualı dostlardan dua isterim. Mevla hemen şifa verir :)

      Gelişine, yazışına, en çok da " seviyorum" deyişine binlerce teşekkür.
      Ay, benim gözlerim doldu ya :(

      Ne harika bir şey bu!

      Sil
    2. Sevgiyi ifade eden kelime yoktur❤

      Sil
    3. Evet canım, yine de biliyor işte insan ;)

      Sil
  3. Geçmiş olsun canım ! Ne yapacağız o tansiyonları , inmesi ayrı çık ası ayrı dert, merek dursa ya bi yerinde ...
    Benim dileğim sağlıkla mutlulukla hayırlısıyla İzmir’ e temelli gelivermen “ dua et “ dedin ya, her aklıma geldiğinde ediyorum !
    Kal sağlıcakla !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşımın da böyle bir tansiyon problemi vardı. Doktor "oynak tansiyon" rahatsızlığı demiş :) O da bir ciddidir bir asildir, ağırdır anlatamam. Hadi bana dese neyse... Kafa yapmıştır belki bizimki ile değil mi ama?
      :))
      Hadi bakalım Ankara sayfası kapanmaz da.... İzmir de bir küçük ev fena olmaz. Büyük oğlum orada yaşamak istiyor. İstiyor da iş meselesini halletmek gerekiyor.
      Bakıyoruz işte tatlım.
      Duaya devam yani. Sevgiler, öpücükler

      Sil
  4. Yazlık dönüşü tam bir depresyon hali yaratıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun süren yer değiştirmeleri sevmiyorum. Arada ışınlansam istiyorum oraya buraya :))

      Sil
  5. Gostei de ver as imagens dos sentimentos da minha amiga.
    Um abraço e bom fim de semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    Livros-Autografados

    YanıtlaSil
  6. son kareye bayıldım ''home home sweet home'' un resmidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangisiydi o, dur bakayım.. Hee, bir de mavi versiyonu var onun :))

      Sil
  7. Çok geçmiş olsun Tülin abla, tansiyon önemli bir konu, ihmal etme :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç yıldır alışamadık birbirimize nedense :) O beni sevdi ama ben onu bir türlü zapt edemiyorum. Yaramaz çocuk gibi, ummadığım anda bir yerlerden fırlayıp ödümü patlatıyor.
      Olsun, Allah çaresiz dertler vermesin Gamze'ciğim. Çok öpüyorum.

      Sil
  8. Hosgeldiniz 🤗. Gercekten dogaya alisinca sehir hayati eziyet gibi geliyor insana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum Deya :)
      Ben yapı olarak hemenetkileniyorum değişikliklerden. Yaşlandım ya, ondandır :(

      Sil
  9. Çok şeker :) Hoşgeldin!!

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun, dikkat edin kendinize..

    YanıtlaSil
  11. Denizden yeşilden sonra Ankara peksimet gibi kalıyor, heeep yaşadığım his :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peksimet :))
      Sert ama tatlı yine de. Çok yaşa sen e mi!

      Sil