2 Ekim 2018 Salı

O Şenlik Senin, Bu Şenlik Benim


Benim şenliği paylaşmıştım zaten, bu "seninki" olan  :)


Karum çim alanda gerçekleşen bu tasarım fuarına sevgili arkadaşımız,
 Müzoş'uma destek olmak için gitmiştik.


Ne güzel işler, ne değerli katılımcılar vardı.


Yakında, hem de pek yakında yine benim düzenlemeye çalıştığım bir şenlik hayata geçecek inşallah.
Uzun bir ayrılığın ardından Ankara ya dün gece döndüm.
Tam 52 gün olmuş gideli.
Kimsenin bloğuna bakamadım. Kendime tek satır yazmak bir yana, hazır yazılarımı paylaşamadım.
Yok, tembellikten falan değil de.... 
Annem olsa " dünyayı unutuyorsun " derdi. Haklıymış... Unutuyorum Küçük Ev'e gidince  :(
Siz de beni unuttuysanız, valla haklısınız :))
Neyse ben uğraşır didinir her birinize " ben buradayım !!" derim

Şimdilik güzel kalın, sevgimle kalın efendim.



13 yorum:

  1. Sizi unuturmuyuz hiç, kalben ve çokkk severek takip ediyorum sizi. Ama bende epeydir yokum, iş ev hayat derken hiç bişey yapamıyorum, bakamıyorum bile bazen. Neyse sonu hayırlı olsunda elbet yüreklerimizi bir arada tutarız biz 😍 Kendinize iyi bakın, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir karşılama benim için Irmak'cığım :))
      Ve ne güzel demişşin " elbet yüreklerimizi bir arada tutarız biz" diye.
      Harikasınız sizler.
      Çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Sizi unutur muyuz hiç? Eminim buralarda değilken bile güzel işler yapmışsınızdır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şeyler yaptım ama güzel olup olmadığına siz karar vereceksiniz artık canım.
      Merhaba tekrar

      Sil
  3. Ne kadar güzel görünüyor fotoğraflarda şenlik alanı... :)

    YanıtlaSil
  4. Gosto destes festivais de artesanato ao ar livre.
    Um abraço e continuação de uma boa semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    O prazer dos livros

    YanıtlaSil
  5. Unutur muyuz seni Tülin Abla, bekliyoruz yeni yazılarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsınız :) Isınma turundayım henüz Gamze'ciğim .

      Sil
  6. sevdiğim güzel kadınlar...şenliğe çok sabırsızlanıyordum ama yerime yine oğlum gelecek gibi...en çok da sizi görmek istiyorum...hoşgeldin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oğlunu da çok sevdik Dolunay'cığım ama gelsen ne iyi olurdu :(

      Sil
  7. Ne güzeldir şenlikler, özendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında hem de pek yakında var bir tane . Bekleriz :)

      Sil