30 Mayıs 2011 Pazartesi


Hoş değil mi?


7 yorum:

  1. İnanılmaz güzel ,keşke canlı görseydim:)

    YanıtlaSil
  2. Ay bu kalbi bana mı yolladınnnnnnnn.. aldım göğsüme taktım bile .. ne kadar güzel bir görüntü bayıldım vallahi. geçen gün bizde aynı anda yağmur sonrası iki tane birden gökkuşağını yakalamıştık ama resimde çok net çıkmamış. bloğuna kocaman sevgiler bıraktım. nerde mi işte bulutun hemem altındaaaa...

    YanıtlaSil
  3. hem de ne hoş, bende görmek isterdim

    YanıtlaSil
  4. Hem gördüm hem resmini çektim de de bayılayım şimdi:))
    Ben o bulutun arkasına takılır işi gücü unutur bütün gün gezerdim arkasından Tülinciğim. Özellikle deniz kenarına gittiğimde halen çocuk yanım bulutları gözlemekle ve onları hayvanlara ,anlamlı şekillere benzetmekle oyalanır durur. Bazen hafızam yanıltıyor gibi korkarım kendimden, kelimeler bile okurum buluttan yazılmış, ne tuhaf değil mi hiç resmini çekmeyi akıl edememiş olan benim durumum.

    YanıtlaSil