16 Şubat 2014 Pazar

Serçev için düzenlenen Kermesimiz

 Üç gün süren güzel bir hikaye bu.
 Bir kermesin resimli romanı neredeyse.
 Konusu sevgi, iyilik ve dostluk üzerine.


 İlk günün sabahı Azra Melek bize kutu dolusu 14 Şubat kurabiyeleri ile start verdi.
Burada linki vereceğim tek bağışçım o benim. 
Çünkü ben onun nasıl biri olduğunu anlatabilmekten acizim.
Siz bakın, görün ve bana hak verin diye. 


 " Halil İbrahim Sofrası "adını verdiğimiz masamız. 
Sattık sattık eksilmedi arkadaş! Bizde sonunda "bu işte bir sihir var" dedik.


 Şule'nin ünlü kocakarı iğnedenlikleri sergiyi gezmeye gelenleri masamıza mıknatıs gibi çektiler.
Öyle ki satılmasınlar diye çok direndim.
Ama baksanıza, çok güzeller değil mi? Sonunda biri benim oldu :))


 Nazanım'ın iş arkadaşları. Hem ördüler, hem diktiler, hem de gelip alışveriş yaptılar.
Neşeli, güzel bir grup kadın bize uğur getirdiler.
Laf aramızda, ben onlarla daha ne kermesler yaparım :) 
Onlara şimdiden söylemiyorum, kaçışmasınlar diye.




 Masamızdan bakınca, katılımcılar, ziyaretçiler.




 Sevdiye Hanım iki bebek battaniyesi getirdi standımıza, görseniz pofur pofur şeyler.
Daha elimdeyken sattım gitti :)



Kendisi de ne güzel boyamalar yapmış, bakar mısınız..




 Fiamma Şule'nin Ankara da yaşayan akrabası Hülya Hanım, bize takılar getirdi renk renk.
Bütün bir gün de yanımızda oldu sağ olsun.


            Eski tanıdıklarla yeniden ve fiziken karşılaştık. Çiçek ve Hanımeli Forumdan Sercan. Adı gibi can.




 Ahunur Hanım en kokoş masanın sahibiydi. Zarifliği ile de renkti.
Son derece şık masa örtüsü ve düzenlemesi  ile 
masasına dertsiz kumaştan örtü seren bana inceden bir ders verdi ;)
Olsun, zaten bizim masanın örtüsü üzerindekilerin çokluğundan görünmüyordu ki :))
Bir de sürekli çay, kahve...E, iyi de yapmışım.
Bu arada misafirlerimiz de hiç bitmedi, Allah bitirmesin.






Bakın bu güzel anne-kızı anlatmadan geçemem.
Elişlerini birlikte üretmişler.Nasıl özendim saygı dolu ilişkilerine.
Günün sonunda hanımefendi bir rahatsızlık sonucu edindiği tekerlekli sandalyeyi de
 bize bağışlamak istediğini söyledi. Önümüzdeki hafta Serçev'e teslim edilecek.


 Hayriye, mayriye, mayri...Blog adının çıkış noktasıymış bu tekerleme.
Bu iki Hayriye'nin arasında bir Tülin olan fotoğraf da vardı ama şimdi bulamadım.
2+1 gibi olmuştuk :)


Aman da benim komşularım! Aynı mahallede oturuyormuşuz haberim yok.
Ahşap boyamalar yapmışlar geldiler.
Bize de kalemlikler, kutular bağışladılar. Gelecek yardım etkinliklerinde bulunmaya da söz verdiler.
Daha ne isteyeyim? Sağolsunlar.


 Bu becerikli hanımda Sibel'in kermesi düzenlerken en büyük yardımcısı, ablası.


 Ay, sayamıcam şimdi!  Biz işte...


Aman da, annesini de süslermiş  :))...Nalan ve kızı Nimet.


 Ara sıra üşüdüğümü hissettim, bir de ayaklarımın zonkladığını. 
Sarınıp sarmalanmışım, ne dinliyorsam öyle pür dikkat?


 Euroflora bizi hatırlayan tek firmaydı diyebilirim. 
Hepimizin şık birer kapı çelengi oldu sayelerinde .


 Hah, işte üç gün deliler gibi dolanıp tek gram zayıflamamamın sebepleri.
Kısırlar, dolmalar, pastalar nasıl da lezzetliydi. Yeme de dur1
Ellerine sağlık hepsinin. Bana da afiyet olsun.


Ben, Şule, Müzeyyen Hanım.
Müzeyyen Hanım kişiye özel mutfak takımları dikiyor. Nasıl anlatsam ki, başlıbaşına ayrı bir yazı konusu kendisi. Valla öyle her şeyi beğenme gibi bir huyum yoktur. Kibarlık adına bile yapamam bunu.
Lakin bu hanım müthiş! Hele Serçev için bağışladığı bir horoz ekmeklik, bir de fincan ekmeklik vardı ki, 
tek kelime ile bayıldık. Kermes sonunda  kendisini gönüllü yaptık, aramıza kattık .
Dünden hazırmış garibim :)


Biz güzelliklerle dolu üç gün geçirdik. Sadece Serçev'e destek olmak için eli kolu dolu gelen, bağışçımız Şule'ye, 
akıl hocamız Serpil Ablama,
 haftalardır bu kermes için koşuşturup Ankara da bir ilki başaran ve üstelik toplanan masa kiralarını SERÇEV'e bağışlayan Sibel'e,
 el emekleri ile gözümüzü şenlendirenlere,
 herkese, herkese gönülden şükranlarımı sunuyorum.



Ve, perde!!!!




22 yorum:

  1. yine masal gibi bir anlatım olmuş sevgili tülin.yüreğine emeğine sağlık.blog dünyasından tanıdığım gönlü güzel kendi güzel dostları yüz yüze görmek tanımak sohbet etmek sarmak sarmalanmak ayrı keyif.emeği geçen tüm dostlara teşekkürler.en çok da sanaaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne iyi oldu değil mi Dolunay? Ben de tanışmış olmaktan sevinç duydum. Yine görüşmek üzere.

      Sil
  2. Ellerinize sağlık hepinizin, harikasınız:-)

    YanıtlaSil
  3. Ablam yine ne güzel anlatmışsın hikayeni. Ellerinize, yüreğinize sağlık. Emeği geçen herkese sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım kuzum . Keşke sen de burada olsaydın :(

      Sil
    2. Ahh ablam ahh keşke. Nasıl içim gitti resimleri tek tek inceledikçe tahmin edersin. Ben ümitliyim, geleceğim bir gün :( Öpüyorum seni.

      Sil
    3. Ben sabırla bekliyor canım. Baktım olmadı, bahara düşerim yola. Ne yapayım :(

      Sil
  4. Güzeldi güzel... Eve donüp hasta bakmak ve hhastalanmak olmasa ben de doktürecektim ama alkışlama ve teşekkür etmekle yetinmek zorundayım.

    YanıtlaSil
  5. Hepinizin emeğine sağlık, kalbine sağlık. Hayranım enerjine Tülinciğim. Nazar değmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değmez değmez :)) Çok teşekkür ederim Bige'm.

      Sil
  6. Ne diyeyim ben yaaa, duygu yoğunluğu yaşadığında insanın dili neden lal oluyor ki asıl o zaman lazım bana şu düşük çenem. Nasılda güzeldi herşey özellikle bunca güzel yürekli insan bir olunca... Az sonra biz de size alışverişe geleceğiz diye satış yaptıkça masamızda soluğu alan, bu da bende olsun diye koşup masamıza masasındaki en güzel parçayı getirip bağışa katkıda bulunan ne kadar güzel insan vardı orada yaaa... Ve son noktayı Sevgili Sibel tüm masalardan elde edilen geliri SERÇEV 'e bağışlayarak koydu ki küçük bir damla olsun dileklerimizle başladığımız sergimiz koca bir umut oldu.Tülinim çokk yoruldun en çok sen koşturdun bu kere acemiliğimize ver konu mankeni olarak durduk yanında ama artık tecrübeliyiz ve hep seninleyiz bilesin.Helal et hakkını, yorgunluğunu ki ne büyük yorgunluklar taşıyarak bir de bu 3 gün canla koşturduğunu en iyi bilenlerdenim. Allah sana bu yüreğinin sevabını her daim yazsın benim güzel arkadaşım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu benim de ilk kermesim hayatım. Ne yaptım, nasıl yaptım farkında bile değildim :)
      Her uğrayanın evime geldiği hissini duydum, o kadar. Siz olmasaydınız böyle güzel geçer miydi, onuda bilmiyorum doğrusu. Ben senden "birlikteyiz" sözünü aldım ya, çantan her daim kapı arkasında hazır olsun. Benim gibi "tut diyenin kuyruğu " biriyle çook yollar görürsün :)
      Seni hayatıma katan şansıma müteşekkirim gönlümün gönüllüsü.

      Bu arada , bugün Serçev den aradılar. Tam 16 yayında bizden bahsedilmiş. Serçev adı geçen tüm yayınlar onların sistemine düşüyormuş. Bunun için de ayrı teşekkür ettiler. Ne kadar reklam, o kadar farkındalık ne de olsa :))

      Sil
  7. Ne güzel bir gündü... sizlerle tanışmaktan çok memnun oldum. Başarılarınızın devamını dilerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevindim Hayriye. Tekrar birlikte olmak dileğimle.

      Sil
  8. Hepinizin ellerine emeğine ve yüreğine sağlık. Ne deyim. Bende birşeyler vereyim dedim istemedin. Neyse artık birdahaki kermeslere. Öptüm seni kocaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Niye istemedim ki....Ay, utandım şimdi.
      Neyse, zaten çok fazla malzememiz vardı. Biliyorsun hen, bende etkinlik bitmez :)

      Sil
  9. Güzel Tülin Hanım,
    size ne kadar teşekkür etsem az...
    böylesine hayırlı ve güzel bir organizasyonun içinde bulunmama vesile olduğunuz, unuttuğum bir çok şeyi bana hatırlattığınız ve farkındalığımı arttırdığınız için...

    biliyorum ki buraya ne yazarsam yazayım mutluluğumu ve aynı zamanda da burukluğumu ifade etmekte yetersiz kalacak...

    diliyorum bu küçük hikaye hislerime tercuman olur...

    "Küçük kız dilenirken, sokaktan genç, canlı ve iyi görünümlü bir adam geçti.Kızı farketmişti ama belli etmemek için dönüp ikinci kez bakmadı.Büyük ve lüks evine mutlu ve rahat ailesinin yanına geldiğinde, çok güzel hazırlanmış akşam sofrası onu bekliyordu...
    Fakat az sonra düşünceleri o fakir kıza takılıverdi.Duyguları birşeylere itiraz ediyordu.Sonra kolay yolu seçti ve itirazını Allah'a yöneltti, böyle durumların var olmasına izin verdiği için... Şöyle bir cümleyle yakındı içinden...
    "Allah'ım böyle şeylerin olmasına nasıl müsade ediyorsun? Neden o küçük kıza yardım için bişeyler yapmıyorsun?"
    Sonra ruhunun derinliklerinden gelen bir cevap işitti...
    "Yaptım... SENİ YARATTIM !..."

    ben bu hikayeyi üzerime alındım Tülin Hanım, tıpkı sizin gibi...

    bu güzel etkinliklerin daha niceleri kısmet olur inşallah...
    Kucak dolusu sevgiler...
    Gönülden... Yürekten...








    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azra'cım tüm güzel sözlerini bayram şekeri misali, bu etkinlikte katkısı olan dostlarımıza dağıtıyorum izninle :)
      Ve çok teşekkür ediyorum. Büyük anlamlı, küçük hikaye ibret dersi gibi ayrıca.

      Senin son kurabiyelerin Serçev'e götürüldü. Bugün gelirimizi teslim ettik, yeni projeler ürettik ve tebrikleri hepiniz adına kabul ettik.
      Bu durumda ben sizlere borçluyum değil mi?
      Güzel yanaklarından öpüyorum canım. İyi ki varsın :)

      Sil
  10. Gerçekten yürekten tebrik ederim sizleri. Buralarda bu kadar güzel işlerin yapıldığından habersizdim.(daha yeni bir blogger'ım daha doğrusu olaya çalışıyorum) Katılamadığım için bi' parçada olsa katkıda bulunamadığım için çok üzüldüm gerçekten. Başka seferlere inşallah. Umarım yolunuz hep açık olur ve işleriniz herzaman yolunda gider, çünkü sizler bu kocaman yüreğinizle ve muhteşem azminizle herşeyi hakediyorsunuz bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hem ziyaretiniz, hem de tebrikleriniz için :) Yine beklerim.

      Sil