17 Şubat 2019 Pazar

Önüm, Arkam, Sağım, Solum Tasarım


Seramik evler benim kütüphanede son imar affından yararlanıp mahalle kuruyorlar arkadaşlar.

Bir Eston, Bir Türk, Bir Aslı'nın evi, Bir Peri Evi.
Her ne kadar bir Karadenizli fıkrası girizgahı yapsam da, konumuz daha sonra evlere gelecekti.
Ben yine en son yazacağımı, en başa yazdım :)

*********

Gelelim asıl konuya,

Geçen hafta sonu sevgili Müzoş'umla önce önce Çayyolu Exalance Inn deki Beysukent Rotary Kulübün sosyal sorumluluk projeleri kapsamında düzenledikleri tasarım fuarına gittik.
Müzikli, danslı, sucuk ekmekli ve çok neşeli bir fuardı.


Amaçları da güzel olunca, bir başka enerji ile dolmuştu herkes.



Küçük hediyelerle mutlu olduk,


tüm stantları, binbir emek ile ortaya konanları ilgi ve merakla inceledik.



Güzel arkadaşım, düzenlediğim şenliklerin müdavim katılımcısı Lütfiye ( Pukka Sanat)
kendisi gelemese de,  ürünleri ile oradaydı.





********


Daha sonra Kentpark da düzenlenen ilk tasarım günlerine uğradık.
Burada da tanıdıklarımız vardı.


Ah, bunu anlatmam lazım;
Geçen yıl Anneler Günü öncesi Karum da bir şenlikte bu güzelim evleri görüp vurulmuştuk.
Sonra birer tane edindik seçmekte zorlanarak. Kentpark da aynı evleri görünce hemen tanıdım Asya Hanım'ın şirin işlerini. Anlattım tanışıklığımızı ki, o da beni hatırladı hemen :)


Gidin, bakın instagramda (artasya06 ) o güzelim evlere.
Ben de bir atölye çalışmasına katılmak için can atıyorum bu arada.



Neler vardı, neler... Küçük bir orman sanki bu araba.


Pınar'cığım, çalışkan kızım. Yine koşup gelmiş taa Kastamonu dan nefis ürünlerle.




Hafiften arayışlara başladık bizde efendim.
Nerede yapalım, ne zaman yapalım.....?
Yeni bir şenlik demek Serebral Palsi'li çocuklarımıza destek demek, 
hepimize sevinç ve mutluluk demek. 

Biraz zaman geçsin. Ortalık bir durulsun, bakacağız artık :)




16 yorum:

  1. Ba yıl dımmmmm
    O evlerden birinde bi köşeye sıkışsam mı acaba 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha iyi bir fikrim var tatlım :)
      Gel bizim eve sıkış, ha ne dersin ?

      Sil
  2. Üreten insanlar... mutlu yüzler.... tasarım harikaları.... ayyy ya o neşeli evler... hepsi, hepiniz çoooookkk güzel...♥ ♥ ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emek verilen her şey benim içinde çok kıymetli.

      Sil
  3. Seramik evler ne kadar güzeller :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel düşünülmüş , ne güzel etkinlikler 💖
    Sabırsızlıkla bekliyorum yeni gelişmeleri, duyuruları....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu defa seni de bekliyoruz Evren, haberin olsun canım.
      Kap kızları gel :)

      Sil
  5. harika bir paylaşım olmuş resimlerle dopdolu bir gün ve paylaşım teşekkürler emeğinize sağlık....

    YanıtlaSil
  6. blogunuzu yeni keşfettim ve sizi izlemeye aldım sizi de https://selenyldrm.blogspot.com/ bloguma bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  7. seramik evleri ben de çok severim, metalden yapılanları da, işlemeyi de hatta..Sıcacık gelir bana, aileyi, yuvayı, huzuru hatırlatır. Öyle değil midir zaten, dışarıdan tüm evler huzur dolu görünür, içine girmeden dışarıdan görülmez içindeki fırtınalar..Ama dışarıdan, güzeldir tüm evler, sıcacıktır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru Elif. Ev demek, aile demek, sevgi, güven demek bence de arkadaşım.

      Sil
  8. ben o evlerden birinde mutlu mesut yaşamalıyım ,şimdiki gerçekliğimizin dışında.daha masal,daha naif,daha mutlu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kütüphanede evin var ya kuzum. Gel yerleş. Kira yok, yeme içme derdi yok.... Bakarım ben gül gibi :)

      Sil