28 Ekim 2010 Perşembe

Teşekkürlerimle

Yaşadıklarımızın ardından kalan küçük hatırlatıcıları seviyorum ben.
Bu yüzden
Türk Böbrek Vakfı Tekirdağ Şubesi'ne yardım
etkinliğimize katkı sağlayanlara bir anı olsun diye
teşekkürlerimi kağıda döktüm.
Bende adresi olan arkadaşlarıma gönderdim bile.
Sizde bu küçük belgeyi anı kutunuza ilave etmek isterseniz
bana adresinizi göndermeniz yeterli.
Ben bugün etkinliğimizin son kolisinide gönderdim.
Eylül sonu demiştik,ekimde de geldi paketleriniz.
Hep böyle bereketli olur hayır işleri.
Tam 'bu son'.Derken..

Hepinize sevgi ve teşekkürlerimle.

3 yorum:

  1. ah canım keske bende etkınlıgınıze katkıda bulunabılseydım, bebısım nedenıyle bısure ara vermıstım bloguma, son bıkac haftadır yıne buralardayım ama ızın blogu yenı kesfettım. Insallah bıdahakı sefere, guzel bır haftasonu dılegıyle

    YanıtlaSil
  2. Tülinciğim,naif arkadaşım... o güzel zarflarından biri de bana ulaştı, teşekkür ederim asıl sen bize vesile olduğun için...

    YanıtlaSil
  3. Üzülmeyin Hülya.
    Denizde kum bende etkinlik nasıl olsa.
    Yılbaşı için yine güzel bir adres var kalbimde.
    Siz üretin,isteyin,toplayın...Ben herbirine yer bulurum ;=)

    fİAMMA,sana destanlar yazasım var ama..

    YanıtlaSil