9 Ekim 2010 Cumartesi

Yine Cumartesi,Yine Ulus

Gerilerde yeni Ankara,bulunduğum tepe eski Engürü.

Ne şık değil mi?

Kaleye yakın bu evin altında bitki tohumları aldığım yaşlı amcanın tezgahı var.

Evinizde benzerleri varsa kıymetini bilin.
Ederleri hiçde az değil.
Bana Mary Poppins diyen Çalıkuşu'mu hatırlattı görünce.
bıy-bıy

Bunları sevgili Müge Arıkan için fotoğrafladım.
Çok tanıdık değilmi fiamma?
Tabii bendeki halleri daha daha daha güzel :))
Eski teneke kutular .

Benim de 'yap yapabilirsen' listemdeydi bu iğnedenlik-makaradanlık.
Umarım yapımı ismini söylemekten daha kolaydır.

7 yorum:

  1. Hayatım,burası kale civarı.
    Ben 10 sene önce keşfettiğimde içindeki eski evler,konaklar ve güzelim camiiler mezbelelik içinde gözden kaçan bir yerdi.
    Son 2-3 yıldır restore edildi bir çoğu.
    Tabii Çengel hanın Rahmi Koç tarafından müzeye çevrilmesinin büyük rölü var bunda.
    Hanın ve çevresinin eski halinide bildiğimden söylüyorum bunu.
    En iyisi anlatmayayımda bir gün beraber gezelim.
    Olur mu?
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. eski eve birde teneke kutulara bayıldım:))

    YanıtlaSil
  3. Ben de evin dış görünüşünün penceredeki kutulan biberlerin,antenle ironik zıtlaşmasını görüntülemiştim aslında.

    YanıtlaSil
  4. Bizim meşhuuuur At Pazarı Yokuşu değil mi orası? Sanırım Ankara'nın nadir özlenecek tek yeri :( Malum battı çıktılardan Ankara'nın durumu :(
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Evet Gülen,
    meşhuuur at pazarı orası :)

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım..cumalıkızık'ın evleri kapılar pencereler.Hele eski kaşıklar askısıyla beraber müthiş.Ellerinize sağlık fotoğraflamışsınız.sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ben de sizin evdekilere bayılıyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil