16 Şubat 2011 Çarşamba

Cumartesi ve Taşmakaskağıt

Baraka Tasarım Atelyesinde,
cıvıl cıvıl gençlerle,

renk renk malzemeler,
çay,kahve ve sohbet eşiliğinde ,
harıl harıl çalıştık.
Kestik,biçtik,ölçtük,
sonundaaa....
Cici bici defterler yaptık kendimize.
Önce bir adet sırtı dikişli,bir tane de üstten dikişli
ama her ikisi de kedili defterler yaptım bende elceğizlerimle.
Sonra da kumaş kaplı bir defter daha.
Altta toplu gösterimde mevcut kendisi.
Velhasılı;

Geçtiğimiz hafta sonu ,
Taşkağıtmakas'ın o güzelim el yapımı defterlerinin sırlarını öğrenmek üzere
atelye çalışmasına katıldım.
Öğrendiklerimin başında bu iş için ciddi kol kuvveti gerektiği geliyor.
Gencecik,incecik üç genç kızın o güzellikleri ortaya koyması mucize gibi.
Sonra,tasarladığınız şey bittiğinde düşündüğünüz kadar güzel çıkmayabiliyor.
Bir öğleden sonra ancak 3 küçük defter yapılabiliyor :)
4.sünün malzemeleri elde eve dönülüyor.

17 yorum:

  1. ben de bu atölye için yedek listedeydim ama katılamadım... kayıtlar hemen dolmuş.. eğer erken davransaymışım birlikte katılacakmışız:) artık gelecek sefere:)) sevgiler çok:D

    YanıtlaSil
  2. Defterlere bayıldım,harika olmuşlar.Sizin kedililer de çok sevimli,ellerinize sağlık.Ne güzel bir etkinliğe katılmışsınız...

    YanıtlaSil
  3. Pino'cuğum bu 2. çalışmasıymış grubun.Çok yoğun talep geldiğinden devam edecekler bildiğim kadarı ile.O gün İstanbul dan bile gelenler vardı bu çalışma için.Mail adresime haberler gelecek bundan böyle.Ben seni ve senin gibi yedekde kalan arkadaşlarımı haberdar ederim.

    Hem,sen zaten bizimleydin.Ben senin 'hayallerim' defterinden ve senin güzel kalbinden çok söz ettim.Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili baykuşgözüyle,
    Defterleri arkadaşlarım için yaptım.İlk buluşmada sahiplerine gidecekler kısmetse.

    Birgün sizin içinde baykuşlu yaparım isterseniz.Ama önce baykuş delgeç bulmam gerek :))

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok zevkli bir etkinlikte yer almışsınız, ne mutlu sizlere... TMK'nın çalışmalarına da hayran kalmamak elde değil doğrusu:)
    Sizin kedili defteriniz de çok başarılı, kullanmaya kıyamayaksınız gibi bir his var içimde:))

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Benhurum.
    Kedili defterleri kullanamayacağım,doğrudur.
    Çünkü onları kedisever dostlarım için yaptım ;)

    YanıtlaSil
  7. hiii ablacığımmm bir dahaki sefer beni de haberdar eder misin? Öldüm bu defterlere :) ellerine sağlık harika defterler yapmışsın :)

    YanıtlaSil
  8. Elbette Yeşim.Çok eğlenceli geçiyor zaten.Bir de siz olunca yanımda ??

    YanıtlaSil
  9. Tülin Ablacığım , ne güzelmiş ellerine sağlık süper olmuş, kıskandım itiraf ediyorum:))

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel yeni işler buluyorsunuz... Sizler böyle yeni işler öğrenin, ben de sizlerden heveslenip denemeye kalkışayım herbirini, benim sonum ne olacak bilemiyorum yaaaani:))

    YanıtlaSil
  11. Ciltlemek çok zor olsa gerek ama gününe kattıklarıyla çok hoş bir tecrübe olmuş sana Tülinciğim.

    YanıtlaSil
  12. Uğraşma sen herşeyle Banu.
    İşlemelerini yap,dinlen.
    Gez blogları sonra 'şundan,şundan ben de istiyorum' de.Yapmayan ne olsun..

    YanıtlaSil
  13. Ciltleme mi?Fiamma daha oraları okumadk ki..
    Ben iğneyle kuyu kazma aşamasındayım daha :)

    YanıtlaSil
  14. Aman Tülincim, zaten çok arsız oldum, herşeyi istiyorum, "otur kendin yap" derler içlerinden, doğru söze ne denir:))

    YanıtlaSil
  15. Ben demem... yani,sana demem.

    YanıtlaSil
  16. Gerçekten çok güzelmiş,sizin yaptığınız kedili defterlere de bayıldım. Nerde oluyor bu kurs, hangi şehir yani, bir de kursun başlama duyuruları nerede ilan ediliyor acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloglarında bir workshop duyurusu vardı. Yarım günlük bir şey ama hemen kayıtlar doldu.
      Ankara da, bakanlıklarda bir atölyedeydik. İstanbul dan gelenler bile vardı :)
      Kedili defterleri beğenmenize sevindim.
      Ben de bir gün devam etmeyi umuyorum.

      Sil