12 Aralık 2011 Pazartesi

Bir mimdir,iki mimdir...


Bilge'min annesi bir mim göndermişti geçenlerde.
Şimdiye kadar üye olduğum forumlarda yazdıklarım,bir de blogtakiler derken hakkımda bilmediğiniz 7 gerçek bulmak,7 cüceleri bulmaktan daha güç doğrusu.
Belki yazarken benim bile bilmediklerimi bulurum diye başlıyorum?? Ne demek istediğimi anlamaya çalışmayın,doğrusu ben de anlamadım zaten :)

*...mış gibi,....muş gibi yapamam.Hayır,yapmaya çalışırım da beceremem.
Severmiş gibi,mutluymuş gibi,aldırmamış gibi...gibi gibi işte.

*Soğuğu hiç sevmem,üşümekten nefret ederim.Ağlayasım gelir,o derece.

*Hayatımdaki insanları seçerim.Gerektiği için katılanlarsa bunu bilirler.Arkadaşlarım çok kıymetlidir bu yüzden.Sayıca da çok fazla değillerdir zaten.

*Duanın gücüne ve nazara yürekten inanırım.

*Rüyalarım ters falan çıkmaz benim.Olduğu ,olacağı gibi çıkar dosdoğru.Özellikle birileri için gördüklerim korkutacak gibidir. Yakında koluma bacağıma çaput bağlarlarsa şaşmayın.

*Pasta+kahve ikilisine asla hayır diyemem.Masada birileri yoksa yemek yemek bile istemem.
Kahvaltı sofralarına ise bayılırım.

*Şarkı söylemeyi severim.Öyle ki,bazen susturamazlar :))
Müzik konusunda da seçiciyimdir.Arabeske tahammül edemem,türkülerin pek azını dinlerim.
Bugünlerde Zeki Müren'in taş plak,film ve radyo kayıtlarına sardırmış durumdayım.

İşte böyle.


10 yorum:

  1. Ne burcusunuz merak ettim sevgili Tülin.İnsanın kendini yorumlaması da zordur.Bende düşündüm kendim için ne yazardım diye.Bu arada bu güzel kedinin adı ne?maşallah çok sevimli.Mutlu bir hafta dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Tipik bir yay burcuyum Esen.Kedi foto efekt ten.Yani benim değil :(
    Bu arada sizi mimlemiş olayım.Bakalım kendiniz için neler bulacaksınız.

    YanıtlaSil
  3. Rüyalarınız sizi korkutmuyor mu peki ??

    YanıtlaSil
  4. Korkutmaz mı Nilhan?
    Ödüm patlıyor hem de.

    YanıtlaSil
  5. Ah Sultanım. Öptüm seni. O zaman soğuklarda seni artık gezdirmek yooook.

    YanıtlaSil
  6. Soğuk da gezerim Dilek,Her şartta gezerim de.Gezerken üşümemem lazım.Sımsıkı giyiniyorum baksana.

    YanıtlaSil
  7. Güzel mim:)Allah soğukta ve sevgisiz bırakmasın:)) Bu aralar bende yeşilçam filim müziklerine sardım, mutfak da onları dinliyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Amin Nur,amin.
    Bir zamanlar burun kıvırdıklarımız nasıl da değerini buluyor zaman içinde :)

    YanıtlaSil
  9. n elseSevgili Tülin tamam bende bugün cevaplıyacağım özelliklerimi bu arada bende yükselen burcu yay olan biriyim biraz benzer yönler çıkabilir.

    YanıtlaSil
  10. Kötü yanı olmayan bir burçtur yay.Sahi tek kötü yanı biraz maymun iştahlı oluşu imiş.Eh,o kadarcık olsun artık değil mi?

    YanıtlaSil