3 Aralık 2011 Cumartesi

Bir paket de LÖSEV için

Onları hiç unutmadık aslında.
Nasıl unuturuz?
Onlar bizim savaşçı,yürekli,lösemili çocuklarımız.

*******
Yaz bitti,okullar açıldı,bayramlar geldi geçti.
Derken,Van depremi en onmaz yerimizden vurdu.
Çok üzüldük,ağladık,kendimiz gidemesek de yüreğimizi kuş edip yolladık.
Kar taneleri sadece bembeyaz çadırların üzerine değil,
içimize yağdı gecelerce.
Yine de buz kesmedi kalbimiz.
Hepimiz elimizden geleni yaptık onlar için,yapıyoruz da.

Öte yanda sevgimizin sıcaklığına alıştırdığımız,
yolumuzu gözleyen çocuklarımız var LÖSEV de.
Bu yılbaşı sevdiklerimiz için hediye paketleri hazırlarken,
lösemili çocuklarımıza bir tebessüm daha hediye edelim mi ? Ne dersiniz ?
Onlar bir tek kalemle,bir kitapla,bir çift çorap ya da çamaşırla bile öyle mutlu oluyorlar ki.
Aslında hediyemizin sevgimiz,duamız,yumuşacık şevkatimiz olduğunu biliyorlar çünkü.
Dedim ya;
Onları hiç unutmadık aslında.
Nasıl unuturuz?
Onlar bizim lösemili çocuklarımız.

Eğer siz de çocuklarımız için bir yeni yıl hediyesi düşünürseniz,
gönderilerinizi isterseniz bana,
isterseniz Lösev'in adresine yollayabilirsiniz.
Ben her zaman olduğu gibi, sevginizi iletmekten sonsuz mutluluk duyacağım.

Son tarih 20 Aralık olsun mu?

Lösev
Reşit Galip Cad.İlk Adım Sokak No 14
06700 GOP/Ankara



51 yorum:

  1. teşekkürler bilgilendirmen için..

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim Buket,ilgin için.

    YanıtlaSil
  3. Moral topum benim. Oda nasıl oluyorsa işte. Ne anlarsan he he. Ben amigurimi oyuncaklarımla katılacağım bu etkinliğe. Onları örerken niyetim buydu zaten Allah biliyor ya.

    YanıtlaSil
  4. Tabiki göndeririz .Adres için mailimi yazarım size.Minik bebeklerim var 4 adet ben onları paketliyeyim.Kend emeğim.Teşekkürler böyle anlamlı bir organizasyonu duyurduğunuz,düşündüğünüz için.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlısın Dilek,sağol.
    Amigurumi oyuncaklar çok makbule geçiyor biliyorsun.
    Plastik ve boya içermediği için tam bu çocuklarımıza göreler.Yıkanabiliyor da :))

    YanıtlaSil
  6. Ben teşekkür ederim Esen.Sağol canım.
    Dileğe yazdıklarım senin emeklerin için de geçerli.
    Tam bizim çocuklarımıza göre bunlar :)))

    YanıtlaSil
  7. Mail attım sana sorularım var :)

    YanıtlaSil
  8. Tamam,koşup bakayım hemen canım.

    YanıtlaSil
  9. Bende bir şeyler düşüneyim Tülin ablam.İyiki onları hatırlattın.Yılbaşında en çok sevindirilmesi gereken çocuklar değil mi?

    YanıtlaSil
  10. Evet Nazan,onlar.Biliyormusun son etkinliğin üzerinden uzun zaman geçince kendimi kötü hissettim.Sanki kendi sorunlarım yüzünden onları ihmal ettim diye üzülüyorum.

    YanıtlaSil
  11. O-hooooo ben okur okumaz başladım bile :)) Yanlız 25 geç değil mi? Malum posta ve kargolar gecikiyor yılbaşında.20 si bence daha iyi bir tarih:) Bu defa ben sana gönderiyorum seninkilerin arasına karışsın çok görünsünler:)) He hheeee.

    YanıtlaSil
  12. Evet canım ya,ben 25 inde ellerinde olsun demek iştemiştim.Açıklayıcı olmamış.Gidip 20 si yapayım.
    Benimkiler diye bişey yok daha Şule
    :( Bu durumda seninkileri benimkiler zannederler ancak :O
    Aliş örmem gerek acilen.Ya da dikerim,nasıl ama?

    YanıtlaSil
  13. Tülin Ablam yapmazmıyız hiç, hem de çok güzel yaparız canım benim

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim Sevda.Sen ceptesin zaten :))

    YanıtlaSil
  15. Bende katılırım Tülin.
    Serpil

    YanıtlaSil
  16. Teşekkür ederim canım.Biliyordum böyle düşüneceğini :)
    Ne şanslıyım ben :))

    YanıtlaSil
  17. destek için bende varım ve hemen ilanı paylaşıyorum...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. ben de varım...daha önce de söylediğim gibi kendim yapmak gibi bir marifetim yok ama en uygun olan oyuncak ya da giysilerle katılmak arzusundayım

    bir önceki 23 Nisan etkinliği için vermiş olduğun adresine göndereceğim izin verirsen
    adresi teyit etmek için ayrıca mail de atarım

    çok teşekkür ediyorum bu güzel hareket ve bilgilendirme için

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  19. Kitap olmaz mı hiç :)
    Bayılırlar.

    Teşekkür ederim Nilgün.Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  20. ha bir de eğer iznin olursa yazını aynen alıp kendi bloğumda yayınlamak isterim Tülincim...zira eklenecek bir kelime dahi bulamadım...duyguların duygularım...

    YanıtlaSil
  21. Onları mutlu edecek elbette vardır, ördüklerimden.. tesekkurler tülin abla, vesile oldugun için

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel düşünüp yazmışsınız, katılmayı isterim.

    YanıtlaSil
  23. ne kadar güzel yazmışsınız.. izninizle bu yazınızı olduğu gibi blogumda yayınlıyorum. umarım çok kişiye ulaşabilir ve güzel dönüşler alırız.

    YanıtlaSil
  24. Aynur'cuğum,dün gece aklımdaydım.Ya duyuruyu görmezse diye.23 Nisan da nasıl coşku ile katıldığın aklımdaydı.
    Beni bulmana çok sevindim :)
    Teşekkürler.

    Adresim değişti bu arada.
    Sen deki iş adresimdi,şimdi annemdeyim.

    YanıtlaSil
  25. Aynurc'cuğum izin istemiş..İzin ne demek.Elbette,nasıl almak isterseniz.Tamamı,yarısı,tek satırı...
    Bu etkinlik tesliminde yanımda olursun inş.

    YanıtlaSil
  26. Nurcan,çok teşekkür ederim.
    Seni burada görmek çok güzel.

    YanıtlaSil
  27. Çok seviniriz Semi'nin elleri.

    Rica ederim kariyer'ciğim :)Ben de güzel dönüşler alacağımız konusunda umutluyum.
    Sizler geldiniz bile. :)

    YanıtlaSil
  28. Ablacığım bende de eski işyerinin adresi var. Adrese ihtiyacım var. Halamın ördüğü aliş bebekler beni bekliyor. Dikip hazırlar yollarım kısmetse. Öptüm. Vesile olduğun için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  29. Merih'ciğim,hemen yazıyorum sana.
    Kuzucuğunu öp benim için.

    YanıtlaSil
  30. tamamdır bitanem..ben de varım..
    hemen gerekeni yapacağım..
    çok teşekkürler can..

    YanıtlaSil
  31. çok teşekkür ederim Tülincim
    kesinlikle teslim zamanı senle olmak isterim
    tarih, saat ve adresi bildirirsen koşa koşa gelirim

    aaynur.aaynur@gmail.com
    aaynur.aaynur@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. Ben teşekkür ederim Figen.

    Kesinleşince görüşürüz Aynur.Benimle gelecek diğer arkadaşlarla görüşelim de.

    YanıtlaSil
  33. ben kendi bloğumda aynı duyuruyu yaptım Tülin

    sana yönlendirdim ama benimle irtibata geçen ya da gönderi yapan olursa ayrıca görüşürüz zaten...

    YanıtlaSil
  34. Tamam Aynur,teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  35. İzninle bende bunu bloğumda paylaşmak istiyorum.Ve canı gönülden katılmak istiyorum.
    Benimle irtibata geçerseniz sevinirim
    altinay_ay@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. Çok sevinirim pasta köşesi.

    YanıtlaSil
  37. Melek ablam benimm eğer yetiştirebilirsem ben de bir şeyler hazırlıycam olmadı kitap, boya kalemi (olur mu bilmiyorum) alabileceğim ne varsa öyle bir paket hazırlarım.

    YanıtlaSil
  38. merhaba bende izninizle bloğumda paylaşmak istiyorum. benimde bazı düşüncelerim var benimle irtibata geçerseniz çok sevinirim.
    nilayinsihirlielleri@gmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  39. Yeşim'ciğim,ben de nerelerde kaldın diye merak ediyordum canım.
    Bu defa umarım biraz daha çok vaktin olur,yine yanımda olursun.

    YanıtlaSil
  40. Merhaba Tülin hanım
    Banuca sizin bu konuda ne kadar ve hassas çalıştığınızı anlatınca bende bloğunuzu ziyaret etmek istedim ve çokta mutlu oldum
    bizde kardeşimle kitapla katılmak istiyoruz duyuruda ki adresemi göndereceğiz yoksa sizin kendi adresiniz Varmı(direk size göndermek isterim) bilgi rica ediyorum
    Selam ve Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  41. Merhaba Serap Hanım.
    Banu öyle güzel bir kalbe sahip ki,beni de öyle görüyor olmalı :)
    Mail adresinize ulaşabilirsem ev adresimi severek yazarım.
    Kitap en güzel ve kalıcı hediyelerin başında benim için de.
    Teşekkürler ilginiz için.Sağolun.

    YanıtlaSil
  42. böyle gönlü güzel dostların bu minikleri unutmaması ne kadar güzel.

    YanıtlaSil
  43. Takdir edilmekte öyle Funda.

    YanıtlaSil
  44. Merhaba tülin hanım
    mail adresimi yazmıştım ancak size ulaşmadı sanırım ben koliyi yaptım adresinizi yazarsanız adresinize yarın kargoya vereceğim Selam ve sevgilerimle

    serapkygncgl@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. Serap Hanım,her iki mail kutuma da baktım ama...hemen yolluyorum.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  46. Tülin hanım mailinizi aldım yarın aras kargo ile göndereceğim
    Selam ve sevgiler

    Kargo bilgilerini gönderirim....

    YanıtlaSil
  47. merhaba canım bu minik yürekleri seninle tanıdım gönlü güzel insan paketimi yarın postalıyorum sagol varol.Nimet Semiz

    YanıtlaSil
  48. Sevgiler Serap Hanım,teşekkürler.

    YanıtlaSil
  49. Merhaba güzel komşum.Gönül güzelliği ancak senden bana bulaşmıştır.
    Sevgiler Tiril HANIM VE EŞİNE.

    YanıtlaSil