22 Aralık 2011 Perşembe

Sabun Aranıyor

Bu defa mavi-krem renklerde hazırladım çekmece içi sabun kılıfını. Bir de içine yuvarlak formda sabun bulabilsem :( Yakın-uzak çevrelerdeki bilumum yerlere bakıldı. I-ıh..Duyan ,bilen haber versin lütfen nerede satılıyor şu asetat kutu içinde dizili yuvarlak sabunlar? Oysa bir dönem ne çok alırdım.(alırdım da,nereden?) Özellikle mavi-beyaz dalgalı olanlar bana göre daha güzel kokardı..Hatırladınız mı? Hani üzerinde ocean yazardı. Bugüne kadar sayfalarıma binlerce kez bakılmış,belki biri bu sabunların yerini biliyordur;) Umut dünyası işte..

25 yorum:

  1. Keseler ne orjinal!
    ellerine sağlık...
    Evet o sabunları ben de hatırladım ama bu aralar hiç gözüme çarpmadı, yine de bakacağım , görürsem mutlaka...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık, sabunlara ben de bakarım, görürsem haber veririm.

    YanıtlaSil
  3. ben hatırladımmm ama görmedim hiç desem yeridir :S ama görürsem sizin için alacağım :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller. Elinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Nathalie.Yerini bilsem yeter canım.

    Teşekkür ederim Emine.Yapımı da çok zevkli.

    Sevinirim Elif.Sağol.

    Evet,sabunlar sırra kadem bastı :)

    Teşekkür ederim Nedret.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık Tülin ablacım. Bende çok aradım o sabunlardan ama bulamadım ve bende içlerine lavanta koydum:)

    YanıtlaSil
  7. fay mıydı neydi onların adı? Lavanta koy sende içlerine olmuyor mu canım, çok güzel olmuşlar her ikisi de...

    YanıtlaSil
  8. http://www.tanay.net/tr/Products/ProductGroups1.aspx?ID=2

    canım ellerine sağlık çok güzeller.yabancı bloglarda görüyordum acaba ne için kullanıyorlar diye sabun iyi fikir:)
    senin için baktım googla:)) bu linkten bakarsın.

    YanıtlaSil
  9. Birinin içinde lavanta,diğerinde yuvarlak ama promosyon olduğu için küçük ebatlı bir sabun var Kutsev.
    Taktım sabun olcak diye işte :)

    Yok,bulucam o sabunları ben fiamma.
    Kalkmadılar ya yeryüzünden ??

    YanıtlaSil
  10. Hemn bakayım çantam.Sağol.

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Tülin sabun keselerini çok sevdim yapılışını öğrenmek isterim bildiğin bir yer varsa önerirmisin?
    Metro gros markette geçen gittiğimde yuvarlak sabunlar gözüme çarptı bu hafta tekrar gidersem tekrar bakarım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Serap,keseleri senin de çok iyi tanıdın birinin vasıtası ile ördüm.
    Canım Banu,bir link vermişti :)
    Dur bulup yazayım burada.
    Olmadı, sana da örerim ben.

    YanıtlaSil
  13. Bu yayında var Serap,buldum.

    http://bulutgolgesi.blogspot.com/2011/12/son-zamanlarda.html

    YanıtlaSil
  14. Sağol arkadaşım bakacağım hemen:)

    YanıtlaSil
  15. Ayyy, ben neler yaptırmışııım :)))))
    Yaaa Tülin, yuvarlak sabun ben de bulamadım hiçbir alışveriş merkezinde yok...
    Bizden birisi kimdi ooo,lavanta torbalarına lavanta yerine küçülmüş sabunları rendeleyip koymuştu, bunların içine de konabiir...

    YanıtlaSil
  16. Rica ederim Serap.

    Yok,illede sabun isterim ben Banu :))

    YanıtlaSil
  17. Biraz önce Kipa'da ovalini gördüm. Üzerinde ocean yazısıda var hani:)

    YanıtlaSil
  18. http://www.kozmetikvemoda.com/?urun-56117-Duru-Fresh-Sabun-4x115GR---Ocean.html

    böyleydi:)

    YanıtlaSil
  19. Teşekkür ederim Elif.Gidip bakayım ben :)

    YanıtlaSil
  20. Ay Elif,benim dediğim sabun buydu iştee.
    Yazık ki stok durumunda tükendi yazıyor ve yine yazık ki benim kredi kartı kullanma alışkanlığım yok.:(
    Olsun ama öğrendim markasını.Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  21. "Sabunlarım" blog yazarı Mine ye sordun mu, doğal sabunlar yapıyor ya :)

    YanıtlaSil
  22. Benim aradığım sabuna katkı olarak konduğundan daha çok kokar diye düşündüm Banu.
    Mine sabunlarına hiç yapay katkı maddesi koymuyor bildiğim kadarı ile.

    YanıtlaSil
  23. Eveeet,Minenin sabunları da olmadı, bu durumda bir kalıpla sabunları tek tek kesmek kaldı, asrtanları da rondoda çekip kullanırsın :)))))

    YanıtlaSil
  24. Analitik zekalım benim.Boşuna değil onca takım taklavat.Sende şimdi sabunu yuvarlak kesecek torna bile vardır BANU:)
    Sağol Bİ'TANEM.

    YanıtlaSil