31 Aralık 2011 Cumartesi

İnadına Umut


Pencere kenarından odama düşen incecik bir gün ışığı gibi geldi umut.
Nasıl zarif,içten,karşılıksız.
Geçen yıllarda yaptığım dilek listelerindekiler tersine gerçekleşiyor diye yazmayacaktım aslında 2012 beklentilerimi.Hani bilançolarım vardır ya benim.
Hani her defasında az biraz kalem oynatırım ya yaşadığım olumsuzluklara dair.
Aslında kanaat notu kullanırım kadere diyelim. Öyle bedavadan değil ama...Küçük küçük şeyler isterim karşılığında.
Yine de bir kaç sene önce dilediğim şey zaman yolculuğunda şaşırıp bu sene olur.
Bu senenin dilekleri bazen toplu kaçışla bir yerlere saklanıp aylarca körebe oynatırlar bana. O vakit, kızmadan önce hep hatırlarım; ''Akıl planlarken ,kader gülermiş'' Diye. Lakin bugünlerde,lavanta kokulu bu güzelim paket,çocukluğumuzun pamuk arası yeşertilen tohumlarının incecik bedeni gibi umutla doldurdu yüreğimi.
Teşekkürler Şükran.Teşekkürler talih.
(Ben bu sene de yapayım listeyi..Baksanıza ne oluur,ne olmaz)

5 yorum:

  1. İyi seneler :)) Hediyeler gerçekten çok zarif,güle güle kullanın,kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Mutlu seneler arkadaşım

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler aktüel,sana da kocaman sevgiler.

    Sana ve tüm sevdiklerine ynı güzel dileklerimle sevgilerimi yolluyorum mucizem.

    YanıtlaSil
  4. merhabalar:)
    ne hoş ne hünerli bir sayfa bu böylee:)
    emeklerinize sağlık.
    takipçinizim.
    bende sizi bekliyorum sayfama,kulvarlarımız farklı olsada:)
    gönül dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
  5. Farklılıkları severim ben,uğramaz olurmuyum hiç..

    YanıtlaSil