3 Aralık 2011 Cumartesi

Son zamanlarda


Mirian'ın sabun kesesinden ördüm.
Ören Bayan markalı etamin orlonu kullandım.İncecik,parlak bir ip.




Kutu kutu pense oynadım :)


Yün sepetimin dibindeki kalan iplerimden mutfaklar için bunları ördüm.


Banu'nun özendiğim notluğunu yapmaya başladım.
Görüldüğü üzere henüz bitmedi.Boyanıp,süslenecek.

Sevgili Fiamma'nın gönderdiği Zana Muhsen'in bir kitabını okudum.
Ha,bir de çizme kutusu kapladım.
Tüm bunları da işte onun üstüne dizdim.

Not;
Bu yazı Banu'cuğun isteği üzerine hazırlanmıştır.
Annemin rahatsızlığı sebebi ile üç aydır hastaneleri mesken edinen,
son bir ayın her gününde 6 saatini oksijen tedavi merkezinde geçiren benden
bu kadar dostlar.
Sizden minik de bir ricam var bugün.
Dualarınızda hastaları unutmayın lütfen.
Umut her zaman var değil mi?


35 yorum:

  1. Acil şifalar,çok geçmiş olsun. Emeklerinizin herbiri birbirinden güzel.Ellerinize sağlık.Sağlıklı günler sizlerle olsun inşallah,sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Sevgiler canım,teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. canım çok geçmiş olsun sana da her nerede var ise tüm hastalara da acil şifalar.

    ellerine sağlık çok güzel şeyler hazırlamışsın.

    YanıtlaSil
  4. Çok çok geçmiş olsun,inşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur anneniz.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Tülin Hanım çok geçmiş olsun size ve tüm hastalara acil şifalar dilerim..
    O kadar sıkıntının üstüne bu güzellikleri çıkartmışsınız tebrik ederim. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Gülden,sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  7. Hobiler böyle zamanlar için zaten değil mi Selma?
    Geçen hafta hasta yakınlarından 3 kişiye turkuaz şaldan başladım canım :)Beni gören bir çok hanım el işlerini getirmeye başladı.Terapi yapıyoruz hep birlikte.
    Duaların için gönülden amin.

    YanıtlaSil
  8. Sultanım daha neler olsun. Dünya iş yapmışsın. Ellerine sağlık. Her gün hyatımızda güneş batıyor ve ertesi gün yeniden doğuyor. Umut olmazsa hayatımızın ne anlamı klırdı ki kolaylıklar çooooook öpüyorum seni sevgiyle. Cesuryüreğim benim.

    YanıtlaSil
  9. Annenize geçmiş olsun.Sabunlukta çok güzel bende örmeye karar verdim sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Çok ciciler.

    Zana muhsen in kitabını ben de okumuştum. içim acıya acıya :( Gerçek bir hayat hikayesi olması yürek parçalıyor

    YanıtlaSil
  11. Annenize büyük geçmiş olsun Allahım acil şifalar versin..

    YanıtlaSil
  12. çok geçmiş olsun...herbiri birbirinden güzel.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim Dilek.Sana da sınavlarında başarılar diliyorum canım.

    Çok zevkli bir iş Esen.Çok güzel olacak eminim.
    Teşekkür ederim

    Nilhan,bu kitap bana ''kızım olmadan Asla'' yı hatırlattı.Acı hikayeler hepsi.

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim Yetenek'ciğim.

    Beğenmene sevindim Buket,sağol canım.

    YanıtlaSil
  15. Tülin ablam harika olmuşlar.Sabun kesesini ne kadar muntazam yapmışsı.Dileğin tanımını çok sevdim,her fedakar hasta yakını gibi cesur yüreksin sen..

    YanıtlaSil
  16. Canımcııım, neler de becermişsin arada derede, sabun keseciği çok cici olmuş, örmesi de zevkli değil mi, ben ince dantel ipiyle örmüştüm orlonla daha güzel olmuş, notluk benimkinden daha güzel olacağa benziyor, kıskandıracaksın yani beni:)
    Dualarımız Anneciğinle Tülinim...

    YanıtlaSil
  17. Teşekkür ederim Nazan'ım.
    Tüm hasta yakınları için..

    YanıtlaSil
  18. Allah yardımcınız olsun. Olur ya refakatçi falan ihtiyaç duyarsan ya da ne bileyim elimden gelen birşey olursa lütfen haber ver arkadaşım.

    YanıtlaSil
  19. Ah sevgili arkadaşım ! Dualarımızda hastaları,hastaya bakanları hiç unutur muyuz ? Allah'tan acil şifalar diliyorum anneciğniz ve tüm hastalar için ve tüm hasta yakınlarına da bol güç, kuvvet ve sabır diliyorum. Bu arada ne cici şeyler yapmışsın sen öyle ? Minicik şirin ve çok zarif,ellerin dert görmesin !

    YanıtlaSil
  20. Canımm benim. Geçecek hepsi, herkes için geçip gitsin nerede dua ihtiyacı olan umutsuzluğa düşmüş insan varsa dualarım her daim onlarla. Nazlı hatun nasıl aklıma geldikçe gülüyorum perhiz bozmasına çocuk gibi yaramaz. Allah şifa versin canım. Sabun kesen çok hoş olmuş açık resmini çekmemişsin ama. Kitabı sevmişsindir umarım her ne kadar konu iç açıcı değilse de etkileyiciydi yaşatılanlar ve insanlık dışı.

    YanıtlaSil
  21. Tülin ablacım çok geçmiş olsun, inşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur anneciğin.

    YanıtlaSil
  22. Yapan bensem de yaptıran sensin Banu.
    Annemin evinde ne bulursam onunla örüyorum örgülerimi ben de .
    Yok,senin ki kadar güzel olmayacak biliyorum:)
    Teşekkürlerimle canım.

    YanıtlaSil
  23. Elif'ciğim çok zarifsin,sağol arkadaşım.

    Teşekkür ederim Colette.Gönül oyalıyorum işte...Duaların için de ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil
  24. Kadın olmak her coğrafya da zor Şule.
    Bu arada bir tane daha başladım sabun keseciğinden.İstersen açık halini görüntülerim.
    Duaların için Teşekkür ederim canım.

    Sağol Kutsev'ciğim.Zor zamanlar geçiriyoruz zaman zaman hepimiz.
    Burada oluşan sinerji ile,sizlerle kolaylaşıyor sanki biraz daha.
    Bu yüzden dualarını esirgemeyen herkese sonsuz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  25. tülincim çok geçmiş olsun. bilmiyordum. acil şifalar diliyorum. gece 3 ve içimde bir ateşle uyandım ve senin son yazını ve bu yazını okudum. böyle olması gerekiyormus demek, sımdı yatıyorum :)

    YanıtlaSil
  26. Teşekkür ederim Zeynep.Hayat işte...

    YanıtlaSil
  27. Dualarım hep seninle biliyorsun..
    Bu günlerde geçecek...Yanındayım

    Serpil

    YanıtlaSil
  28. Geçmiş olsun, Allah şifa versin.

    YanıtlaSil
  29. Amin Fadiş,teşekkürler.

    YanıtlaSil
  30. Sevgili tülin, harika çalışmalar, emeğine, eline sağlık. Hastalar için her zaman duacıyız, şifa dileklerimizi esirgemeyiz. Hasta yakınları için de hiç de kolay bir durum değildir. Allah yardımcınız olsun. Umudetmekten vazgeçmek, hayatı terk etmek demek. En zor günler, gelecek,güzel günleri umudederek geçer.
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  31. Teşekkür ederim Sennur.Ne güzel ifade etmişsin.Sen de sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  32. öncelikle geçmiş olsun.acil şifalar diliyorum.yaptıklarında çokk güzeller

    YanıtlaSil