15 Aralık 2011 Perşembe

Koli Koli Mutluluk



Hep böyle oluyor.
Ne zaman bir etkinlik başlatsam,içim kıpır kıpır.
Doğru zaman mı?
Zorladım mı?
Katılım olur mu?
Sonra bir cesaret...Yazıyorum.Sadece forum ya da bloglarda değil.
E-postalarıma gelen sorulara cevap,bilgilendirme,istek..
Her tür soruya cevap yetiştiriyorum sevinçle.
Korkularım,tez canlı bir arkadaşımdan ilk paket gelince
yerini ıpılık bir mutluluğa bırakıyor.
Pazar günü
200 kadar lösemili çocuğumuzla gelecek olan yılı kutlayacağız inş.
Benim bir gurup çocuğum olacak.
Hep birlikte şarkılar söyleyip, dans edeceğiz.
Tüm bunlar yaşanırken,ben o salonda kalplerinizin,dualarınızın yanıbaşımızda olduğunu bileceğim.

21 yorum:

  1. Tülin Hanım, bugün Sevda'ya kargoyla biraz boyama kitabı yolladım bende. O size ulaştıracak, emekleriniz için çok teşekkürler. Sevgiler yolluyorum...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Nurşen Hanım,sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzel bir etkinlik, heyecanını bizde buradan paylaşıyoruz..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Buket,hissedebiliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Tulinim, iyi günlerde kullansınlar inşallah. Sevgilerimizi ilet o güzel yüreklere, güzel bir pazar geçirin inşallah hep birlikte.

    YanıtlaSil
  6. Allahım yaptığın hayırları kabul etsin, sana gönlün gibi güzellikler versin hep:)

    YanıtlaSil
  7. Tülin ablam ne güzel görünüyorlar, ben de bakınca kıpır kıpır oldum. Yaklaşık 50 paket gibi planlıyorum (fazlası olur eksiği olmaz) minnak minnak bileklikler yapıyorum, minnak paketlerde, hafta sonu tamamlayacağım inşallah. Seviyorum seni:))

    YanıtlaSil
  8. Tülin hn bu pazar mı? hani 20 aralık sondu? ama ben ancak c.tesi hazırlayabilirim kolimi ve p.tesi verebilirim kargoya. nolur geç kalmadığımı söyleyin :(

    YanıtlaSil
  9. Tülin Hanım, mail attım size belki gözünüzden kaçar diye bir de burdan yazayım dedim bakmayı unutmayın:)

    YanıtlaSil
  10. Hepimize Selma'cığım.

    Tamam Sevda,bekliyorum.

    Süper olan sizlersiniz Nilgün.

    YanıtlaSil
  11. Yok,Nilhan telaşlanma :)
    Bu pazar ben gönüllü olarak görevliyim.Hediyelerimiz için tarih aynı.Geç kalmadın canım.

    Hemen gidip bakıyorum posta kutuma.

    YanıtlaSil
  12. Baktım Duygu,çok sevindim beğenmene.

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Tülin
    Sen öyle güzel bir işe aracılık ediyorsunki bizim yaptığımız minicik katkı sadece

    YanıtlaSil
  14. Süpeeeeeeeeeer. Sultanım çok güzel bir iş başarıyorsun her zaman. Bu arad Hasan büyük ihtimlle Salı günü ameliyat oluyor sanırım. Öptüm seni.

    YanıtlaSil
  15. Mutlulukları daim olsun...
    Ellerine,yüreğine sağlık Tülincim:)

    YanıtlaSil
  16. Hep birlikte Serap :)

    Ooo,Dilek,kaptı demek doktoru senin ki.

    Teşekkür ederim Nathalie.

    YanıtlaSil
  17. Bende geç kalanlardanım ama dün paket kağıtlarımı hazırladım ama sizemi yoksa direk kurumamı göndereyim kararsız kaldım sonra yorumlardan okuduğum kadarıyla siz sık ziyaret de ediyorsunuz kurumu bende size göndereceğim adresinize bakayım hemen diğer yazınızdan.Sevgiler yüce gönüllülüğünüz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  18. Tülin benim emailim esencc@gmail.com bu ara biraz problemler yaşadığımdan galiba hafızam bana oyunlar oynuyor.Mailinizi sormayı unutmuşum.yarın sabah postaneden adresinize göndereceğim.sevgiler

    YanıtlaSil