25 Aralık 2011 Pazar

Kınalı Kuzu dan Yeni Yıl Hediyeleri


O güzel huylu,yumuşacık seslidir.
İnsan onu dinlerken hayatta hiç birşeyin onu kızdıramayacağını,hiç kimsenin küstüremeyeceğini düşünüyor.
Naif,sevecen dünya tatlısı bir annedir aynı zamanda. 
O her ne kadar oğluna ''kınalı kuzu'' diyorsa da. Aslında kendisi de benim,sevenlerinin kınalı kuzusudur.
Herkesi güzel görür onun dünyaya güzel bakan gözleri.
Bunca yıldır kimsenin arkasından tek kötü söz ettiğini duymadım. Hal böyleyken,tutup meleği bana yolluyor :) Keşke kendi gelseydi. Nasılsa aynı şey . 

Teşekkür ederim Merih. Bazen düşünüyorum da...Ne yaptım da sizleri buldum...Bilemiyorum.
 Böyle zamanlarda sadece şükrediyorum. 
Bu köhne dünyada sizler iyi ki varsınız.

(kasım doğumluyum ya,ondandır bu ;))

11 yorum:

  1. Bak şimdi ben Merih'i tanımıyor olsaydım ki tanımıyorum senin şu sımsıcak kelimelerinle onu severdim.Her dil gönlün perdesidir Tülinim perde kımıldadığında biz senin güzel yüreğini görüyoruz.İYi günlerde kullan hediyelerini, meleğine baktıkça gülümse her daim.

    YanıtlaSil
  2. Bak şimdi ben Merih'i tanımıyor olsaydım ki tanımıyorum senin şu sımsıcak kelimelerinle onu severdim.Her dil gönlün perdesidir Tülinim perde kımıldadığında biz senin güzel yüreğini görüyoruz.İYi günlerde kullan hediyelerini, meleğine baktıkça gülümse her daim.

    YanıtlaSil
  3. Bak şimdi ben Merih'i tanımıyor olsaydım ki tanımıyorum senin şu sımsıcak kelimelerinle onu severdim.Her dil gönlün perdesidir Tülinim perde kımıldadığında biz senin güzel yüreğini görüyoruz.İYi günlerde kullan hediyelerini, meleğine baktıkça gülümse her daim.

    YanıtlaSil
  4. Güzellikler hep yanıbaşında olsun...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim fiamma.Keşke tanısaydın kuzumu.Çok severdin,çook.

    Teşekkür ederim Nathalie.Güzellikler Hepimizin yoldaşı olsun.

    YanıtlaSil
  6. Ablacığım yine utandırdın beni. Ben bu güzel sözleri hakedecek biri olsaydım keşke. Asıl şanslı olan benim. Kendimi en umutsuz, en yanlız olduğum bir zamanda Rabbim sizleri çıkardı karşıma. Ne kadar şükretsem az. Bana dostluğunu verdiğin için ben sana teşekkür ederim canım Ablacığım. Öpüyorum pek çok.
    Fiamma çok teşekkür ederim. Dostumun kıymet verdiği benim için de çok kıymetlidir. Sizleri tanımasam da buradan takip ediyorum. Kısmet belki birgün biraraya da geliriz. Kimbilir?

    YanıtlaSil
  7. Birde ben tanışabilseydim Merihle..

    YanıtlaSil
  8. Güzel günlerde kullanın, sevgiler

    YanıtlaSil
  9. elkeÇok ince düşünceli bir arkadaşın hediyesi olduğu belli.Sizde öylesiniz ama.Güzel kalpler güzel kalpleri bulur bence.Yeni yılda mutluluk,sağlık dileklerimle sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Kuzucuğum,ben seni anlatan sayfalar dolusu cümle kurabilirim böyle.
    Azıcık bahsettim sadece.
    Benim teşekkürüm de böyle işte :)
    Dün pazar pazar arayıp rahatsız etmeyeyim dedim,ama paylaşmadan da duramadım.
    Teşekkürler tekrar.
    Evet,tanısan bayılırsın sen de fiammaya.

    YanıtlaSil
  11. Serpil,elbet bir gün buluşacağız.Afyon mu olur,İstanbul mu bilmem ama ..

    Teşekkür ederim Hülya.Hediyeleri bilmem ama,böyle dostlar sizin de olsun.Çok olsun inş.

    Tüm güzel dileklerin hepimiz için gerçekleşsin inş. Esen.
    Teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil