23 Aralık 2011 Cuma

Bu Kutuda İstanbul Var





Sevgili Serpil, yeni yıl hediyesi olarak İstanbul'u güzelim bir kutuya koyup yollamış bana. 
O zaten hep bilir kalbimi neşeyle doldurmayı.Hep anlar gözlerimin neyi görünce dolacağını.
 Bu kadar çok mu anlattım kendimi? Bu denli nasıl görebiliyor kalbimin içini bilemiyorum? 
Oysa ne çok mesafe var aramızda,nasıl farklı yolların yolcularıydık yıllar yılı. 
Hayat bazen ne güzel kesiştiriyor o yolları. 
Hep böyle zamanlarda borçlu hissetmişimdir kendimi talihe.
Tüm acıttıklarını unutarak. 
 ( Benim teşekkürüm de böyle işte.Ne yapayım,bir tek kelimeye sığmıyor ki mutluluk dediğin )

6 yorum:

  1. ne güzel insanın gözlerini yaşartan hediye almak..

    YanıtlaSil
  2. Seni sevindirdiysem ne mutlu bana bende seninle tanıştığıma çok memnunum....

    YanıtlaSil
  3. Armağanlar dost eli değdiğinden sanırım kıymetleri pahalarla ölçülmez. güzellikleriniz daim olsun canım

    YanıtlaSil
  4. Evet Buket'ciğim,şanslıyım ben :)

    Sevindirmek ne demek Serpil?Ağzım kulaklarımda geziyorum ben.

    Teşekkür ederim Çantam,sizi de sevindirsin sevdikleriniz böyle inş.

    YanıtlaSil
  5. Sen hep sevindirmek için çabalıyorsun ya, senin sevinmene de ben öyle seviniyorum ki :)

    YanıtlaSil