14 Ocak 2011 Cuma

Boyamıştım


16 yorum:

  1. olağanüstü başkada kelime söylemyorum

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel. Duvar panosu mu? Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. yok Nedret'ciğim,annemin evinde bir yastık bu.
    12 yıldır yıkanmaktan simleri yer yer dökülmüş.

    YanıtlaSil
  4. TEŞEKKÜR EDERİM YEŞİM.
    BOYAMALARIMA GERİ Mİ DÖNSEM?

    YanıtlaSil
  5. Evet ablacığım bence dönmelisin :)

    YanıtlaSil
  6. Sır küpüm benim, şöyle anlatsan yaa, boyadım boyadım diye diye yoksa eski iş olnunca unuttun mu?
    Hani yeni boylamalar bekliyorum ama zabırsızlıkla...

    YanıtlaSil
  7. ablacım bütün yaptıkların gibi buda süpeeeer.ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Bende hemen al boyaları eline, çok güzel bu yaaaa:)

    YanıtlaSil
  9. Yetenek-sizin, çok güzel bir iltifat bu...

    Sayısız boyama çalışmam var,ama bana kalan az.Yine de paylaşırım isterseniz.
    Sipariş çalışmıştım bir çoğunu.
    Eşim yurt dışında görevliydi,çocuklar küçük.Onları kitap okuyup uyutunca geceler boyu müziğimi açar,fırçamı elime alır çalışırdım.

    Flower,çok tatlısın canım,sağol.

    Banu zatenn sen getirdin aklıma da öyle çektim fotoğrafı.
    Bloğunda kumaş boyalarını görünce aklıma geldi benim bu işler.
    Ordan buraya bana iş çıkarırıyorsun ya,ne diyeyeyim ben sana.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Tüliiiin, benim blogumda kumaş boyası nerde vaaar???

    YanıtlaSil
  11. Hani ofotoğraflarını eklemiştin ya Banu?Orada vardı.
    Yani,bence onlar boyaydı değil mi?

    YanıtlaSil
  12. Tülinim, belki işlemelerimi boyama gibi gördün sen, ben hiç kumaş boyama yapmadım, 2010 da yaptığımişleri yayınlamıştım orada mı vardı, goblendir o:))

    YanıtlaSil
  13. Ben boya şişelerinden söz ediyorum hayatım:=)
    bir sepetin içindeydiler.

    YanıtlaSil
  14. Hay Allah yaaa:)) Şimdi anladım:)) Onlar akrilik boyalarım, sağolsun Fidoş göndermişti bir kısmını, peçete transferi yapayım diye gaz vermek için:))Bir kısım yaptım ya acemice, ama havalar ısınınca dışarı tezgahı kurup bol bol yapacağım inşallah:)

    YanıtlaSil
  15. Tezgahı geniş tut hayatım.
    Belli mi olur?Kurs misali diziliriz belki yanına ;=)

    YanıtlaSil