20 Ocak 2011 Perşembe

Vintage Yüzük


Vintage gümüş düğme,vintage yüzük oldu.

14 yorum:

  1. Çok da güzel olmuş,güzel günlerde kullanılsın!

    YanıtlaSil
  2. Hatırladım bu düğmeyi.Çook şık olmuş, ne güzel düşünmüşsün Tülin abla...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Colette.
    Yüzük sevmeyen ben,huy değiştirdim bununla :)

    Daha neler var hazinede Nazan?Bir ara aparat almam gerek,sahi küpe için böyle kullanabileceğim aparatlar var mıdır?

    YanıtlaSil
  4. Pek âlâ olmuş. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Sizler öyle buyuruyorsanız,pek bahtiyar olurum.
    Sevgiler .

    YanıtlaSil
  6. Elinize sağlık. Güzel bir yüzük olmuş.
    <:))

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Mayrı.
    Daha güzelleri sizin olsun ;=)

    Ahu'cuğum fikir benim değil.Bir arkadaşım kabanının düğmesini yüzük yapmıştı.Kaptım ben de :)

    YanıtlaSil
  8. Ablacığım ellerine sağlık harika olmuş bu yüzük. Ayrıca sayfanın yeni formatı da hayırlı olsun.
    Öpüyorum.
    Merih

    YanıtlaSil
  9. Sağol Merih.
    Değişiklik olsun dedim canım.

    YanıtlaSil
  10. Ay ben bakmayalı ne çeşitli çalışmalar yapmışsın, sen ne renkli bir hatunsun :) Düğmeler ha.... Yok bu işe de el atmayayım artık:))))

    YanıtlaSil
  11. Atma,atma.Düğmeleri bana yolla sen ;))

    YanıtlaSil
  12. İyi ki de olmuş :) güzel günlerde kullan ablacığım.

    YanıtlaSil
  13. Yeni yüzükler yaptım dün gece Yeşim.
    Hepsi vintage düğme kullanılarak oluştu.
    Çok güzel oldular,ya da bana öyle geliyor ?Gittikce artıyor sayıları çünkü onlarla ilgili bir planım var ???

    YanıtlaSil