5 Ocak 2011 Çarşamba

Lavanta Kokulu Paketler Alıyorum Nicedir

Yeni keşfettim ki,
Serpil bana ne zaman birine hazırlayacağı hediye için fikir sorsa
aynısından bana yapıp gönderiyor.
Sevinmiyormuyum?Ne demek?Bayılıyorum hatta.
E,tamam o zaman .
Bundan böyle beğendiğim,yapmaya zamanım ve becerim bulunmayan
her projeyi sunarım ben bu lavanta kokulu ,zarif kadına.
Nicedir evinin bahçesinde lavantalar yetiştirip onları güzelim keselerde yolluyor bana.
Biliyormusunuz her paket sadece lavanta değil,
arkadaşlık,sevgi ve özen kokuyor bu yüzden.

11 yorum:

  1. Nice güzel günlerde hepbirlikte kullanmak dileğiyle..

    YanıtlaSil
  2. oh mis kokulu dostluklar!! nazar değmesin!!!!

    YanıtlaSil
  3. Amin arkadaşlar.
    Nice yıllara sürsün bu güzel kokulu dostluk.

    YanıtlaSil
  4. alvantayı bahçede yetişrme fikrini hiç düşünmemiştim çok ilginç geldi. Şahane dostluklara imza atmışsınız sevgiler

    YanıtlaSil
  5. alvantayı bahçede yetişrme fikrini hiç düşünmemiştim çok ilginç geldi. Şahane dostluklara imza atmışsınız sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ben 100 dönüme ekmeyi düşünüyorum kaç yıldır Yetenek'ciğim :)

    YanıtlaSil
  7. Ayy yorumlar aklımı karıştırdı.. benim de yazlıkta lavantalarım vardı hem de ne güzellerdi yaaa:((( çokda dekoratif duruyorlar tavsiye ederim çabukta çoğalıyor üstelik..diğer konuya sonra döneceğim şimdi gidiyorum nefes çalışmaları yapmaya:)))

    YanıtlaSil
  8. Nefes çalışmalarımı yaptım geldim işte:(
    İyi günlerde kullan hepsi çok güzelmiş, serpil bize de hiç çekinmeden danışabilir vallahi benim de fikrim geliyor ama vaktim yetmiyor:))
    (Ayyy gögüs kafesine çimdik vurma hareketi de pek iyi geliyor Çocuklar Duymasının Haluğundan öğrenmiştim:))) )

    YanıtlaSil
  9. Lavanta ekmeyi ben de kafaya koydum bu sene için, bir araştırmam lazım, tohumu, ekim zamanı, inşallah bizim burada olur, Tülinim, ne güzel şeyler fotoğraftakiler, kokuları burnuma geldi:)

    YanıtlaSil
  10. Tulin abla nice guzel yillara. Ne guzel lavanta degil mi? Bu arada sol tarafta Olmeye yatmak okudugunu gordum. En sevdigim ve okuduktan sonra en cok etkilendigim kitaplardan birisiydi. Simdi okusam yeniden etkilenir miyim bilmiyorum :) Farkli yaslarda okunan kitaplar farkli yaslarda okununca farkli bir tat birakiyor sanirim.

    YanıtlaSil
  11. Nefes çalışması..???Anlat bir ara şunu bana fiamma.
    Çoğu zaman nefessiz bırakıyor hayat beni.

    Bu aralar dönem kitapları okuyorum ve bu yaşta bir çok şey anca netleşiyor kafamda Nevin.Beğendim ben de.Okuduğum Vedat Türkali romanlarının üzerine iyi geldi.Tamamlayıcı gibi.

    YanıtlaSil