24 Ocak 2011 Pazartesi

Cumartesi - Ankara

Bu hafta yol arkadaşım Alp.
Benim selvi boylu,büyük oğlum.
Buralara yine birlikte gelişimiz üzerinden epeyce uzun bir zaman geçti.
Bu sürede ben bir çok yer keşfettim.

Vaktimiz yetmedi hepsini doya doya gezmeye.
Dönüş yolunda yeni gezi planları yaptık bu yüzden.

Önce ÇSM deki resim sergisini gezdik.

Sonra Ulus'a gittik.
Bit pazarının içinden Pirinç Han'a çıktık birlikte.

Bir sürü güzel şey içinde dolanıp dururken ,
artık tanıdık olduğum dükkan sahipleriyle sohbet ettik.
Tahta oyuncaklarda satan dükkanda topaç çevirdik.

Sonra,
Antikacılar Çarşısında içinde binlerce baykuş figürlü eşya satılan
bu dükkanı keşfettik.




Sahibi tam 35 Yldır baykuş figürlü objeler biriktiyormuş.
Ben bunca eşyanın bir araya gelmesine,o benim baykuş severliğime şaştık karşılıklı.
Yüzlerce baykuş bilge bakışlarla sizi süzüyor içerde.
Hangisini inceleyip,alacağınızı şaşırıyorsunuz.
Öyle enteresan bir yer ki..Nerde olduğunuzu unutuyorsunuz bir an.


11 yorum:

  1. Ne güzel resimler ablacığım..Seninle gezmenin zevkini bilirim. Sürekli birşeyler keşfedilen bir macera.

    YanıtlaSil
  2. Sağol sarışınım,şekerim.
    Aslında uzuuun bir gezi oldu,daha çok fotoğraf var.Sulu han a uğradımsenin çiçekler için sonra,vintage yüzüklere aparatlar aldım..

    YanıtlaSil
  3. Ablacığım ben seninle tanıyorum Ankara'yı :) harika fotoğraflar. Baykuş figürleri satan dükkanı ben de merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
  4. Yeşim ,bir gün birlikte gidelim.Ben söz verdim dükkan sahibine baykuş yastıklarımdan verip,yerine başka bişey alıcam.
    Tıpkı Lidyalılar dan önce olduğu gibi :)

    YanıtlaSil
  5. :) harika fikirmiş bu canım ablam evet bir gün birlikte gidelim :)

    YanıtlaSil
  6. Tamam hayatım,ayarla bir cumartesi yarısı.

    YanıtlaSil
  7. Ankara'da en sevdiğim yer Samanpazarındaki tuhafiyeciler olmuştu, kendimi kaybetmiştim orada:))

    YanıtlaSil
  8. Sen gel,ben seni daha çok seveceğin yerlere götürürüm ;)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba , benim gibi bir baykuşsever ,bloğumdan da anlaşılacağı gibi,baykuşları görünce dayanamadı ,ne güzel bir dükkanmış şaşırdım !ama Ankaradaymış :(
    İyi ki tanıttınız,sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Baykuş yastıklarımıda beğenirsiniz o zaman.
    Hele bir de baykuş broşum var arkadaşımın el emeği...Ben çok severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  11. Baykuş yastıklarınızı gördüm ,çok güzeller ellerinize sağlık ama broşu göremedim.Ben de sizi bloğuma beklerim ,hoşunuza gidebilir...:)

    YanıtlaSil