19 Ocak 2011 Çarşamba

Kendimi Mimledim :)




Artık etrafa dilediğimce dökülüp saçıldığım,ıvırımı zıvırımı,DIY projeler için sakladığım malzemelerimi dolap diplerine itelemek zorunda kalmadığım bir odam var ya..
İşte o odada bir de kitaplığım var benim.
Geçenlerde ortalıkta böyle bir mim dolanıyor,zarif arkadaşlarım ;
'Ben ortaya attım,dileyen bu mimi kapsın 'Diyordu ya.
Hah ,işte onlardan birini ben kaptım.
Hazır silmiş,dizmişken bir de fotoğrafladım.
Aklıma gelmişken;arkadaşlarımı kitaplarımdan fazla sevmiş olmalıyım ki,
elimde kalan kitaplarımın sayısı evdeki kitapların ancak 1/5 i.
Bir kısmı küçük evde,bazılarına çocuklarım el koydu,onların kitaplığında şimdi.

8 yorum:

  1. Ellerinize sağlık ,ne güzel derlenip toplanıp biraraya gelmişler...Kitapların ödünç verilmesi olayına gelince;''olsun verilsin,yeter ki okunsun ''diyenlerdenim ben de...Sevgiler,sağlıklı günler dileklerimle.

    YanıtlaSil
  2. İŞİN GÜZEL TARAFI ÇOCUKLARIMIN BU YAŞTA BENİMKİLERDEN ÇOK SAYIDA KİTABA SAHİP OLMALARI SEVGİLİ COLETTE.
    Sağlıklı günler hepimiz için olsun.

    YanıtlaSil
  3. Kitaplarına tek tek baktım Tülin abla.Şu Baltacı ile Katherina ilgimi çekti.Kitaplığın çok güzel olmuş,keşke benimde böyle bir odam olsa..

    YanıtlaSil
  4. Annemin evinden sana da ayarlarız bişeyler canım.
    Baltacı ile Katherina anlatım dili olarak pek sevmediğim bir kitap olmuştu.
    Okumak istersen getiririm.

    YanıtlaSil
  5. çok şanslısın walla, hem diy odan hem kütüphanen var.. çok keyifli ayrıca çok düzenlsin maş.

    YanıtlaSil
  6. Sağol yetenek'ciğim.Tek sorunum odamın benim evimde olmayışı.
    3+1 de iki çocuğun ayrı odası falan...bir yelere sığamayıp,üstelik bana verilen küçücük köşeden yayılmacı politaka izliyorum diye eleştiri alınca,aynı sitede oturan annemin evinden bir odaya el koydum.
    Geceler boyu çanta,poşet,kutu taşındım durdum.
    Daha taşıyacağım bir köşe lambası ve koltuk var...Bakalım.

    YanıtlaSil
  7. Canım ablacığım harika olmuş bu oda. O kitaplar arasında kaybolmak var. Yakında sana harika bir mim geliyor o halde :)

    YanıtlaSil
  8. Daha bitmedi Yeşim'im.
    Bir okuma köşesi sığdırmam lazım o küçücük odaya.
    Bak aklıma getirdin,bu gece site içinde yine hayalet gibi gezmem gerek.

    YanıtlaSil