9 Aralık 2018 Pazar

Ankara da, Kasım da


Kuğulu Park





Ve Tunalı Pasajı'nın alt katı.








TESK Sanat Galerisi'nde resim ve hediyelik eşya sergisi.




Olgunlar da kitapçılar.


Perşembe Pazarı içindeki balık lokantası. 



Gece gece Sakarya Caddesi. 


Serpil Abla'm gelmiş İstanbul dan.


Bahçeli de ünlü 7. Cadde


Gökkuşağı Halk Ekmek de zeytinli poğaça, tereyağlı simit ve Kızılay mandalina :)
Tam da Milli Kütüphane 'nin önünde.
Seslendirme sonrası benim değişmez menüm.


Evimizin yanındaki park da erken çöken akşama inat keyif zamanlarımız.



Evde peynirli, otlu ekmek,


Maltepe de hamsi tava.


Her zamanki yerimizde arkadaşlarla kaçamak.


Sonra yollar, yollar...

Yollarınız sevgiye çıksın!




18 yorum:

  1. Siz Ankaralı mısınız yoksa? Ben gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara da yaşayan bir İstanbulluyum ben :)
      Ankara Sever ama İstanbul aşığıyım aynı zamanda. Yine de fotoğraflarınızdan caddelerini, sokaklarını, parklarını tanıyacak kadar Ankara lı.

      Sil
  2. Güzel, huzurlu , sevgi dolu bir Kasım gördüm. Darısı Aralık'ın başına İnşallah 💖

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir yayın olmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Ancara deve de ser uma cidade muito interessante minha amiga, gostei de ver as fotografias.
    Um abraço e boa semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    O prazer dos livros

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You are right Francisco :)
      Have a nice week my friend.

      Sil
  5. hepimiz eskiyi mi özlüyoruz acaba :))

    YanıtlaSil
  6. ankarayı tadında yaşayan birisin.okuyunca imreniyorum yenimahalle-keçiören yaşayan biri olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaktin olsa, elinden tutup hiç bırakmıcam ama... :(

      Sil
  7. Ah ben Kasım yazınızı ancak fırsat buldum da okudum...İyi seneler :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel fotoğraflar, ben sanırım az gittiğimden ısınamadım Ankara' ya. Bir şeyler eksik gibi. Ben İzmir aşığı, İstanbul severim, sanırım sorun havasında ya da denizsizliğinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç şaşırmadım. Ankara zor sevilir ama çok sevilir.
      Tecrube ile sabit ; )

      Sil