5 Aralık 2018 Çarşamba

"Baş Belaları"


Biz değiliz, yani bence biz değiliz.
"Baş Belaları" gideceğimiz tiyatro oyunun adı sadece.
Tesadüfe bakın ki, oyunda da tam tamına üç karakter var :))



Öncesinde bir kahve. 
Şöyle martılı, iyot kokulu, hafif dalgalı...


Sonra dooğru tiyatro salonuna.


Dost Elver'i ezelden beri severim.
Oyunda fark ettim ki, boşuna değilmiş.


Sabancı Kültür Merkezi içindeki bu kahve evine bayıldım.


Çıkışta da çay içelim bari.


Keyf!in .. Adı da güzel değil mi?


Bu niye burada?
Elbette kapağının içinde yazan, kalbimi orta yerinden vuran cümle için.


Aynı güzel tatta günlerimiz olsun inşallah.



20 yorum:

  1. Gostei da decoração do café um espaço muito agradável.
    Um abraço e continuação de uma boa semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    O prazer dos livros

    YanıtlaSil
  2. Ne iyi yapmışsınız, oh ne güzel <3

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel, keyifli anlarınız olsun her daim.

    YanıtlaSil
  4. gelmediğime pişman oldum şimdi:(( ama benim ciddi engelim vardı ancak sonradan çocuklarla paylaşınca batuş çok kızdı bana neden söylemedin diye ki pişmanlığım bin kat arttı:( ama keyifli zaman geçirmişsiniz ve keyfiniz bol olsun canımcım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu oyun İzmit deydi canım. Ama pişmalığın artsın diye söylemiyorum, burada davetli olduğumuz oyun çok daha güzeldi :)

      Sil
  5. Başlık yazısını okuyunca bunlar baş belası değil olsa olsa altın kızlar olurlar diye düşünüp gülümsedim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 48 yıllık arkadaşlıklar canım. Artık gümüş mü olur, altın mı? Bilemem : )
      Sevgiler, öpücükler.

      Sil
  6. Ne güzel keyifli bir gün olmus 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlarla en sıradan günler bile güzelleşiyor Derya.
      Teşekkürler burada olduğunuz için.

      Sil
  7. Evet 'ALTIN KIZLAR'ız biz, fotolar da hiç yabancı gelmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ha ha hayt.... severim ben seni kuzum.
      Kaç ayarsın sen bakiim ?

      Sil