31 Aralık 2018 Pazartesi

Öykülü Fularlar ile 2018'e Veda


Biliyor musunuz, bir markam var benim.
"Öykülü Fular "
İplerle, tığlarla oynayıp, tarih dinlerken öyle kendiliğinden ortaya çıktı.

Şimdiye değin bir çok kişiye ulaştı. Hem de henüz hiç bir mecrada paylaşmamışken.




Turkuaz; Halikarnassos


Kiminin öyküsü adında.
Kiminin ki henüz yazılmadı. 
Sahibinin boynuna sarıldığında, birlikte yaşayacaklarında gizli.


Perge



Allanoi


Troya


Gordion


Aspenos




Assos


Karlis Kali







Ve diğerleri :)















Bazen gözbebeğinizle içtiğiniz bir bardak çayda, ikiye böldüğünüz bir dilim pastada mutluluk.
Sizce de öyle değil mi dostlarım ?

Fularlarıma gelince, dediğim gibi hiçbir sosyal medya hesabımda yoklar.
Uzunca bir süre de olmayacaklar.

Eğer siz öykünüzü yazacağınız bir fulara sahip olmak isterseniz,
bana e-posta adresimden ulaşabilirsiniz.

tlnbozkoyunlu66@gmail.com

Hayat size iyi davransın.

Her biriniz mutlu öykülerin baş kahramanı olun :)

Sevgimle 



26 yorum:

  1. Harika modeller için tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. En sonunda yer alan beyaz ile maviye bayıldım❤

    YanıtlaSil
  3. Uzun uzun baktım...Hangisi daha güzel karar veremedim. Ellerine sağlık 🎉💖

    YanıtlaSil
  4. Oyyy, ne güzel şey bunlar! Ellerinize sağlık. Öykülerini bilmek de güzel olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçindeki kartlarda anlatılacak inşallah :)

      Sil
  5. Size merhaba demek için gelmiştim, rengarenk fularla karşılaştım. Ellerinize sağlık hepsi birbirinden güzel.
    Yeni yılınız kutlu olsun,mutluluğunuz daim olsun. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada olmanız ne güzel.
      Çok teşekkür derim. Yeni yıl size ve cici ailenize hayırlar getirsin.
      Sevgiler

      Sil
  6. maharetli dostum çıplak gözle gördüm bu güzellikleri ve muhteşemler.ellerin dert görmesin hiç emi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin maharetin tescilli canım. Ben de ortada idare ediyorum işte :)
      Ama fotoğraflardan daha güzeller evet :))

      Sil
  7. Ayy ne güzel hepsi Tülin abla. Neden daha evvel paylaşmadın?Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırsat olmadı desem.... gerçekten Gamze'cim. Aslında güzel bir sunum yapacaktım. O yüzden bekledim biraz da. Sonra amaaan, dedim. Olduğu kadar :)
      Beğenmen benim için çok önemli. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  8. Fularlar çok güzel. Şahane hediyelik olurlar. Emeğinize sağlık. İyi ki paylaştınız, aklımızda olsun Tülin Hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de arkadaşlarıma hediye olarak yapıyordum önceleri. Sonra onlarda görenler sipariş vermeye başladı. Benim de fularlarımın öyküleri başladı böylece.
      Beğenilmesi çok mutlu ediyor beni. Çok teşekkür ederim Sezer.

      Sil
  9. Harika çalışmalar.. her biri birbirinden güzel. insan hangisine bakacağını şaşırıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Böyle hamarat, becerikli hanımlardan bunları duymak ne güzel :)

      Sil
  10. Helsi adeta sanat eseri. Turkuaz favorim oldu 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Laf aramızda benim de en çok kalbime dokunan o. Halikarnassos.

      Sil
  11. Sevgili Tülin rengarenk fularlar ve taktığın adlarda çok güzel. Nasıl güzel bir emek ve sevgi vermişsin ki bakarken insanın içini ısıtıyor.
    Bende her birine yürekten sevgilerimi yükledim gidecekleri yerlere götürsünler diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgilerin önce İstanbul'a gidiyor canım. Sonra bir diğeri Ankara içine...
      Beğenmeniz motive ediyor, mutlu ediyor, şımartıyor.
      Galiba tüm bunlar için bunca çaba.

      Sil