24 Aralık 2018 Pazartesi

Gönüllülük Konulu Seminerlerim Oldu Benim



Neyi, nasıl anlatırım? Hangi birini 40 dakikaya sığdırırım diye az düşünmedim arkadaşlar.
Beş dakikalık bir video hazırladım sonra. İki gün de dört seminer ve 600 e yakın öğrenci topluluğuna önce görüntülerimizi izlettik. Güzel bir ABBA şarkısı eşliğinde.

Bunca yıldır yürüttüğüm, pek çoğunu bu satırlarla sizlere duyurup hep birlikte gerçekleştirdiğimiz yardımlarımız, hediyelerimiz, ziyaretlerimizin fotoğraflarından oluşturdum.




Derken, içimden amatör bir hatip çıktı :)


Sevgili Dolunay'ın görev yaptığı Keçiören Hüseyin Güllüoğlo İÖO da
bir dizi etkinlik çerçevesinde gerçekleşti seminerler.


40 Dakikaların sonunda sorular soranlar, birlikte fotoğraf çektirmek isteyen öğrenciler vardı.
Çok sevindim :)


Sevgili Nalan da emekli bir öğretmen olarak ilk gün bizimleydi.


Doğum günümün hemen ertesinde geçirdiğim bu iki gün yepyeni heyecanlar ve umutla doluydu.


Bu da hediyelerimden biri.

Şimdi size bir soru;

İnsan annesine hem böyle bir kitap alır, hem de " sen çok geziyorsun? " der mi?
Derse anne ne yanıt vermelidir?




14 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Evet, gerçekten öyle oldu :)
      Sonra da hediyeler hazırlayıp bana ulaştırdılar derneklerde dağıtılmak üzere.

      Sil
  2. Çok güzel bir etkinlik olmuş!!
    Nice yıllara Tülinciğim, sağlık, mutluluk ve huzurla inşallah 🎉

    YanıtlaSil
  3. Sen de beni teşvi ediyorsun der:)

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim. Nice yıllara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler edendim. Size de güzel bir yıl olsun🌲

      Sil
  5. cancağızım der bu çocuklar.sanki işleri bu gibi :) buradan tekrar ve takrar teşekkür ediyorum sana.emin ol bir farkındalık oluşturdun,başka bir kapıyı açtın .çok güzel geri dönüşlerimiz oldu ve olacak biliyorsun.yeterli miydi? değildi(seminer için demiyorum.sen konuyu biliyorsun)ama ilk di ve gerisi gelecek.iyi ki varsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi senin çabaların soncu oldu kuzum.
      Ben ne yaptım? Sadece konuştum.
      En çok yatığım şey zaten :)) Müthiş bir eğitmensin sen. Kopyalanmalısın bence.
      Yeni projelerde buluşmak üzere canım. Çok çok sevgiler.

      Sil