28 Aralık 2018 Cuma

Bizim Ev Yine Alice'in Dünyası :)



Her yıl iki ayrı zaman diliminde böyleyiz:)
Biliyosunuz artık. Kutu kutu sevgi getiriyor postacı. Alıştı artık " Abla yine mi çocuklara" diyor .
O dahi gülümseyerek ayrılıyor kapımızdan. Burada görünenden daha çoğu geldi. Hatta paketlendi. Bu yıl Serçev'in iki okulunda ( Gökkuşağı İÖO ve Engelsiz Meslek Lisesi) yapacaktık kutlamamızı. Ankara da okullar bir gün tatil edilse bizim okullarda daha çok ediliyor.
Tekerlekli sandalyelerle okula gelmek düşündüğünüzden de zor bu havalarda.
Hediyelerimiz bereketlendi, Serçev e gitti, paketlendi.
Şimdi sahiplerini bekliyorlar.
Başka bağışçılarımızın da katkıları ile 400 den fazla oldular.


Bu da benim mutlu edenim.
Hep diyorum ya;
Bir çocuğun kalbinde yer almaktan daha güzel ne olabilir?
















32 yorum:

  1. Milli eğitim müdürlüğünden servis talep etmek için özel eğitim bölümüne dilekçe yazabilirsiniz.Mutlu yillar

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel işler yapıyorsunuz. sevgiler iyi yıllar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, sevgiler.
      Ben de size gönlünüzce bir yıl dilerim.

      Sil
  3. harikasınız.
    bu arada mimlendiniz
    https://tigrisdriver.blogspot.com/2018/12/mim-2018.html

    YanıtlaSil
  4. yüreğinizle çok yaşayın, ne güzel haberler<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de çok yaşayın, güzel yaşayın Ecehan.

      Sil
  5. Ne güzel bir proje. Emeği geçen herkes sağolsun. Çocukların yüzü gülsün.:)

    YanıtlaSil
  6. Yine çocuklar mutlu olacaklar, ne güzel. Katılan herkese, en çok da sana teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Evet, içi sımsıcak oluyor insanın di mi?

      Sil
  8. ellerinize yüreğinize sağlık ne güzel mutluluklar bunlar daim olsun inşallah sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Hem bagis yapanlari hem sizi tekrar tekrar tebrik ederim 😊

    YanıtlaSil
  10. 👏👏👏👏 Harikasın Tülinciğim 🎉💖

    YanıtlaSil
  11. Herşey çok güzel görünüyor... Yüreğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Daha öyle çok şey var ki paylaşamadığım.

      Sil
  12. Nice güzel yılların olsun, melek kaibin hep mutlulukla çarpsın, hep sağlıkla, sevgiyle dolu geçsin bu gelen yeni yılda da günlerin..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım. Hepimizin sevgi ile hatırlayacağı bir yıl olsun inşallah.
      Benim tüm arkadaşlarım melek kalpli :)
      Sevgiler

      Sil
  13. Her zamanki gibi harika bir iş çıkartmışsınız :) Her şey gönlünüzce olsun. Mutlu yıllar, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, harika bir ekibim var :))
      Size de Mutlu Yıllar , sevgiler.

      Sil
  14. ben eksiğim Bulutum Gölgem:( hastalandım ve herşey gecikti...bir dahakine...Gülücük yarattığın her güzel yüzlü çocuk gibi gülsün gözlerin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle uzun zaman yanımdaydın ki, bu da nazar boncuğu olsun kuzum.
      Ben de hastayım 5 gündür :(

      Sil
  15. Emeğinize sağlık Tülin Abla...

    YanıtlaSil