31 Aralık 2018 Pazartesi

Güzel Şeyler Bunlar



Amélia, Portekiz de yaşayan benim gibi bir yüksük koleksiyoneri arkadaşım.
Her yıl bana böyle güzel paketler yollar.
Yazdıkları ile kalbimi sımsıcak yapar. Ben de onu unutmam, sevineceği sürpriz paketler hazırlarım.
Son yıllarda beni ülkesine davet edip duruyor, ben de onu :)
Bakalım yola düşen kim olacak ?




RAK, Ravelry de bir karşılıksız iyilik hareketi.
Her ay, özellikle o ay doğanlar listesine dileklerinizi yazarsınız.
Dünyanın herhangi bir yerinden, biri sizin adresinizi ister ve bir tek isteğinize dahi böyle 
kocaman bir paket yollar. 


Güzel şeyler bunlar :)


Bu arada 2018 in son günlerinde Serçev'in 17. Kuruluş Yıl dönümünü Bir kahvaltı ile kutladık.
Kurucu üyelerimiz, ailelerimiz ve biz gönüllüler hep birlikte bir kez daha
" ne güzel bir işin içindeyiz" dedik.

Her çaba biraz daha yaşanılır bir dünyaya küçücük bir adım.
Ve
Biz koşmak istiyoruz!


10 yorum:

  1. Doğanlar listesi güzelmiş.Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  2. Evet, ne güzel bir işin içindesiniz siz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelin, o dünyanın bir parçası da siz olun.
      Eminim çok seveceksiniz.

      Sil
  3. güzel şeyler bunlar evet...
    yolunuza taş düşmesin hiç tülinim.

    YanıtlaSil
  4. Bu site hangisi Tülin Abla?O ay doğanlar listesinin olduğu site. Bu arada sana hediye geldiğine göre doğum günün müydü?Eğer öyleyse iyi ki doğdun, nice güzel yaşların olsun...

    YanıtlaSil
  5. Ravelry. Dünyanın en fazla üyeye sahip bir elişi sitesi canım. Ben çok yıllardır oradayım. Türk örgücüler çok sessiz son yıllarda ama daha evvel bayağı aktif gruplarımız vardı.
    Doğum günüm Kasım sonuydu. Çok teşekkür ederim güzel dileklerine.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel hediyeler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Beni çok sevindirdiler Derya.

      Sil