26 Aralık 2018 Çarşamba

İki Harika Tiyatro Oyunu


Karşınızda yılın en güzel, en keyifli, en kaliteli tiyatro oyunu "Retro- Gidiş Dönüş"



Konusu ;

Yıllarca köyde yaşayıp, köy hayatına alışan kahramanımız Çmutin, Moskova'ya gelip kızı ve damadı ile yaşamaya başlayınca mutsuzluğa sürüklenir. Şehrin karmaşası, köydeki sakin ve huzurlu yaşamına özlemini arttırır.
Çmutin'in evden gitmesini isteyen damadı Leonid'in, eve üç tane gelin adayı getirmesiyle olaylar karışık bir hal alır. Bir kuş gibi özgürlüğe uçmak isteyen Çmutin yalnızlığa hazır mıdır?
 



Dünya Engelliler Günü'nde Serçev ailesi olarak izledik bu oyunu.

Bize özel bir gösterim oldu. Salonda oyun boyunca çocuklarımızın kahkahaları çınladı bir güzel.
Oyuncular dahil, hepimiz çok eğlendik gerçekten.

Şu Tiyatro denen sanat dalı muhteşem bir şey!
Sizce de öyle değil mi?



*************


İki Bekar Tiyatro Oyunu

• Amerikan Tiyatrosunun en ünlü komedi yazarlarından Sam Bobrick’in yazdığı Oyunu usta sanatçı Emre KINAY performansı ile sahnede!

• Emre KINAY Jack Fisher i Shanette Millburn’u Pırıl pırıl enerjisiyle Evrim ALASYA canlandırıyor.

• Oyunun müziklerini, Gökhan Türkmen, Gökhan Tepe, Keremcem gibi daha birçok popüler sanatçıya besteler veren, oyuna özel bir titizlikle Serdar Aslan besteledi.

• Duru Tiyatro’nun yeni kurulan orkestrası Durucazzz! in canlı performans müzikleriyle Müzikal tadında bir oyunla eğlenceli kahkahalı 2 saat sizi bekliyor.

• Geç kalmadan yerlerinizi hemen ayırtın. Bizden söylemesi... 




Konusu;

Arkadaşlarının çöpçatanlığıyla düğün davetinde ayni masaya oturunca başlıyor Anette olan Shanette ile Jack’in komik hikayesi. 
Shanette adım adım izliyor Jack’i onun birine ihtiyacı var bir ilişkiye 
Jack ise korkuyor bir ilişkiden, bağlanmaktan terk edilmekten aldatılmaktan soyulmaktan! 
En çok da Deli olduğu kadar çatlak Shanette’ten Korkuyor 
Ama Shanette kararlı ve ısrarcı... Vazgeçmeye hiç niyeti yok... 

***********
Bilgiler de, fotoğraflar da oyunun sitesinden.
Bana sadece "BU OYUNCUYA DİKKAT EDİN" demek kaldı.
Evrim Alasya müthiş oynuyor arkadaş!

Ben yazdım, paylaştım. Bir sürü de övdüm, hatta yere göğe koyamadım.
Siz de fırsat yaratıp giderseniz ne ala :) 
 Geç kalmadan yerlerinizi hemen ayırtın. Benden söylemesi... 



12 yorum:

  1. Güzel tanıtım olmuş tesekkurler editor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tiyatro oyunun vasatı da hiç çekilmiyor laf aramızda Sibel.

      Sil
  2. İki bekara gittim çok keyifliydi, Retro- Gidiş Dönüş hiç duymamıştım. Şnceleyeceğim ,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Retro Ankara DT oyunu Sibella. İki Bekar ı İzmit de izledim.
      Siz nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum. DT nin turneleri var gerçi.

      Sil
  3. tabiki gidemedim ama buradan okuyunca eseflendim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sonrakine inşallah canım. Üzülme sen.

      Sil
  4. (Yazıdan bağımsız) Blog'umdaki yorumunuzu gördüm, ya teşekkür ederim, çok sevgiler! :)
    Ve tiyatrosuz olmaz... :) İkisini de merak ettim. :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel hala tiyatrolarin aktif olabilmesi. Umarim sanata ve sanatciya hak ettigi deger verilir ülkemizde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gencecik ve çok bilinçli bir tiyatro izleyici var Derya.
      İş sanata ve sanatçıya olanaklar sunan, yollar açan yönetim olmakta.

      Sil
  6. Tiyatro hakikaten muhteşem bir şey. 2019 için oyun listem hazır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bu sezon izleyeceğim öyle çok oyun var ki... İnşallah diyelim.

      Sil